quote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Queen_Bee ga maar snel weg, je verneukt mn topic
Ik niet, de rest wil neukenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
was die van jou dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat jij nou net de uitzondering op de regel bentquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat jij nou net de uitzondering op de regel bent
Nou, als ik mn foto's zo bekijk niet neequote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat jij nou net de uitzondering op de regel bent
in dit topic wel, in een ander nietquote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, als ik mn foto's zo bekijk niet nee
Maar moet IK daarvoor gestraft worden!?
dat snap ik wel jaquote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef bigore het volgende:
[..]
Als ik die avatar van Zosk zie wil ik um er telkens tussenleggen ja, raar is da.
Waarom gaat het overal waar ik kom ineens over zulke dingen dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef murp het volgende:
[..]
in dit topic wel, in een ander niet![]()
![]()
![]()
Omdat je gewoon een geile snollekop heb, duh!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom gaat het overal waar ik kom ineens over zulke dingen dan?
maar dat weet ik niet, ik zie je eigenlijk niet zo veel op Fokquote:Op donderdag 21 december 2006 11:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom gaat het overal waar ik kom ineens over zulke dingen dan?
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
een dikke elf die je liet schrikken.
*checkt nu wel fotoboek!!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:31 schreef bigore het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een geile snollekop heb, duh!
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:31 schreef bigore het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een geile snollekop heb, duh!
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef bigore het volgende:
als dit geen geile snollekop is!
[afbeelding]
kweet niet, maar denk niet dat er echt iets geks is aan die foto, ja hooguit dat ik lelijk ben.quote:
is dat ook weer recht gezetquote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef bigore het volgende:
[..]
kweet niet, maar denk niet dat er echt iets geks is aan die foto, ja hooguit dat ik lelijk ben.
Je snap alleen de grap niet, check haar foto in het fotoboek, en diegene die hier geplaatst heb.quote:
zij nietquote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef bigore het volgende:
[..]
kweet niet, maar denk niet dat er echt iets geks is aan die foto, ja hooguit dat ik lelijk ben.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Blijf met je kanker poten van mn foto
blijf met je kanker poten van de reageer knopquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
blijf met je kanker poten van de reageer knop
je kent vrouwen toch wel en hun trotsquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef bigore het volgende:
[..]
Je snap alleen de grap niet, check haar foto in het fotoboek, en diegene die hier geplaatst heb.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
blijf met je kanker poten van de reageer knop
Daarom hebben ze het ONZIN forum uitgevonden, daar mag dat soort shitquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef murp het volgende:
[..]
je kent vrouwen toch wel en hun trots
ohquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef bigore het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ONZIN forum uitgevonden, daar mag dat soort shit![]()
Staat nergens dat je mn foto mag verneukenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef bigore het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef bigore het volgende:
[..]
zet m op!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Staat nergens dat je mn foto mag verneuken
En nu wil ik dat je hem verwijderd
wie?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
daardoor krijg je van die Queen_Bee posters, die denken dat ook
en die verneuken mn topic
Mijn god, wat triest, het is dat ik geen zin in gezeik heb, maar damn, wat een triest wijf ben jij gadverdamme.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Staat nergens dat je mn foto mag verneuken
En nu wil ik dat je hem verwijderd
klaag maar in het ONZ feedbackquote:Op donderdag 21 december 2006 11:52 schreef bigore het volgende:
[..]
Mijn god, wat triest, het is dat ik geen zin in gezeik heb, maar damn, wat een triest wijf ben jij gadverdamme.
Ja, en jij bent lelijk, wh gives a crapquote:Op donderdag 21 december 2006 11:52 schreef bigore het volgende:
[..]
Mijn god, wat triest, het is dat ik geen zin in gezeik heb, maar damn, wat een triest wijf ben jij gadverdamme.
en ik, en ik, en ik??quote:Op donderdag 21 december 2006 11:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en jij bent lelijk, wh gives a crap
Ik zou nog geeneens naar een wijf kijken als jou, al me exen en huidige vriendin(whoops, was meervoud, zou ze niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en jij bent lelijk, wh gives a crap
rellenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik zou nog geeneens naar een wijf kijken als jou, al me exen en huidige vriendinnen zien der beter uit als jou, dus tief op joh wief.
He psssst, kijk is wie er nu een geile snollekop heeft?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef murp het volgende:
boem-dikkie?
Nee hoorquote:
o, maar dat vind ik niet erg, open er een topic vanquote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef bigore het volgende:
[..]
He psssst, kijk is wie er nu een geile snollekop heeft?
maar over dat neucken he?.......quote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hoorIk kan niet wakker liggen van zulke opmerkingen komend van zulke personen
Zoals niemand dat erg zou vinden en misschien er de humor van in zouden zien, alleen Queenbee zit in ONZ forum om serieus te zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef murp het volgende:
[..]
o, maar dat vind ik niet erg, open er een topic van
ik hou niet van gezeik/ruzies/misverstanden...quote:
Wat is er? Wilde je samen met mij wat drinken?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hoorIk kan niet wakker liggen van zulke opmerkingen komend van zulke personen
Sorry is echt onzin.. dat gelooft toch niemand?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik hou niet van gezeik/ruzies/misverstanden...
op fok maak je lol en als je daarmee iemand kwetst is natuurlijk niet de bedoeling...
bigorde, zeg sorry tegen Queen_Bee
kwetsen inONZ is niet de bedoeling, straks is ze zelf niet blij met haarlichaamquote:Op donderdag 21 december 2006 12:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Zoals niemand dat erg zou vinden en misschien er de humor van in zouden zien, alleen Queenbee zit in ONZ forum om serieus te zijn![]()
wtf, waarom dat, omdat ik een geintje van haar foto maak? wat is daar nou weer vertieft aan? Dat ze geen humor in der flikker heeft zitten moet zij weten, maar dan moet ze niet in ONZ zitten en gewoon lekker naar SEX gaan of zo, daar zijn ze serieus.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik hou niet van gezeik/ruzies/misverstanden...
op fok maak je lol en als je daarmee iemand kwetst is natuurlijk niet de bedoeling...
bigorde, zeg sorry tegen Queen_Bee
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:08 schreef bigore het volgende:
[..]
Ho is, nu gaan we de goede kant op, ik doe ook even mee, mijn alltime favorite.
[afbeelding]
Serieuze sex met jou zit er anders ook niet in...quote:Op donderdag 21 december 2006 12:04 schreef bigore het volgende:
[..]
wtf, waarom dat, omdat ik een geintje van haar foto maak? wat is daar nou weer vertieft aan? Dat ze geen humor in der flikker heeft zitten moet zij weten, maar dan moet ze niet in ONZ zitten en gewoon lekker naar SEX gaan of zo, daar zijn ze serieus.
Als het maar dikke tieten heeft en geil kijkt......quote:Op donderdag 21 december 2006 12:08 schreef bigore het volgende:
[..]
Ho is, nu gaan we de goede kant op, ik doe ook even mee, mijn alltime favorite.
[afbeelding]
die zijn cheylstquote:
2 doet ook anaal heb ik ooit eens gezienquote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef TwyLight het volgende:
vooral de 1e de 2e n de 3e zijn leuk!!!
die witte of die bruine?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef -SL- het volgende:
[..]
2 doet ook anaal heb ik ooit eens gezien
Euhm....... ik tastte in het duister bij die vraagquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef Zosk het volgende:
meet? wat valt er te meten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |