quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:07 schreef Cerbie het volgende:uit de viswinkel geschopt.
Die kende ik nog niet, wel geprobeerd om de houten kooi aan te steken met de lantaarn maar dat had geen effect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze boos op me
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
dus je hebt ook alle side quests al gehad???quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef _petjan het volgende:
Dit spel is veel te simpel. Ik heb al 6 dungeons gedaan, vooral de laatste was té simpel.
Nee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt ook alle side quests al gehad???
Net alsof die ineens wel moeilijk wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk heb je maar een deel van het spel gehad
Ik zit er echt over te denken om binnenkort te proberen hem uit te spelen met 3 hartjes. Dan wordt het volgens mij een stuk uitdagenderquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:47 schreef seto het volgende:
[..]
Net alsof die ineens wel moeilijk worden
Hij heeft gelijk, het is een erg makkelijk spel.
Gelukkig ook erg leuk![]()
Dan moet je weten waar alle heart pieces liggen, zodat je niet per ongeluk een piece uit een chest haalt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zit er echt over te denken om binnenkort te proberen hem uit te spelen met 3 hartjes. Dan wordt het volgens mij een stuk uitdagender![]()
edit: Leuk is het natuurlij al![]()
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen in mijn tweede playthrough. Maar eerst even alle secrets enzo vinden, er schijnt nog ergens een grot te zijn a la windwaker met allemaal verdiepingen met vijanden, hopen dat dat dan nog een uitdaging is want over het algemeen vond ik hem echt te makkelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zit er echt over te denken om binnenkort te proberen hem uit te spelen met 3 hartjes. Dan wordt het volgens mij een stuk uitdagender![]()
edit: Leuk is het natuurlij al![]()
Wat is er mooi aan dan? Naar mijn idee kon het veel uitgebreider...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Uitgespeeldook zo rond de 40 uur ofzo.
Mooi einde zeg!
Als je die grot nog zoekt:quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:47 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen in mijn tweede playthrough. Maar eerst even alle secrets enzo vinden, er schijnt nog ergens een grot te zijn a la windwaker met allemaal verdiepingen met vijanden, hopen dat dat dan nog een uitdaging is want over het algemeen vond ik hem echt te makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
De beelden, muziek etc. Erg mooi.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan dan? Naar mijn idee kon het veel uitgebreider...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:02 schreef Tware het volgende:
Weet iemand precies hoe je dat visje kan vangen om de Snowpeak op te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef -Dries- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:43 schreef Tware het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:43 schreef MilaNL het volgende:
Ik zit ALWEER vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
De beelden, muziek etc. Erg mooi.
Wat zou je er anders nog bij doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Scene waarin Link (met Ilia en de rest) terugkeert naar Ordon had ik minstens verwacht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
De beelden, muziek etc. Erg mooi.
Wat zou je er anders nog bij doen dan?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:54 schreef Chanty87 het volgende:Wat hij zegt! Ik geil op uitgebreide slotscenes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Wat voegt dat nou toe dan? In de meeste Zelda games zie je Link op het einde gewoon weer wegrijden op Epona een bos of veld in.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Scene waarin Link (met Ilia en de rest) terugkeert naar Ordon had ik minstens verwacht.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Ik geil op uitgebreide slotscenes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]HALLO. Spoiler tags aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
ik ook, zelfde spelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef Wunk het volgende:
[..]
Ik wel, 1x bij Wind Waker op m'n cube, was totaal willekeurig
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Ooit gehoord van een open eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Uh.. dat zie je toch ook? Credits niet gekeken zeker?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Scene waarin Link (met Ilia en de rest) terugkeert naar Ordon had ik minstens verwacht.
quote:Op zondag 24 december 2006 00:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Lees m'n andere postquote:Op zondag 24 december 2006 01:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een open einde?
Oh sorry.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 december 2006 01:43 schreef Chanty87 het volgende:
/sarcasm
Om mij te plezierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 01:45 schreef MMaRsu het volgende:Eh, fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ![]()
Heb alle heart pieces bij elkaar gezocht en sta nu dan ook op 20 hartjes
Tijd om de laatste dungeon binnen te stappen, maar misschien probeer ik eerst nog even de Cave of Ordeals helemaal uit te spelen![]()
![]()
spoilers
Iemand die met behulp van een AR op zoek gaat naar gebieden die Nintendo niet heeft gebruikt, maar wel op de gamedisc heeft laten staan. Inclusief foto's.
Er is echt veel wat ze hebben gemaakt maar niet gebruikt, zelfs het bos uit de E3 demo zit er nog in.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Ik zit toch even vast hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef Noax het volgende:
Ik zit toch even vast hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef Noax het volgende:
Ik zit toch even vast hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes
[ Bericht 0% gewijzigd door Sokpop op 24-12-2006 12:45:43 (typo) ]![]()
Waar is dat?quote:Op zondag 24 december 2006 10:18 schreef Xrenity het volgende:
Heb alle heart pieces bij elkaar gezocht en sta nu dan ook op 20 hartjes
Tijd om de laatste dungeon binnen te stappen, maar misschien probeer ik eerst nog even de Cave of Ordeals helemaal uit te spelen![]()
Cave Of Ordeals isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat betreft het einde, Chanty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder, Midna![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Cave Of Ordeals isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
@: kipknots, Sokpop, bedankt voor jullie hulp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
af en toe best wel brak engels in de gesprekken trouwens
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
Hey, ik zit nu net in de 2e kerker alleen is mijn schild nu verbrand en zit die Midna steeds te zeuren. Kan ik ergens een nieuw schild halen?A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'![]()
in kariko village kan je een nieuw schild kopenquote:Op zondag 24 december 2006 16:51 schreef Jonnyboy het volgende:
Hey, ik zit nu net in de 2e kerker alleen is mijn schild nu verbrand en zit die Midna steeds te zeuren. Kan ik ergens een nieuw schild halen?
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:44 schreef Xrenity het volgende:
Wat betreft het einde, Chanty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder, MidnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
Dat schild heb je daar toch niet nodig, hij verbrandt toch wel weer met al die vuurbeesten. Na een tijdje houdt ze wel op met miepen (in ieder geval, bij mij wel).quote:Op zondag 24 december 2006 16:51 schreef Jonnyboy het volgende:
Hey, ik zit nu net in de 2e kerker alleen is mijn schild nu verbrand en zit die Midna steeds te zeuren. Kan ik ergens een nieuw schild halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicht ärgern, nur wundern!![]()
Okay, ik ben vergeten hou je een geit en ook andere mannetjes stevig tegenhoudt als ze aankomen rennen.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dat schild heb je daar toch niet nodig, hij verbrandt toch wel weer met al die vuurbeesten. Na een tijdje houdt ze wel op met miepen (in ieder geval, bij mij wel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezelf in de grond planten door A in te houden als er zo'n beest op je af komt.quote:Op zondag 24 december 2006 17:41 schreef Fliepke het volgende:
Okay, ik ben vergeten hou je een geit en ook andere mannetjes stevig tegenhoudt als ze aankomen rennen.![]()
Net even die Cave Of Ordeals gedaan, 2 elfjes verloren maar gewoon het einde gehaald verder met iets van 13 hartjes. Zo moeilijk is hij dus niet![]()
![]()
Mja, ga die ook nog een keer doenquote:Op zondag 24 december 2006 18:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Net even die Cave Of Ordeals gedaan, 2 elfjes verloren maar gewoon het einde gehaald verder met iets van 13 hartjes. Zo moeilijk is hij dus niet
Verder vind ik het echt jammer dat ik hem nu heb uitgespeeld
Aan Red Steel beginnen dan maar binnekort.![]()
Damn m'n Gamecube draait overuren! Ik heb het spel nu sinds Vrijdag avond en heb al 24 uur op de teller staan![]()
!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Okay, ik heb het nu. Ik wist niet dat het een winkel was, ik zag dat kleine jochie achter de toonbank ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 16:52 schreef Jesse- het volgende:
[..]
in kariko village kan je een nieuw schild kopen![]()
Heb nu het ijzeren zwaard, alleen is de Wii nu ingepikt door de andere familieleden
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
Ik ben net die mines binnengegaan. Wat een baggersequence met datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind het wel fijn dat je dit vanuit je stoel kan spelen, itt bv WiiSports.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 19:34 schreef RipCore het volgende:
Ik ben net die mines binnengegaan. Wat een baggersequence met datDat vond ik nou echt top, zo even tussendoor ff heel wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind het wel fijn dat je dit vanuit je stoel kan spelen, itt bv WiiSports.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
[quote]Op zondag 24 december 2006 19:34 schreef RipCore het volgende:
Ik ben net die mines binnengegaan. Wat een baggersequence met datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wablief?![]()
Iemand al een paar keer flink op een kip ingehakt? Bij Ocarina kreeg je dan zo'n boze kippenzwerm achter je aan, nu gebeurt er iets anders. Alleen jammer dat het zo kort duurt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Jaa gelijk geprobeerdquote:Op zondag 24 december 2006 20:11 schreef Rosbief het volgende:
Iemand al een paar keer flink op een kip ingehakt? Bij Ocarina kreeg je dan zo'n boze kippenzwerm achter je aan, nu gebeurt er iets anders. Alleen jammer dat het zo kort duurt.![]()
!
Ik vondt het leuker toen ze nog achter je aan gingen.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Het beste van heel de Zelda-reeks was de hondenrace uit Majora's Mask.
Daar zouden ze een apart spel van moeten uitbrengen. Man, wat was dat gaaf!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Majora's Mask is ook een erg vet spel, heb het alleen nooit uigespeeldquote:Op zondag 24 december 2006 20:30 schreef Rosbief het volgende:
Het beste van heel de Zelda-reeks was de hondenrace uit Majora's Mask.
Daar zouden ze een apart spel van moeten uitbrengen. Man, wat was dat gaaf!![]()
(Was jong en verkocht m'n N64 ook na een tijdje zodat ik de Cube kon kopen.)
Jammer dat die niet op de Collectors disc zit !All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Het was zeker tof, alleen vond ik het jousten nogal.. slecht uitgewerkt..quote:Op zondag 24 december 2006 19:38 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Dat vond ik nou echt top, zo even tussendoor ff heel wat anders.
En we zijn ongeveer even ver blijkt. Net als het verkrijgen van de WiI!
En nou moet ik ff ergens kippen hakken, ik ben benieuwd.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Zit wel op de Zelda WW Limited Edition Extra Disc (oid).!quote:Op zondag 24 december 2006 20:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Majora's Mask is ook een erg vet spel, heb het alleen nooit uigespeeld(Was jong en verkocht m'n N64 ook na een tijdje zodat ik de Cube kon kopen.)
Jammer dat die niet op de Collectors disc zit !
Edit: Of was dat nou Master Quest..? Nou weet ik het niet meer...
Zit ook op de Promotional Disc die via de sterrencatalogus te krijgen was, alleen loopt die versie regelmatig vast
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat was Master Quest.quote:Op zondag 24 december 2006 20:35 schreef RipCore het volgende:
[..]
Edit: Of was dat nou Master Quest..? Nou weet ik het niet meer...Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 24 december 2006 20:36 schreef Cerbie het volgende:
Zit ook op de Promotional Disc die via de sterrencatalogus te krijgen was, alleen loopt die versie regelmatig vast
Promotionele (het staat er echt) Disk bevat:
LOZ
Zelda II
OoT
Majora's Mask
Bonus Disk van de WW:
OoT
OoT Master Quest"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Is die nog ergens verkrijgbaar?quote:Op zondag 24 december 2006 20:39 schreef RipCore het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
LOZ
Zelda II
OoT
Majora's MaskLeer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Misschien ooit weer met sterren te koop. Daar is ie geloof ik 2 x langs gekomen. De eerste keer had ik niet genoeg sterren (hij was/is 4500 of 5000 of zo), maar de tweede keer wel.quote:Had gedacht om 'm nog sealed te laten, maar ik wilde weer es Zelda2 spelen. Goddomme wat is/was dat spel moeilijk zeg..
Edit: Hij was ook ooit verkrijgbaar door een Mario Kart Double Dash!! Pack te kopen als ik het goed heb.."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Ooh nu zie ik het.
Die ga ik gelijk spelen als ik klaar ben met TP !All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Collector's Edition dus gewoon, staat ook een 20 min. demo op van TWW, een TWW filmpje en een retrospective. Ik heb er eentje van progames gekocht een paar jaar terug, en eentje gratis bij MK: DD!!! dus nu heb ik een backup kopiequote:Op zondag 24 december 2006 20:39 schreef RipCore het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
LOZ
Zelda II
OoT
Majora's Mask
シ![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 17:31 schreef Noax het volgende:Niemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
Het is wel makkelijk als je zegt na welke dungeon het is. Gokje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps... wat Cerbie zei dus.Houd van een lijntje.![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 00:03 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qrAlAGz1eGw
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Echt, ode aan de hoeveelheid verhaal wat in dit spel zit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Heb m uitgespeeld in 53 uur maar haal daar maar gauw 15-20 uur vanaf wegens pauzes etc...
en 1 nacht aan laten staan...
om eerlijk te zijn vond ik OoT beter, maar dat zal wel nostalische waarde zijn denk ik zo...
TP is zéér goed gemaakt, nu weet ik zeker wat de gamedevelopers kunnen bereiken nu, en ze zullen dat ook moeten doen als ze willen dat we voor hun games vallen.
en daarnaast is er een open eind.... dus ik weet zeker dat Midna weer terugkomt in een andere deel van Zelda!
Dus dat wordt weer 3 jaar wachten mannen
Scores voor mij:
Geluid 10
Gameplay 10
Besturing 10
Overall 10
Gamedevelopers moeten nu echt laten zien wat ze kunnen... we willen geen brakke games meer!
Weer nostalgie erbij, nu even me sociale leven weer oppikken
I pwn u!![]()
Was masterquest lastiger dan OoT dan? Ik weet nog steeds de verschillen niet, behalve dat masterquest op een hogere resolutie draait.quote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef _petjan het volgende:
Ze moeten een soort van masterquest maken van deze game, met dungeons die wel lastig zijn.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Of niet, aangezienquote:Op maandag 25 december 2006 13:08 schreef weasel85 het volgende:
en daarnaast is er een open eind.... dus ik weet zeker dat Midna weer terugkomt in een andere deel van Zelda!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 15:40 schreef -Dries- het volgende:
Hoe moet die ik die hot spring water quest met die gorons doen! Die brug heb ik al gefixxt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
hier sluit ik mij bij aan ^__^quote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef Neverstop het volgende:
Bedankt voor het verklappen dat het een open einde bevat..すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Forum Opties Forumhop: Hop naar: