SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Ik wel, 1x bij Wind Waker op m'n cube, was totaal willekeurigquote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef Rosbief het volgende:En 1 vastloper gehad (heb ik nog nooit meegemaakt op een Nintendo-console!)
o ok ik dacht dat er iets mis was ofzo, want het ziet er wel lelijk maar het hoort dus gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Castle town
[..]
Dat hoort zo om de impact te laten zien ::)
Bij mij precies hetzelfde. Op de Wii precies toen ik in TP de helft van de eerste dungeon had gedaan, precies in een cutscenequote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef Wunk het volgende:
[..]
Ik wel, 1x bij Wind Waker op m'n cube, was totaal willekeurig
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef creno het volgende:
pfffffffff ik weet niet waar de laatste 2 tranen te vinden zijn in zora's domain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nvm, had over MMarsu's post heen gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef fr3d het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef fr3d het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GL!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef fr3d het volgende:Kar verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja @ random gok ik..quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:59 schreef SureZal het volgende:
weet je al wel wanneer de game op voorraad zal zijn dan? Anders had ik er best ¤15 meer voor over gehad (ik heb em voor 55 gehaald)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:14 schreef backontrack het volgende:
Het vissen lukt mij gewoon niet? ik snap er geen hol van en ik moet wel om die kat te pakken te krijgen.
waar moet ik op letten? ik sta nu 3 kwartier te hengelen en het kalmeert me nou niet echt
Help plz
ik heb al wat guides gekeken maar ik mis waarschijnlijk iets heel basaals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik 20 uur, precies dezelfde plekquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:12 schreef MilaNL het volgende:
Wooooow 1e dungeon gehaald. Ik suck echt zwaar.
Ik heb nu net leren sumoworstelen... met 12 uur op de tellerachjah.
Vond je ? Ik heb toch wel een potje soep moeten drinken tussendoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:43 schreef kipknots het volgende:
Dungeon 5 net uitgespeeld. Ik vond hem weer erg tof.Alleen jammer dat de bosses nog steeds zo belachelijk makkelijk zijn. Je moet gewoon je best doen om dood te gaan.
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de soep ook op een paar plaatsen in de dungeon heb gebruikt, maar bij de boss was het totaal niet nodig. Maar goed, hij was iig moeilijker dan de boss van dungeon 3quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Vond je ? Ik heb toch wel een potje soep moeten drinken tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo weinig nodig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |