jij altijd met je "hihiihi"quote:Op donderdag 21 december 2006 14:32 schreef SvenM het volgende:
HoI, BeN iK wEeR HiHihHiHIHhihHIH
Moet ik ze allemaal opnoemenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef NrSiX het volgende:
[..]
hij is ook ubercool, maar sinds ik een Wii heb speel ik dr niet meer op.. wel zonde want heb nog 3 ongespeelde games.. maar tis idd een superding. Welke games hebben jullie?
Hmm? Hoezoquote:Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef Stranger het volgende:
ijsmeis is delete-happy vandaag nico
truequote:Op donderdag 21 december 2006 14:28 schreef Zosk het volgende:
nintendo is gewoon dé shit.
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:20 schreef NrSiX het volgende:
Goover je moet mag ff deel #38 toevoegen @op & wiki
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:35 schreef NrSiX het volgende:
[..]
true![]()
nintendo = gezelligheid![]()
![]()
[..]
juist'm.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Lijkt een beetje vrouwelijk vind je ook niet?
jajaja, ben aan het werk hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:35 schreef NrSiX het volgende:
Hehe, ik dacht dat mijn vriend dat ook veelal ging spelen (heeft ie wel gedaan), maar nu is ie helemaal verslaafd aan Gears of War (helemaal niet gedacht van 'm)quote:Op donderdag 21 december 2006 14:35 schreef Zosk het volgende:
need for speed carbon zou de enige reden zijn om dat ding te kopen, voor mij.
je hebt te veel zegmaarquote:Op donderdag 21 december 2006 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet ik ze allemaal opnoemen?
Even denken (ik kan ze vast niet allemaal opnoemen, de helft interesseert me niet)
Maar Gears of Wars, Project Gotham Racing 3 (<- die is van mij), Viva Piñata (<- die is van mij), Call of Duty 3, Need for Speed Carbon, Dead Rising.
De rest weet ik niet (meer).
Dead Rising is niet veel aan hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 14:37 schreef NrSiX het volgende:
[..]
je hebt te veel zegmaarGoW & Dead Rising zijn de eerstvolgende op mijn lijstje
Heb nu: Condemned (zeer aan te raden) PGR3 , Kameo , Graw , Saints row en Blazing Angels
quote:
Ik neem aan dat het saai word na een tijdje of niet? voor de rest lijkt ie me wel lomp grappigquote:Op donderdag 21 december 2006 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dead Rising is niet veel aan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |