abonnement Unibet Coolblue
pi_44671378
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:54 schreef LeonH het volgende:
Volgens mij is het gewoon standaard bij The Killers dat hoe vaker je het hoort hoe beter je het gaat vinden, net zoals ik het album geweldig vind begin ik A Great Big Sled nog beter te vinden nu...
Hoe vaak ik het tweede album ook luister, ik vind de eerste nog steeds beter
pi_44673700
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:05 schreef JeroenV het volgende:

[..]
Hoe heb jij die collega gedaan Goover? Wel vet, ik heb ze gewoon bij mijn bureau hangen. Maar zoveel heb ik er nog niet
Bij mij zitten de kaartjes in een lijst, opgeplakt op een vel papier. En af en toe plak ik er nieuwe bij.

Ik kijk wel ff of ik een foto kan maken.
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:06:24 #28
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44683637
Ik wil nogsteeds kaarten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Moderator zondag 24 december 2006 @ 04:37:57 #29
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44699672
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:26 schreef Goover het volgende:

[..]

Goed nieuws
Oud nieuws bedoel je (staat al in het vorige topic namelijk...)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_44710894
quote:
Op zondag 24 december 2006 04:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oud nieuws bedoel je (staat al in het vorige topic namelijk...)
Oud nieuws kan ook goed nieuws zijn..

En ik wist het nog niet
pi_44717021
Ik heb net Hot Fuss gekregen. Fantastisch album, vooral Somebody Told Me, Jenny was a friend of mine, All these things I've done en Mr. Brightside. Toch vind ik Sam's Town iets beter maar dat komt ie meer pieken kent( ook meer dalen). Hot Fuss is constanter.
pi_44717051
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:16 schreef Guerra het volgende:
Ik heb net Hot Fuss gekregen. Fantastisch album, vooral Somebody Told Me, Jenny was a friend of mine, All these things I've done en Mr. Brightside. Toch vind ik Sam's Town iets beter maar dat komt ie meer pieken kent( ook meer dalen). Hot Fuss is constanter.
Weet je zeker dat je het niet omgedraaid hebt? Iedereen is juist van omgekeerde mening
pi_44717175
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:24 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm iemand die toevallig naar Keulen gaat en enig idee heeft of er daar nog kaarten voor zijn en of het goed te bereiken is?
Daar wil ik ook heen, is veel dichterbij dan de HMH!!! Wanneer is het?

Hoe kom je aan kaarten? Iemand een website voor me?

Hoop ik wel dat ik dan kan
pi_44719064
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:17 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je het niet omgedraaid hebt? Iedereen is juist van omgekeerde mening
Als je begint met Sams town dan raak je gewend aan die muziek. Hot fuss is toch tikkie anders qua style.
Luister is goed naar zijn stem beide albums. In sams town is zijn stem echt heel duidelijk gestudioot, en word imo de synthesizer teveel gebruikt. Hot fuss vind ik vanaf de eerste seconde tot de laatste seconde perfect opgebouwd.
pi_44720287
Nee bullshit Thomas imho....Sam's Town is veel constanter en Hot Fuss kent meer pieken en dalen.
pi_44721000
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:38 schreef kreuk050 het volgende:
Nee bullshit Thomas imho....Sam's Town is veel constanter en Hot Fuss kent meer pieken en dalen.
Hij is op een manier constanter ja, maar dat maakt hem juist een stuk minder dan Hot Fuss
  maandag 25 december 2006 @ 00:14:54 #38
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_44722672
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:24 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm iemand die toevallig naar Keulen gaat en enig idee heeft of er daar nog kaarten voor zijn en of het goed te bereiken is?
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:22 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Daar wil ik ook heen, is veel dichterbij dan de HMH!!! Wanneer is het?
Hoe kom je aan kaarten? Iemand een website voor me?
Hoop ik wel dat ik dan kan
Het ligt er beetje aan waar je woont..
Amsterdam CS > Keulen HBF is ongeveer 2h40m met de trein.

Ik heb weleens kaarten besteld via http://www.kartenhaus.de, maar daar heb je geloof ik wel een credit card voor nodig..

[ Bericht 2% gewijzigd door soul114 op 25-12-2006 00:20:14 ]
  maandag 25 december 2006 @ 00:17:06 #39
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_44722727
dubbel
pi_44722929
Hot fuss is gewoon het beste album, is geen discussie voor nodig
pi_44727862
Ik vind Hot Fuss juist veel consanter omdat het eigenlijk alleen maar goede nummers kent. Ik ben niet zo gecharmeerd van Everything Will Be Allright, maar dat is misschien nog even wennen. Bij Sam's Town vind ik de mooie nummers ook echt mooier dan die op Hot Fuss maar toch vind ik een paar nummers niet echt goed. Enterlude en Exitlude zijn gerust leuk maar gewone fillers. Bling, My List, Why Do I Keep Counting vind ik dan weer zoveel matiger als de rest.
pi_44727967
Grappig, want bij mij (en volgens mij bij velen) is het juist omgekeerd. Ik vind HF echt uitschieters hebben als de singles, maar ook aardig wat fillers. Maar bij mij staan de albums op ongeveer gelijke hoogte.
pi_44731779
Wel tof dat er zoveel verschil in mening is, dat betekent dat The KIllers super zijn!
pi_44736286
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:30 schreef kreuk050 het volgende:
Wel tof dat er zoveel verschil in mening is, dat betekent dat The KIllers super zijn!
Dat betekend dat ze gewoon verschillende fans hebben :p.
Ik hoop daarom ook dat ze in hmh gewoon 50/50 spelen zodat iedereen tevreden is. Ik heb ze nog niet live gezien met sams town, maar ik denk dat hot fuss zoiezo beter is uit te voeren qua style live.
pi_44738051
Concert van The Killers is een anderhalf uur durend springend orgastisch gevoel
pi_44740454
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:42 schreef Thomas.... het volgende:

[..]

Dat betekend dat ze gewoon verschillende fans hebben :p.
Ik hoop daarom ook dat ze in hmh gewoon 50/50 spelen zodat iedereen tevreden is. Ik heb ze nog niet live gezien met sams town, maar ik denk dat hot fuss zoiezo beter is uit te voeren qua style live.
Mijn ervaring van het vorige concert is dat het niet heel veel uitmaakt.
pi_44740464
quote:
Op maandag 25 december 2006 12:04 schreef Guerra het volgende:
Enterlude en Exitlude zijn gerust leuk maar gewone fillers. Bling, My List, Why Do I Keep Counting vind ik dan weer zoveel matiger als de rest.
Vind ik ook, de rest van de nummers zijn allemaal erg lekker, behalve Uncle Johnny, er hangt iets vaags over waardoor ik 'm niet zo tof vind.

The Killers hebben wel een probleem met intro's geloof ik, veel goeie nummers hebben een heel vreemd/slecht intro waardoor ik 'm de eerste paar keer meteen niet leuk vond. Vooral Bones is hier een goed voorbeeld van. Nu moet ik wel zeggen dat ik een zwak voor intro's heb. Van On Top (Hot Fuss) moest ik eerst ook niks hebben vanwege het vage intro, maar het is inmiddels wel mijn favoriete nummer van HF geworden.
pi_44740511
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:55 schreef Robertv het volgende:

The Killers hebben wel een probleem met intro's geloof ik, veel goeie nummers hebben een heel vreemd/slecht intro waardoor ik 'm de eerste paar keer meteen niet leuk vond. Vooral Bones is hier een goed voorbeeld van. Nu moet ik wel zeggen dat ik een zwak voor intro's heb. Van On Top (Hot Fuss) moest ik eerst ook niks hebben vanwege het vage intro, maar het is inmiddels wel mijn favoriete nummer van HF geworden.
Het zijn bij mij juist de intro's die het hem doen, vooral bij Bones
Grappig dat er echt zoveel verschillende meningen over nummers kunnen zijn
pi_44740804
Dat is niet algemeen, dat is een 'ding' bij The Killers denk ik.

Weet niet of dat positief is....
pi_44741033
Ik luister echt constant Hot Fuss. Vandaag al meer dan vier keer gedraaid het hele album. Echt een heel goed album maar toch kan ie me minder bekoren dan de echte topnummers van Sam's Town. De eerste vijf nummers van Hot Fuss zijn echt meesterlijk daarna zakt het wel wat in met nog wat lekkere nummers van Indie Rock n Roll en On Top. Maar de cd moet het toch vooral van de eerste paar tracks hebben.

Maar iig The Killers . Favoriete band van het moment.

[ Bericht 9% gewijzigd door Guerra op 26-12-2006 11:58:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')