Dan heb je pech, want die is zover ik weet al een aantal jaren geslotenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Murakami is geweldig, heb nu drie boeken van 'm gelezen maar dat gaat zodra de tijd het toelaat snel uitgebreid worden, tot de complete bibliografie is doorgewerkt.
Volgend jaar ga ik naar Japan en ook Tokyo, eens zien of we die jazzclub kunnen vinden (dat wordt vast een hele opdracht).
After Dark vond ik zelf niet 1 van z'n besten, dan zou ik inderdaad voor die andere die je zegt gaan. Eventueel ook Sputnik Sweetheart, omdat 't ook een dunnetje isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je niet zou houdt van onrealistische fictie dan zou ik Norwegian Wood, South of the Border West of the Sun en After the Dark aanraden. Die zijn ook niet zo dik.
quote:In 1982, having sold his jazz bar to devote himself to writing, Murakami began running to keep fit. A year later, he'd completed a solo course from Athens to Marathon, and now, after dozens of such races, not to mention triathlons and a slew of critically acclaimed books, he reflects upon the influence the sport has had on his life and on his writing. Equal parts training log, travelogue, and reminiscence, this revealing memoir covers his four-month preparation for the 2005 New York City Marathon and settings ranging from Tokyo's Jingu Gaien gardens, where he once shared the course with an Olympian, to the Charles River in Boston among young women who outpace him.Through this marvellous lens of sport emerges a cornucopia of memories and insights: the eureka moment when he decided to become a writer, his greatest triumphs and disappointments, his passion for vintage LPs, and the experience, after fifty, of seeing his race times improve and then fall back.
By turns funny and sobering, playful and philosophical, "What I Talk About When I Talk About Running" is rich and revelatory, both for fans of this masterful yet guardedly private writer and for the exploding population of athletes who find similar satisfaction in distance running.
Ik ben er al in begonnen, en ondanks dat ik weinig tot niets met hardlopen heb leest het fijn weg. Hij geeft een beetje inzicht in zijn eigen persoonlijkheid, neemt af en toe uitstapjes op de filosofische, levensbeschouwende toer, om dan weer terug te komen bij het rennen. En dat 'ie kon schrijven wisten we natuurlijk alquote:
Jarmuschquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:00 schreef crystaltrench het volgende:
Ik had het lezen van "After Dark" redelijk lang uitgesteld, vooral omdat ik zoveel hoorde dat het een teleurstellend werkje is, maar nu ik 'm toch gelezen heb kan ik alleen maar concluderen dat ik de mening van anderen met een korreltje zout moet nemen... wat een heerlijk boek. De hele nachtsfeer is zo beklemmend dat het boek niet weg te leggen is. Het deed me een beetje denken aan de film "Night On Earth".
Daar dacht ik ook meteen aan toen ik dat bericht op de FP las! Maar om bij een nieuwsbericht te posten dat het op een Murakami-boek leek vond ik wat te ver gaanquote:
nog niet in .nl verkrijgbaar toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
Nieuw boek! What I Talk about When I Talk about Running
Een onverwachts autobiografisch uitstapje; http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK_EN&BOL_OWNER_ID=1001004006051963
[..]
en ik zie net.. dat zijn jazzclub in 1982 verkocht isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:50 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want die is zover ik weet al een aantal jaren gesloten
Als je Dance, dance, dance bedoelt. Die is uit 1988.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Uhmmie het volgende:
ik zag trouwens vandeweek in de winkel wel "Dance" liggen
die is ook nog relatief nieuw volgens mij.
@dagonet: je mist wild sheep chase
verder kun je voorlopig even vooruit
(en waar komt die what i talk about when i talk about running vandaan?die staat bovenaan mijn verlanglijstje namelijk)
De vertaling is nieuw.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je Dance, dance, dance bedoelt. Die is uit 1988.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |