SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer mensen die daar ook zo over denken.
Dat weet ik ook wel hoor, maar sommige lui hier zijn nogal spoiler gevoelig.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef Panzer-Knecker het volgende:
zon spoiler is het niet hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had EXACT hetzelfde..quote:Op donderdag 21 december 2006 20:26 schreef CyberTijn het volgende:
Trouwens nog even wat anders over dungeon 5:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:47 schreef Jesse- het volgende:
probleempje vlak na dungeon 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef CyberTijn het volgende:
[..]crap was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
wederom m'n probleem na dungeon 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:02 schreef Jesse- het volgende:
oke wat is de clou hierbij?
het lukt me namelijk echt niet
(is het erg als ik het skip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]ja ik doe het precies zo als het moet (vind ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
mis ik wat als ik dit over sla?Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:05 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ja ik doe het precies zo als het moet (vind ik dan)
mis ik wat als ik dit over sla?
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:02 schreef Jesse- het volgende:
oke wat is de clou hierbij?
het lukt me namelijk echt niet
(is het erg als ik het skip?
Die heb ik gelijk allemaal opgezocht. Als ik ergens iets zie wat ik later nog moet gebruiken dan stop ik het in mijn fotografisch geheugenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt er nu weer genoeg vinden met behulp van het item wat je in de 3e dungeon krijgt.![]()
Jezus.... het lukt even niet en meteen wil je weer skippen en doorgaan. Dan moet je maar geen zelda spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:05 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ja ik doe het precies zo als het moet (vind ik dan)
mis ik wat als ik dit over sla?
een kwartier lang met die wolf huilen, leuk johquote:Op donderdag 21 december 2006 21:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus.... het lukt even niet en meteen wil je weer skippen en doorgaan. Dan moet je maar geen zelda spelen.
Een kwartier, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Jesse- het volgende:
[..]
een kwartier lang met die wolf huilen, leuk joh![]()
Oh, volgens mij weet ik nu wat ik fout deedquote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een kwartier, zo moeilijk is dat toch niet?
Gewoon de stippen nadoen.![]()
Dat hoort zo om de impact te laten zien ::)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef mistasmooth het volgende:
Hebben jullie ook dat als je zo'n monster dingetje slaat dat het beeld langzamer gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |