Er zijn ook mensen die niet zoveel waarde hechten aan de feestdagen en gewoon eten wat ze normaal ook eten.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:44 schreef Underdoggy het volgende:
Ik hoorde gister een verhaal van een jongen die thuis serieus bruine bonen ovenschotel kreeg op 1e kerstdag.
Ook normaal schuif ik dat soort bende niet naar binnen, laat staan op eerste kerstdag.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef FloggingMolly het volgende:
Er zijn ook mensen die niet zoveel waarde hechten aan de feestdagen en gewoon eten wat ze normaal ook eten.
quote:"Ik bid nie voor brune bonen!"
2e kerstdag had hetzelfde gezin overigens take away chinees als maaltje.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:44 schreef Underdoggy het volgende:
Ik hoorde gister een verhaal van een jongen die thuis serieus bruine bonen ovenschotel kreeg op 1e kerstdag.
Ach twee jaar terug 1e kerstdag at ik (onvrijwillig):quote:Op maandag 1 januari 2007 18:44 schreef Underdoggy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |