Ik werd door de winkelrecherche aangehouden omdat ik geen winkelmandje hadquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Maar je zoekt dus wel naar werk op het AH bord![]()
![]()
Ik zag ook laatst een auto voor een moskee staan met een A4tje Te Koop in het meest grappig Nederlands dat ik ooit gelezen heb.Hebben dat soort mensen dan echt niemand die een beetje Nederlands voor ze kan schrijven
?
Checkquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe? Naja zoiets:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
En dan zoiets als:
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
En dan zoiets als:
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
denkd at je dan al een stuk verder bent
[..]
Juist dat sociale doet mij eraan herrineren dat meeten op zijn tijd wel ok is. Ook weleens leuk om ipv 5 uur te rijden 5 uur onzin te lullen![]()
Karten zullen we neit gaan doen anders moet ik je weer 5 keer boeken op een baan van 250 meter![]()
Het is één grote hoerestadquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tilburg heeft zeker geen wallen.![]()
Maar die van mij lag al hier in bed.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:17 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, moet nog ff wachten tot maandag.........![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karten is geen uitdaging omdat iedere noob het kan. Als die karts zo hard konden dat je je nek kon breken bij het volgas geven en de border in knallen.. ja, dan had ik jullie wel gepwned... 1 voor 1 en allen tegelijkquote:Juist dat sociale doet mij eraan herrineren dat meeten op zijn tijd wel ok is. Ook weleens leuk om ipv 5 uur te rijden 5 uur onzin te lullen![]()
Karten zullen we neit gaan doen anders moet ik je weer 5 keer boeken op een baan van 250 meter![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
Winkelrecherchequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef Rib-i het volgende:
Ik werd door de winkelrecherche aangehouden omdat ik geen winkelmandje had
Toevallig in de hoek waar dit bord stond. Kon het niet laten om foto's te maken
Moet jij zeggenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef worldpimber het volgende:
Ik zag ook laatst een auto voor een moskee staan met een A4tje Te Koop in het meest grappig Nederlands dat ik ooit gelezen heb.Hebben dat soort mensen dan echt niemand die een beetje Nederlands voor ze kan schrijven
?
Sjehquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Winkelrecherche![]()
Sowieso winkelen
Winkel![]()
Minibike: Iquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, ik heb wel zin![]()
Minibikeh![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:38 schreef worldpimber het volgende:
Karten is geen uitdaging omdat iedere noob het kan. Als die karts zo hard konden dat je je nek kon breken bij het volgas geven en de border in knallen.. ja, dan had ik jullie wel gepwned... 1 voor 1 en allen tegelijk![]()
Maar nu werd de strijdt beslecht door simpele factoren welke onacceptabel zijn voor de echte wegriddert.
![]()
Hicham is beter.. heeft al voorsprong in de sportschool. Insert Vetprobje.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
Dat probleem heb ik ook wel, geld dan, maarja geld is tijdelijk, vriendschap voor eeuwigquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen als het niet te ver is. [/Hollander]
We hebben even geen geld. [/..........] vul zelf in.![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef Makster het volgende:
HEe leuk een meet![]()
Zo spontaan ook allemaal, maar ik ga niet mee hoor. Echt geen zin in![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Sterf pauper, regel het ff lekker zelfquote:
quote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:54 schreef Youssef het volgende:
Overigens, paintballen en andere dingen kunnen we eventueel ook proberen. Zolang het maar niet karten is.
Maar dit is beter te bespreken op een HCM
Ik ga altijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Makster het volgende:
Dat probleem heb ik ook wel, geld dan, maarja geld is tijdelijk, vriendschap voor eeuwig![]()
![]()
![]()
Uhmmm wilde nog iets vragen maar weet het al niet meer......
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:56 schreef Rib-i het volgende:
Als ik naar het kaartje kijk is Coronel kartracing het meest centrale. Moeten we eerst kijken wie er gaan.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
Neem in 90% van de gevallen wel je eigen bike mee schat ik.![]()
Mailtje terug........quote:Ik kom vanmiddag rond drie uur even op de koffie.
Hopelijk is het dan een beetje rustig bij jullie. ;-)
quote:We stoppen al rond 2 uur ( de meesten althands), dus rustig zal het zeker zijn…
12:00 is officiel middag ouwe pauperquote:
Ik ben al vrij sinds 1 december ..quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:05 schreef Makster het volgende:
[..]
12:00 is officiel middag ouwe pauper![]()
Welkom
Laatste dag bij oude werkgever
Tering, das beter gesjeftquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben al vrij sinds 1 december ..
Volgende week m'n auto inleveren ..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering, das beter gesjeft
En waar ging je nu ook alweer beginnen
Karten hoor!, haha dat is vet grappigquote:
Klint goedquote:
Dan help ik jou wel stiekem met inparkerenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Karten hoor!, haha dat is vet grappig!
Dan kom ik stiekem ook meedoen!![]()
Hee sjaakquote:
Sjevquote:
schhh!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Klint goed![]()
[..]
Dan help ik jou wel stiekem met inparkeren![]()
![]()
[haaatttsseeeflaaats]![]()
Naaah er is hier niets fe flatsenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Sjevvalt er nog wat te rukken hier
ben hele week al f$%&ed, zit nu 2e dag ziek thuisbeetje hele dag serious riekwest kijken
Sounds nice, count me inquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
schhh!Ik parkeer je onder de bumperrails !
![]()
ik weet niet wat je suggereert wel dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef Makster het volgende:
Ziek zijn zuigt, maarja. Ziek zijn is een feit, verzuim is een keus, doe ermee wat je denkt dat goed is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef Makster het volgende:
HEe leuk een meet![]()
Zo spontaan ook allemaal, maar ik ga niet mee hoor. Echt geen zin in![]()
ey, goed idee manquote:
Je klinkt als iemand die verloren heeftquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Karten is geen uitdaging omdat iedere noob het kan. Als die karts zo hard konden dat je je nek kon breken bij het volgas geven en de border in knallen.. ja, dan had ik jullie wel gepwned... 1 voor 1 en allen tegelijk![]()
Maar nu werd de strijdt beslecht door simpele factoren welke onacceptabel zijn voor de echte wegriddert.
![]()
Niet te geloven dat je er weer helemaal naast zit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef -XX- het volgende:
Karten hoor!, haha dat is vet grappig!
Dan kom ik stiekem ook meedoen!![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef Makster het volgende:
Ziek zijn zuigt, maarja. Ziek zijn is een feit, verzuim is een keus, doe ermee wat je denkt dat goed is![]()
![]()
quote:(reason: 503 sorry, smtp client seems like a spammer. We do not accept RSET, NOOP, out-of-order MAIL, RCPT and bad recipients. (#5.5.1))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |