abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2006 @ 23:24:01 #76
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_44644244
Als je veel tuig tegelijk afrost met zo'n ronddraaizwiepert merk ik ook weleens framedrops. Verder ook merkbaar op de onderste verdieping van Hyrule Castle. En 1 vastloper gehad (heb ik nog nooit meegemaakt op een Nintendo-console!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  donderdag 21 december 2006 @ 23:27:08 #77
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_44644382
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef Rosbief het volgende:En 1 vastloper gehad (heb ik nog nooit meegemaakt op een Nintendo-console!)
Ik wel, 1x bij Wind Waker op m'n cube, was totaal willekeurig
pi_44644553
Ik een paar keer, vooral met Timesplitters: FP (vorige deel liep perfect, EA maakt het 3e deel en de ene vastloper na de ander). Blackhole glitch in Smash Bros liet de Cube ook mooi vastlopen

Framedrops heb ik niet veel van gemerkt, alleen in castletown viel het me op eigenlijk.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_44644996
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Castle town
[..]

Dat hoort zo om de impact te laten zien ::)
o ok ik dacht dat er iets mis was ofzo, want het ziet er wel lelijk maar het hoort dus gewoon.
pi_44645784
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef Wunk het volgende:

[..]

Ik wel, 1x bij Wind Waker op m'n cube, was totaal willekeurig
Bij mij precies hetzelfde. Op de Wii precies toen ik in TP de helft van de eerste dungeon had gedaan, precies in een cutscene
pi_44647087
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef creno het volgende:
pfffffffff ik weet niet waar de laatste 2 tranen te vinden zijn in zora's domain
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nvm, had over MMarsu's post heen gelezen.
pi_44647264
SPOILER
pi_44647548
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef fr3d het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_44649648
quote:
SPOILER
SPOILER
GL!
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_44650988
TVP
pi_44654592
Wat een geniaal spel is het ook...
quote:
Don't worrie!

Broes is coming to save us all!
pi_44654872
quote:
SPOILER
Kar verhaal:
SPOILER
pi_44655439
ik denk dat zelda me eerst gekochte wii spel wordt..
alleen wil ik em niet voor ¤60 kopen als ik em kan krijgen voor 45 (wanneer hij op voorraad is)
pi_44655596
Damn, dat item wat je krijgt in dungeon 4!!! WOW!
pi_44655622
weet je al wel wanneer de game op voorraad zal zijn dan? Anders had ik er best ¤15 meer voor over gehad (ik heb em voor 55 gehaald)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_44655669
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:59 schreef SureZal het volgende:
weet je al wel wanneer de game op voorraad zal zijn dan? Anders had ik er best ¤15 meer voor over gehad (ik heb em voor 55 gehaald)
tja @ random gok ik..
de MM verkoopt em voor ¤45
pi_44657712
Het vissen lukt mij gewoon niet? ik snap er geen hol van en ik moet wel om die kat te pakken te krijgen.

waar moet ik op letten? ik sta nu 3 kwartier te hengelen en het kalmeert me nou niet echt

Help plz

ik heb al wat guides gekeken maar ik mis waarschijnlijk iets heel basaals
pi_44657803
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:14 schreef backontrack het volgende:
Het vissen lukt mij gewoon niet? ik snap er geen hol van en ik moet wel om die kat te pakken te krijgen.

waar moet ik op letten? ik sta nu 3 kwartier te hengelen en het kalmeert me nou niet echt

Help plz

ik heb al wat guides gekeken maar ik mis waarschijnlijk iets heel basaals
SPOILER
pi_44663502
Wooooow 1e dungeon gehaald. Ik suck echt zwaar.
Ik heb nu net leren sumoworstelen... met 12 uur op de teller achjah.
pi_44663802
Dit spel is echt zo tof
Zo tof zelfs dat als ik om een of andere reden m'n savegame (35 uur) kwijt zou raken, ik het nog geen eens zo erg zou vinden. Dat hele avontuur tot aan dungeon 6 nogmaals beleven lijkt me geweldig. En ik moet er nog een paar
pi_44663869
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:12 schreef MilaNL het volgende:
Wooooow 1e dungeon gehaald. Ik suck echt zwaar.
Ik heb nu net leren sumoworstelen... met 12 uur op de teller achjah.
ik 20 uur, precies dezelfde plek haha... ik ben dan ook gerust anderhalf uur bezig om tot de conclusie te komen dat je aan 2 kanten dat bergdorpje kan verlaten (je kunt op een bepaald moment via de andere kant niet terug naar het begindorpje)
pi_44664161
Dungeon 5 net uitgespeeld. Ik vond hem weer erg tof. Alleen jammer dat de bosses nog steeds zo belachelijk makkelijk zijn. Je moet gewoon je best doen om dood te gaan.
pi_44664217
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:43 schreef kipknots het volgende:
Dungeon 5 net uitgespeeld. Ik vond hem weer erg tof. Alleen jammer dat de bosses nog steeds zo belachelijk makkelijk zijn. Je moet gewoon je best doen om dood te gaan.
Vond je ? Ik heb toch wel een potje soep moeten drinken tussendoor
pi_44664290
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Vond je ? Ik heb toch wel een potje soep moeten drinken tussendoor
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de soep ook op een paar plaatsen in de dungeon heb gebruikt, maar bij de boss was het totaal niet nodig. Maar goed, hij was iig moeilijker dan de boss van dungeon 3

Wat ik ook matig vind is dat je de
SPOILER
zo weinig nodig bent.
pi_44665047
Ik heb nog niet eens zo'n fee'tje of drankje moeten gebruiken voor HP. Als ik 4 hartjes verlies tijdens een dungeon dan is het veel. Ik vind het wel leuk dat het opzich makkelijk is, zo beleef je het meer zonder dat het frustrerend wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')