Mag ik jouw kleren ook even veranderenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Joehoe. Kan een modje de TT veranderen? Een " ' " komt niet goed over. Dank.
Waarom niet? Iedereen is welkom.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef master_X het volgende:
oowh dan mag ik zeker niet komen ... ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Mag ik jouw kleren ook even veranderen
jij bent toffe userquote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen is welkom.
Een FifPo is iets heel anders dan een FiPo in mijn belevingswereldquote:Op donderdag 21 december 2006 18:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Joehoe. Kan een modje de TT veranderen? Een " ' " komt niet goed over. Dank.
* RealZeus plakt zijn F5-toets vast.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver net een mooie rode Realzeus auto gephotoshopped met Guitarist.nl , Boem-Dikkie, Surveillance-Fiets en Realzeus erin .. wou ik een beeldje wegklikken klik ik de verkeerde weg! ( NOOIT BELLEN ONDER HET PHOTOSHOPPEN ! ) ik maak vanavond wel een mooie, nu eerst spelletjes avond in de shop
daag
Planquote:
Iedereen?!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen is welkom.
quote:
gezelligheid!quote:
Jolijtquote:
de tramquote:Op donderdag 21 december 2006 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jolijt![]()
En de bob rijd![]()
ga jij met de fietsquote:Op donderdag 21 december 2006 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jolijt![]()
En de bob rijd![]()
Zeg die slaapplaats hè, die is nog geldig?quote:
Jij vuile vieze vuige sletquote:Op donderdag 21 december 2006 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg die slaapplaats hè, die is nog geldig?
Ja jij had geen plekquote:Op donderdag 21 december 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij vuile vieze vuige slet.
Nou hierbij dus geregeld.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wel. We kunnen makkelijk met z'n drieen in 1 bed.
en ik had nog wel plek overquote:
Ah, dit lijkt me praktischerquote:
nee, alleen D_A of Fvivquote:
gaan we dan weer gezellig rockmuziek luisteren ?quote:
Ff aangepast.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jolijt![]()
En RealZeus rijdt;de enige echte![]()
Op de fietsendrager jaquote:
Met dat toffe bandjequote:Op donderdag 21 december 2006 20:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
gaan we dan weer gezellig rockmuziek luisteren ?
met die half uur durende sound checkquote:
hoiquote:Op donderdag 21 december 2006 20:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
met die half uur durende sound check
ja jij komt toch nietquote:
jeetjequote:
Ja,de soundcheck duurde langer dan het optreden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
met die half uur durende sound check
quote:
Eens. Een tri0 doen we later wel een keer.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, dit lijkt me praktischer
Joah, kwartet dan maarquote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eens. Een tri0 doen we later wel een keer.
Welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |