op de baggertour jaquote:Op donderdag 21 december 2006 00:54 schreef mcDavid het volgende:
...Mogen jullie wel sperma doorslikken, of hoe zit dat?
Ik zat te twijfelen tussen hier en SEX maar dacht, hier komen vast meer veganisten...
ligt eraan of ze de mens als een diersoort zien, denk ik...quote:
Tuuwrluk mag dat neitquote:Op donderdag 21 december 2006 00:54 schreef mcDavid het volgende:
...Mogen jullie wel sperma doorslikken, of hoe zit dat?
Ik zat te twijfelen tussen hier en SEX maar dacht, hier komen vast meer veganisten...
Kut.quote:
dat zijn de katholiekenquote:Op donderdag 21 december 2006 02:01 schreef superbam het volgende:
volgens mij spuit "de ware veganist" enkel om te bevruchten, anders doodt hij meteen al ca. 360 miljoen potentiële mensen....
lijkt me een enorme gewetenskwestie voor een veganist![]()
Zoogdier technisch gezien denk ik dat ze dus niet slikkenquote:Op donderdag 21 december 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, ben je veganist?
Stukje vlees aanbiedt!.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
Zoogdier technisch gezien denk ik dat ze dus niet slikken![]()
Ik heb geen idee eigenlijk ben geen veganist.
Niet-veganisten geen probleem hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zoogdier technisch gezien denk ik dat ze dus niet slikken![]()
Ik heb geen idee eigenlijk ben geen veganist.
driewerf kotsquote:Op donderdag 21 december 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Kut.
Nou heb ik alweer een ONZ-topic in myAT.
Desondanksvoor Hobje.
graag gedaanquote:Op donderdag 21 december 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Kut.
Nou heb ik alweer een ONZ-topic in myAT.
Desondanksvoor Hobje.
Uhuh! Jij bent dus de eerste die berecht word?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:18 schreef Bizznitch het volgende:
SPERMA SLIKKEN IS KANIBALISMEEE!!!11
Sjipsquote:Op donderdag 21 december 2006 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh! Jij bent dus de eerste die berecht word?
Geen zaadsmaak.quote:
Het is kannibalisme zeg ik je!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef mcDavid het volgende:
Godver zet mijn topic terug!
Het was een serieuze vraag! Zoals ik al zei. [afbeelding]
Daarom is er een Partij voor de dieren....quote:Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef mcDavid het volgende:
Godver zet mijn topic terug!
Het was een serieuze vraag! Zoals ik al zei. [afbeelding]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Kankerveganisten!!!
in ONZinquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:33 schreef Litso het volgende:
Ik ben veganist-light. Ik gebruik alleen producten van herbivoren.
Dude. Ik ken veganisten die geen koeienmelk drinken omdat koeien in een stal zielig zijn, maar die zelf wel een hamster in een kooitje houden!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef LoenaNigra het volgende:
[..]
Veganist in de tweede graad is dat![]()
![]()
![]()
Denk niet dat het veel zin heeft maar serieus antwoord op de vraag van TS: veganisten willen dierenleed zoveel mogelijk beperken. Mensen zijn dieren ja. Maar lijd je er als man onder als een vrouwpersoon je zaad doorslikt?![]()
![]()
er zijn toch ook koeien in een wei, maar die melk zal wel te duur zijn..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dude. Ik ken veganisten die geen koeienmelk drinken omdat koeien in een stal zielig zijn, maar die zelf wel een hamster in een kooitje houden!
Het gaat ze gewoon om het zeiken. That's it.
Dat is ook loosquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef mcDavid het volgende:
Waarom denk je dat ik het topic in CUL geopend heb
Jij vind sperma niet lekker? Wat voor een vrouw ben je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is ook loos, alsof sperma een delicatesse is
.
Verder: ze zijn vast blij dat het via een natuurlijk proces verteerd wordt, in plaats van dat het in een rubbertje belandt, of op de grond (chemisch schoonmaakshit), ofzo
je moederquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jij vind sperma niet lekker? Wat voor een vrouw ben je?
TYF OP!!! MET JE WONDERSPONS!!!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:31 schreef n00cL30n het volgende:
Jij vind sperma niet lekker? Wat voor een vrouw ben je?
Slappe uitspraak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
. Ik zou zeggen, proef het eerst voor je zulke uitspraken doet.
Verder zie je me ook niet zeggen dat ik het vies vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |