quote:Op donderdag 21 december 2006 21:02 schreef Jesse- het volgende:
oke wat is de clou hierbij?
het lukt me namelijk echt niet
(is het erg als ik het skip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]ja ik doe het precies zo als het moet (vind ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
mis ik wat als ik dit over sla?Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:05 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ja ik doe het precies zo als het moet (vind ik dan)
mis ik wat als ik dit over sla?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:02 schreef Jesse- het volgende:
oke wat is de clou hierbij?
het lukt me namelijk echt niet
(is het erg als ik het skip?
Die heb ik gelijk allemaal opgezocht. Als ik ergens iets zie wat ik later nog moet gebruiken dan stop ik het in mijn fotografisch geheugenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt er nu weer genoeg vinden met behulp van het item wat je in de 3e dungeon krijgt.![]()
Jezus.... het lukt even niet en meteen wil je weer skippen en doorgaan. Dan moet je maar geen zelda spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:05 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ja ik doe het precies zo als het moet (vind ik dan)
mis ik wat als ik dit over sla?
een kwartier lang met die wolf huilen, leuk johquote:Op donderdag 21 december 2006 21:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus.... het lukt even niet en meteen wil je weer skippen en doorgaan. Dan moet je maar geen zelda spelen.
Een kwartier, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Jesse- het volgende:
[..]
een kwartier lang met die wolf huilen, leuk joh![]()
Oh, volgens mij weet ik nu wat ik fout deedquote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een kwartier, zo moeilijk is dat toch niet?
Gewoon de stippen nadoen.![]()
Dat hoort zo om de impact te laten zien ::)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef mistasmooth het volgende:
Hebben jullie ook dat als je zo'n monster dingetje slaat dat het beeld langzamer gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Ik wel, 1x bij Wind Waker op m'n cube, was totaal willekeurigquote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef Rosbief het volgende:En 1 vastloper gehad (heb ik nog nooit meegemaakt op een Nintendo-console!)
o ok ik dacht dat er iets mis was ofzo, want het ziet er wel lelijk maar het hoort dus gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Castle town
[..]
Dat hoort zo om de impact te laten zien ::)
Bij mij precies hetzelfde. Op de Wii precies toen ik in TP de helft van de eerste dungeon had gedaan, precies in een cutscenequote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef Wunk het volgende:
[..]
Ik wel, 1x bij Wind Waker op m'n cube, was totaal willekeurig
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef creno het volgende:
pfffffffff ik weet niet waar de laatste 2 tranen te vinden zijn in zora's domain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nvm, had over MMarsu's post heen gelezen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef fr3d het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef fr3d het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GL!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef fr3d het volgende:Kar verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |