Hahaha... idd... vage MAC lui..quote:Op donderdag 21 december 2006 10:21 schreef ikJur het volgende:
wtf dat eerste plaatje, is in spiegelbeeld ofzo
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 december 2006 10:21 schreef ikJur het volgende:
wtf dat eerste plaatje, is in spiegelbeeld ofzo
Dat is wel vervelend, moet hem voor oud jaar kwijtquote:Op donderdag 21 december 2006 15:09 schreef super-muffin het volgende:
Ik moet wel even zeggen dat ik em pas volgend jaar kan ophalen.
Als je hem wilt hebben zul je sowieso meer moeten bieden dan 50 euro inclusiefquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wat is jouw 'nu kopen' prijs voor je toetsenbord? Ik wil graag weten wat je vraagprijs hiervoor is.
Of 9 euro erbij leggen en naar de Applestore gaanquote:Op zondag 24 december 2006 19:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als je hem wilt hebben zul je sowieso meer moeten bieden dan 50 euro inclusief![]()
Dat kan ook!quote:Op zondag 24 december 2006 20:38 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Of 9 euro erbij leggen en naar de Applestore gaan![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 18:08 schreef Newb het volgende:
Schiet niet echt op. 40 ex. Verzenden geboden...
Je onderschrift spreekt boekdelen. "Sukkel".quote:Op maandag 25 december 2006 18:08 schreef Newb het volgende:
Schiet niet echt op. 40 ex. Verzenden geboden...
quote:Op maandag 25 december 2006 21:50 schreef Kluupkluup het volgende:
Voor 50 euro kom ik hem woensdag of donderdag ophalen in Utrecht (waar ik woon)
Prima en genoteerd. Ik heb een hekel aan naar het postkantoor gaan , in de fucking rij staan met je bonnetje en dat ding inpakken.quote:Op maandag 25 december 2006 21:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]sorry.. ga omlaag naar 45 euro met mijn bod.. Heb net even de huidige prijzen bekeken van een nieuwe. Dacht dat die krengen altijd veel duurder waren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |