gisteren in de kroeg, met zo'n stel ballen van het bestuur van mn studievereniging...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maarreh; TS; komt jouw plotselinge frustratie over dat soort mensen voort uit een belevenis die je hebt meegemaakt offe?
Zo ja: Tell me!![]()
Zoals welke spreekwoorden en triviale feiten?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:56 schreef Soli het volgende:
[..]
gisteren in de kroeg, met zo'n stel ballen van het bestuur van mn studievereniging...
De spreekwoorden en triviale feitjes vlogen me om de oren...
en op zo'n moment ook gewoon mee proberen te praten en dan van die doodse stiltes als je een opmerking maakt
kan ze me niet meer voor de dag halen omdat ik me er zo aan ergerde dat ik ze uit mn geheugen gewist hebquote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Zoals welke spreekwoorden en triviale feiten?
Laat me raden: van die rijmpjes voor simpele zielen. Zoals bijvoorbeeld 'Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij.'quote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Zoals welke spreekwoorden en triviale feiten?
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met Verbal eens. In het Oxford staat alléén 'wannabe', en dat is toch zeker hét woordenboek.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helaas, ik zal je toch moeten corrigeren, er is geen eenduidigheid in deze.
http://dictionary.reference.com/browse/wannabee
Dit topic riekt naar de inhoud van jouw hersenpan die jij zonodig overal tegenaan moet smeren met je wannabe intellectuele praatquote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met Verbal eens. In het Oxford staat alléén 'wannabe', en dat is toch zeker hét woordenboek.
Dit topic riekt trouwens naar jaloezie, kinderachtigheid en onzekerheid over TS' eigen hersencapaciteit...
Da's een spagaat waarin wel meer Fok!'ers terechtkomenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met Verbal eens.
Zo, die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Dit topic riekt naar de inhoud van jouw hersenpan die jij zonodig overal tegenaan moet smeren met je wannabe intellectuele praat![]()
'...vuige rekel'quote:Op donderdag 21 december 2006 21:12 schreef Soli het volgende:
pak aan
Waar maak je je druk om. Als die gasten zo irritant zijn, ga dan met andere (leuke) mensen drinken. Zijn er geen leuke mensen, weet je dat je volgende keer ook niet meer hoeft te komen en gewoon met je eigen maten kan gaan zuipen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:56 schreef Soli het volgende:
[..]
gisteren in de kroeg, met zo'n stel ballen van het bestuur van mn studievereniging...
De spreekwoorden en triviale feitjes vlogen me om de oren...
en op zo'n moment ook gewoon mee proberen te praten en dan van die doodse stiltes als je een opmerking maakt
Ik heb het niet zo op columnisten, met hun Che Gevarra, Lenin en Karl Marx...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
[..]
Jawel; wannabee intellectuelen zijn intellectuelen (of soms zelfs niet) die té duidelijk laten blijken dát ze intellectueel zijn.
Door collumns te schrijven in schookranten en te slijmen bij docenten etc.
Kgeloof dat de laatste columnist die met Che, Lenin of Marx dweepte alweer een hele tijd onder de zoden ligtquote:Op vrijdag 22 december 2006 04:37 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op columnisten, met hun Che Gevarra, Lenin en Karl Marx...
Kijk dát is pas een intellectuele opmerking....![]()
psssst, volgens mij was het een garpje, als in de verwarring tussen columnist en communist, geddit?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Kgeloof dat de laatste columnist die met Che, Lenin of Marx dweepte alweer een hele tijd onder de zoden ligt
zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:20 schreef Nr.G het volgende:
wat een dom topic. staan veels te veul moeilijke woorden in
Ja, dat krijg je nou als je zo vaak in topics reacties ziet van mensen met een ontzettend bord voor hun kop: dan heb je niet meer door dat sommige posts een grapje zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
psssst, volgens mij was het een garpje, als in de verwarring tussen columnist en communist, geddit?
V.
Die laatste schreef veel spannendere boekenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef trabant het volgende:
Karl Marx? Karl May!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |