Negers hebben geen grotere dan blanken, alleen in rusttoestand naar het schijnt. Maar dat is toch niet functioneel.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:40 schreef AcidBurner het volgende:
we zijn niet allemaal negers he Rieleks![]()
Geef me nog héél even.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:42 schreef gronk het volgende:
Zouden de vrouwen ondertussen al uitgelachen zijn?
Vandaar ook dat ideale maatje.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef rieski het volgende:
Je hebt niet echt veel diepgang
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:48 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ideale maatje.
Wat ze tegenwoordig in Taiwan allemaal wel niet kunnen met afgeschoten legerarmpjesquote:Op donderdag 21 december 2006 13:52 schreef SeLang het volgende:
mijn 23cm is ongeveer de ideale lengte
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef rieski het volgende:
[..]
Wat ze tegenwoordig in Taiwan allemaal wel niet kunnen met afgeschoten legerarmpjes![]()
Het klint een beetje raar uit jouw mond, gezien dit topic: Ik kan niet klaarkomen?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:22 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik vind 16 cm het beste.
Daar dacht ik ook meteen aan. Heeft TS ook ervaring met groter/kleiner?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:00 schreef Gripper het volgende:
Of heeft je vriendje toevallig een pik van 16 cm, en is dit een verkapt ik-ben-zo-blij-met-de-pik-van-m'n-vriend-topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |