abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44750304
Ik vond die intros van Hot Fuss juist altijd lekker klinken op een speciale manier.
Veel van sams town vind ik voornamelijk kut intro's. Behalve dan when you were young en uncle jonny
  woensdag 27 december 2006 @ 00:53:24 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44759227
Ik vind Hot Fuss denk ik beter dan Sam's Town. Komt vooral omdat ik Somebody Told Me echt zo'n topnummer vind .

Het begin van Bones vind ik trouwens ook supergoed, maar als dat refrein inzet vind ik het maar matig . Zonde, had zo'n topnummer kunnen zijn... "But I don't really like you" . Maar goed, na die tekst gaat het nummer bergafwaarts.
2000 light years from home
  woensdag 27 december 2006 @ 17:19:54 #53
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44767984
Ik heb kaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 28 december 2006 @ 09:14:54 #54
76339 woeshie
Let your mind go
pi_44786550
Hier een leuk interview met The Killers :

http://www.youtube.com/watch?v=e5P2YaZxOl4
  donderdag 28 december 2006 @ 12:21:16 #55
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_44789229
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:14 schreef woeshie het volgende:

11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_44813844
oja, een nieuw topic .
Tap tap tap
pi_44964669
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:14 schreef woeshie het volgende:

v/d week zitten kijken, wel geestig maar verder niet heel boeiend eigenlijk. Ook kan Ik de meeste Americaanse talk-show / late-night-show presentatoren niet echt uitstaan .
pi_44976661
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:22 schreef Goover het volgende:

[..]

v/d week zitten kijken, wel geestig maar verder niet heel boeiend eigenlijk. Ook kan Ik de meeste Americaanse talk-show / late-night-show presentatoren niet echt uitstaan .
Late Late Show; Craig Ferguson(youtube hint)
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_44976689
Ik hoop dat het voorprogramma trouwens een beetje te doen is... Benieuwd wat het wordt nu ze in een wat grotere zaal staan.
pi_44997802
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoop dat het voorprogramma trouwens een beetje te doen is... Benieuwd wat het wordt nu ze in een wat grotere zaal staan.
Is er al bekent wie het voorprogramma verzorgen?
pi_44999054
Nog niet...
pi_44999433
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef JeroenV het volgende:
Nog niet...
ok, maar meestal is het voorprogramma afwachten tot het echt gaat beginnen en soms stiekum hopen dat elk liedje hun laatste zal zijn op die avond...
pi_45000346
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:18 schreef Goover het volgende:

[..]

ok, maar meestal is het voorprogramma afwachten tot het echt gaat beginnen en soms stiekum hopen dat elk liedje hun laatste zal zijn op die avond...
En soms loop je bij het laatste nummer van het voorprogramma binnen en klinken ze super goed en baal je dat je niet eerder gekomen was
pi_45001699
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef Thomas.... het volgende:

[..]

En soms loop je bij het laatste nummer van het voorprogramma binnen en klinken ze super goed en baal je dat je niet eerder gekomen was
haha, dat heb ik nog niet gehad eigenlijk. Alle voorprogramma's wel gewoon aangehoord. Heb er wel een keer eentje compleet gemist, maar dat kwam doordat de auto stuk ging We waren gelukkig wat eerder weg gegaan en zo hebben we niets van Franz Ferdinand gemist
pi_45001730
Ik had een keer een voorprogramma dat ik echt wilde zien, bij Kaiser Chiefs. Toen kwamen we in de file en kwamen we binnen bij zijn laatste woorden, 'Thank you'.
pi_45001804
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:47 schreef JeroenV het volgende:
Ik had een keer een voorprogramma dat ik echt wilde zien, bij Kaiser Chiefs. Toen kwamen we in de file en kwamen we binnen bij zijn laatste woorden, 'Thank you'.
Voor de Kaiser Chiefs heb ik ook een keer in de file gestaan geloof ik... weet niet of we toen het voorprogramma gemist hebben... Toen was er ook voetballen in de Arena ofzo.
pi_45001848
Dat voorprogramma was We Are Scientist. Er was voetbal in de Arena ja, en het was zware sneeuw waardoor we ruim een uur in de file hebben gestaan.
pi_45001908
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Dat voorprogramma was We Are Scientist. Er was voetbal in de Arena ja, en het was zware sneeuw waardoor we ruim een uur in de file hebben gestaan.
Sneeuw komt me ook bekent voor, dan hebben we samen in de file gestaan... We Are Scientist boeide mij niet heel veel geloof ik, kende het toen amper/niet.
pi_45014895
Ik heb ook in die file gestaan en het complete voorprogramma gemist

Was wel een tof concert uiteindelijk!
pi_45016886
We Are Scientists vind ik mooier/leuker dan Kaiser Chiefs

Anyhow, ik heb leuke voorprogramma's gehad; Matt Costa(bij Jack Johnson), The Rakes(bij Franz Ferdinand), The Sounds(bij Panic! At the..) The Long Winters(bij Keane). Alleen grote tegenvaller was Richard Ashcroft, van The Verve, in voorprogramma van Coldplay..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_45016952
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:25 schreef Proper_fucked het volgende:
We Are Scientists vind ik mooier/leuker dan Kaiser Chiefs

Anyhow, ik heb leuke voorprogramma's gehad; Matt Costa(bij Jack Johnson), The Rakes(bij Franz Ferdinand), The Sounds(bij Panic! At the..) The Long Winters(bij Keane). Alleen grote tegenvaller was Richard Ashcroft, van The Verve, in voorprogramma van Coldplay..
Matt Costa is echt een ideaal voorprogramma ja. Rakes was ook wel leuk. Meestal heb ik er nooit zo'n hekel aan. Maar als ze slecht zijn duurt de tijd echt lang.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:30:44 #72
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_45017092
Zet mij trouwens ook effe in de OP ik ga ook
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_45017148
Ik sta er ook nog niet bij..
pi_45017644
Ik heb ook een kaart kunnen bemachtigen voor het concert in de HMH! ( toen ik naar het concert in paradiso wou , was ik net een paar minuten te laat:( was idd namelijk vrij snel uitverkocht, maar mij kan je er dus ook bij vermelden

En zelf vindt ik kwa nummers vindt ik Hot Fuss nu nog beter als Sam's Town.. omdat op Hot Fuss gewoon een aantal nummers staan die ik altijd wel kan draaien zoals: Mr Brightside , Indie Rock n Roll , Somebody Told Me. Sam's Town is geen slecht album imo iets matiger dan Hot Fuss.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_45023207
Ik moet ook in de OP .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')