Je vindt eerder stapels dan geen boeken van Murakami in de boekenwinkels, dus dat behoeft geen probleem te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:08 schreef _Arual_ het volgende:
Tim Krabbé was vorige week bij De wereld draait door laaiend enthousiast over deze schrijver. Ik ben erg benieuwd, zodra ik een boek van Murakami te pakken kan krijgen, ga ik het lezen.
Ik heb mezelf een verbod opgelegd wat betreft het kopen van boeken, het past allemaal niet meer in ons huis. Mijn nieuwe habitat is de bibliotheek. Kortom, wanneer de hype over een jaar of twee voorbij is, dan kan ik Murakami pas in alle rust gaan lezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Je vindt eerder stapels dan geen boeken van Murakami in de boekenwinkels, dus dat behoeft geen probleem te zijn.
Ik heb verlatingsangst wat betreft boeken.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:36 schreef moelan0e het volgende:
Als je hem uit hebt kun je hem altijd weer verkopen aan De Slegte.
Wat zit je te bazelen? Als je écht benieuwd bent ga je dat boek gewoon kopen. Klaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb verlatingsangst wat betreft boeken.![]()
Ja, zo dacht ik eerst ook altijd. Maar een boekenkast vol met boeken kopen per jaar, dat wordt me toch echt een beetje té. Ik moet ook eigenlijk wegblijven uit TTK, want dan krijg ik die neiging weer.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zit je te bazelen? Als je écht benieuwd bent ga je dat boek gewoon kopen. Klaar.
Dat is niet interessantdoenerig, dat is gewoon erkennen dat het door die boeken een ordinaire puinzooi dreigt te worden in mijn huis. Het past gewoon niet meer, klaar. Is het zo gek dat ik mezelf dan even een halt toeroep? Maar goed, ik ga dus de Engelse versie reserveren. Bij de bieb.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is dat voor interessantdoenerig gepost? Ik ben zo verslaafd aan boeken dat ik me tegen mezelf in bescherming moet nemen. Nou, ik ben onder de indruk.
Anyway, ik heb begrepen dat je het beste een Engelse vertaling kunt lezen. Athenaeum heeft van Norwegian wood een pocketuitgave liggen voor 8,95 euro. Daarmee sla je twee vliegen in één klap: het is goedkoop en het neemt weinig ruimte in beslag.
Hij staat er bij hoor: De TTK-tv gids!!! *O*quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
En vergeet 9 maart de herhaling van Dinner with Murakami niet.
Wat een ongelooflijke slechte "documentaire" was dat. Ik ben behoorlijk Murakami-fan, maar dit was echt sneu.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
En vergeet 9 maart de herhaling van Dinner with Murakami niet...
...waar overigens een man in voorkomt wiens werkkamer een en al boekenchaos is.
Jij hebt geen smaak.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef Hirsch_Ballen het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke slechte "documentaire" was dat. Ik ben behoorlijk Murakami-fan, maar dit was echt sneu.
Kom op, die documentaire was gewoon matig, alsof je er iets nieuws van leerde, of interessante dingen over Murakami kwam te weten. "Oeeeeeeh, hij lust geen Chinees eten", lekker boeiend.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond de muziek ook aangenaam.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond de muziek ook aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |