Je kunt er nu weer genoeg vinden met behulp van het item wat je in de 3e dungeon krijgt.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef McGilles het volgende:
Net 30 uur op de teller en ben net uit dungeon 3
Heb al wel 9 hartjes (totaal 18 pieces-of-heart gevonden) en voor mijn gevoel heb ik er misschien een handje vol gemist, meer niet, heb echt alles afgezocht
Wat is dat voor een item, ik kan niet wachten gewoon?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt er nu weer genoeg vinden met behulp van het item wat je in de 3e dungeon krijgt.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef Game_Error het volgende:
ben ik nou zo n00b? ik ehb al heel wat zelda games gespeeld, maar hoe krijg ik de vakkels aan in de eerste dungeon zodat ik neem ik aan dat spinnenweb weg kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:05 schreef Noax het volgende:
[..]
Wat is dat voor een item, ik kan niet wachten gewoon?
Dan had je het bordje moeten lezen wat voor de ingang staat! Staat duidelijk op "do not enter without lantern" of iets dergelijksquote:Op donderdag 21 december 2006 20:13 schreef Game_Error het volgende:
ow whehehe ik maar in die grot zoekenik vond hem al zo donker
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef kipknots het volgende:
Vijfde dungeon en ik zit voor het eerst vast.Oh dat is niet zo lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |