Zelfde moeilijkheidsgraad hoor, dus nog steeds kinderlijk eenvoudig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dat niét in één keer kunnen halenOf is het op de Wii zoveel moeilijker dan op de Cube?
Sowieso viel me de moeilijkheidsgraad op de Cube erg tegen.
Het is in Zelda toch altijd al geweest dat je de gevonden item moest gebruiken bij de Boss?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:58 schreef seto het volgende:
Net klaar met de 4e dungeon na 17 uur oid, maar wat een vette bossbattle zit daar zeg
Sowieso vond ik die item al erg vet, maar dat je hem dan ook nog zo tijdens de boss moet gebruiken, prachtig
Zeker niet... Ik had 'm ook in één keer, steeds die beesten eraf slaan en die vogels naar beneden halen met pijlen. En dan meteen de boemerang gebruiken als die kar in de hens vliegt natuurlijk. Zo moeilijk is het echt niet hoor...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dat niét in één keer kunnen halenOf is het op de Wii zoveel moeilijker dan op de Cube?
Ik gebruik gewoon me boemerang op die vogels. Hoeft je ook geen wapens te wisselenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zeker niet... Ik had 'm ook in één keer, steeds die beesten eraf slaan en die vogels naar beneden halen met pijlen. En dan meteen de boemerang gebruiken als die kar in de hens vliegt natuurlijk. Zo moeilijk is het echt niet hoor...
Wat mis je dan? Ik heb gewoon geluidjes hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef Jesse- het volgende:
Ik mis wel de muziekjes bij het openmaken van een schatkist.
Gehaaldquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:35 schreef Cerbie het volgende:
rollgoal 1-8 [afbeelding]
Speel al jaren Monkeyball, maar die lukt me niet
Ja dat is waar, maar deze keer gebruik je hem op een hele andere manier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is in Zelda toch altijd al geweest dat je de gevonden item moest gebruiken bij de Boss?
Ik kom er wel binnen een uurtje of 5 denk ik zo, eerst nog even zoeken naar pieces of hearts en een paar bugs extra is ook leukquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:41 schreef seto het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar deze keer gebruik je hem op een hele andere manier.
Je ziet het wel als je ooit in de 4e dungeon komt
Zat ik ook mee, maar je moet gewoon de camera draaien zodat je die moeilijke rode op het eind van opzij ziet, als je het eenmaal doorhebt is het vrij simpel, ik ben doorgegaan tot level 8-8 maar heb helemaal geen items meer bijgekregen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:35 schreef Cerbie het volgende:
rollgoal 1-8 [afbeelding]
Speel al jaren Monkeyball, maar die lukt me niet
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:50 schreef McGilles het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze boos op me
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
in TWW was het openen van schatkisten veel toffer!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat mis je dan? Ik heb gewoon geluidjes hoor
ps: Iemand hier al Zelda van de NES gedownload voor de virtual console? Dat was zo'n goede Zelda, nu weet ik daar zelfs nog dingen van, secrets ed.
je hebt een speciaal vis boekjequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:00 schreef Cerbie het volgende:
Ben nu aan het vissen, net een grote Hylian Pike gevangen
Ik vraag me af of die Hylian Loach er ook echt in zit, en of die überhaupt te vangen is. In OoT was het heel lastig om die aan de haak te slaan.
Gevangen vissen in het fishinghole komen trouwens niet in je Journal? Ik zie ze er niet instaan
Ik heb met mijn domme kop in een ver verleden de NES + spellen verkocht. Gelukkig heeft mijn vriendin nog een mooie NES thuis staanquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:16 schreef Jesse- het volgende:
[..]
in TWW was het openen van schatkisten veel toffer!
die zelda heb ik gewoon orgineel in de kast
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:07 schreef Cerbie het volgende:uit de viswinkel geschopt.
Die kende ik nog niet, wel geprobeerd om de houten kooi aan te steken met de lantaarn maar dat had geen effect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze boos op me
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
dus je hebt ook alle side quests al gehad???quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef _petjan het volgende:
Dit spel is veel te simpel. Ik heb al 6 dungeons gedaan, vooral de laatste was té simpel.
Nee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt ook alle side quests al gehad???
Net alsof die ineens wel moeilijk wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk heb je maar een deel van het spel gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |