tja @ random gok ik..quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:59 schreef SureZal het volgende:
weet je al wel wanneer de game op voorraad zal zijn dan? Anders had ik er best ¤15 meer voor over gehad (ik heb em voor 55 gehaald)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:14 schreef backontrack het volgende:
Het vissen lukt mij gewoon niet? ik snap er geen hol van en ik moet wel om die kat te pakken te krijgen.
waar moet ik op letten? ik sta nu 3 kwartier te hengelen en het kalmeert me nou niet echt
Help plz
ik heb al wat guides gekeken maar ik mis waarschijnlijk iets heel basaals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik 20 uur, precies dezelfde plekquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:12 schreef MilaNL het volgende:
Wooooow 1e dungeon gehaald. Ik suck echt zwaar.
Ik heb nu net leren sumoworstelen... met 12 uur op de tellerachjah.
Vond je ? Ik heb toch wel een potje soep moeten drinken tussendoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:43 schreef kipknots het volgende:
Dungeon 5 net uitgespeeld. Ik vond hem weer erg tof.Alleen jammer dat de bosses nog steeds zo belachelijk makkelijk zijn. Je moet gewoon je best doen om dood te gaan.
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de soep ook op een paar plaatsen in de dungeon heb gebruikt, maar bij de boss was het totaal niet nodig. Maar goed, hij was iig moeilijker dan de boss van dungeon 3quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Vond je ? Ik heb toch wel een potje soep moeten drinken tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo weinig nodig bent.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kar verhaal:hehe eindelijk voor bij, maar wat was het fokking irritant, ik kan gewoon niet goed met de boog omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef kipknots het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nvm, had over MMarsu's post heen gelezen.thnx, tis gelukt !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.38 uur gehad; we zijn d'r bijna
シ
Ik ook! Allemaal leuk en aardig allemaal dat spel dat eromheen zit maar ik wil vissen! (Ik ben semi serieus).quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb 't spel net een paar dagen en zit in een dungeon waar ik apen moet bevrijden. Ik ben benieuwd wanneer je met 'm kano naar de visvijver kunt ?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:52 schreef Chanty87 het volgende:
Pfoe,Op dat punt ben ik nu dus ook, maar ik wil hem helemaal niet uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.38 uur gehad; we zijn d'r bijna![]()
Na de derde dungeon kun je naar het vismeertje toe!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:44 schreef deedeetee het volgende:
Feli ensow maarre hoe zit nu met dat viswater![]()
Thnx, en hoeveel keer moet ik dan eerst light tears zoeken voor het zover is ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Na de derde dungeon kun je naar het vismeertje toe!
Ik vond het einde zwaar tegenvallen, had wel iets meer verwacht dan alleen dat stukje met Midna.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef Catch_me het volgende:
Net uitgespeeld, 37 uur op de teller. Laatste gevechten waren erg leuk en het einde zelf ook
a 60 euroquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bart Smit heeft Zelda nog op voorraad, gewoon online bestellen.![]()
Dat is heel fijn maar je schiet er niet veel mee op als ze het spel niet meer hebbenquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ook! Allemaal leuk en aardig allemaal dat spel dat eromheen zit maar ik wil vissen! (Ik ben semi serieus).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
Zelda isquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tja, keuzes he. Maar Zelda is de 60 euro meer dan waard.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |