Daarmee doe je weer net alsof elke groep iets vervelends is.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een groep is met z'n allen een wijde broek dragen en een patatje mayo bestellen omdat al die anderen dat niet doen.
Dat herken ik wel. Dat 'groep' was echt te ruim gedefinieerd. Het gaat vooral om wat Claudia ook zei: het gevoel om begrepen te worden. Dat was mijn interpretatie van 'erbij horen'.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Mijn vrienden bestonden uit losse vrienden, niet één hele vriendengroep die altijd bij elkaar was. Ik had dus min of meer uit verschillende vaste vriendengroepen losse individuen met wie ik omging. Onderling gingen zij niet of nauwelijks met elkaar om. Zo bedoel ik dat.
Ik zit zelf momenteel trombose.nl te lezen. 'Lotgenoten'. Ja, dat is best fijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen met een uitzonderlijke ziekte of afwijking vinden vaak troost en begrip bij andere mensen met diezelfde afwijking of ziekte. Omdat ze daardoor begrepen worden. Dat snap ik.
En jij kent geen groepen met een bindende factor?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is een groep individuen met een bindende factor.
Voel jij jezelf dan zo'n 'slachtoffer'?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit zelf momenteel trombose.nl te lezen. 'Lotgenoten'. Ja, dat is best fijn.
Ik voel me vooral een mazzelpik.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Voel jij jezelf dan zo'n 'slachtoffer'?
Nou, niet echt, nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef broer het volgende:
[..]
En jij kent geen groepen met een bindende factor?
edit:
Je maakt er geen onderdeel van uit, bedoel ik te vragen.
Je associeert het de hele tijd met problemen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb wel eens groepstherapie gedaan met mensen met 'soortgelijke problemen'...
Maar in die groep voelde ik me ook niet thuis.
Waarom met een tekortkoming?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik associeer het niet met problemen, hoor...
Hooguit met onvermogen.
Dat ben je ook!quote:
Door het woord 'lotgenoten'. Klinkt zo dramatisch, theatraal. 'Getroffen door het noodlot.'quote:Maar waarom associeer je dat met slachtofferschap? Voor mij draait zoiets als een lotgenotenforum juist om het tegenovergestelde van slachtofferschap. Je probeert zoveel mogelijk feitelijke informatie in te winnen, je leert van andermans ervaring en de herkenning helpt je met je zwakke momenten om te gaan.
Dan hebben we te maken met spraakverwarring, denk ik. Volgens mij bedoelde Claudia dat je 'deel uitmaken van een groep' als een tekortkoming zag.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zeg nergens dat ik het onvermogen ( - in een groep normaal te kunnen functioneren- ) als een tekortkoming zie, he.
Een eenling.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, joh... Ik ben een einzelganger. Héérlijk!
Ik noem mijn vrienden ook altijd 'lotgenoten'.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef Claudia_x het volgende:
een lotgenoot voorziet in een heel andere behoefte. Begrip, waar broer het al over had.
En terecht.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ik noem mijn vrienden ook altijd 'lotgenoten'.
Het gekke is dat ik mijzelf ook vaak zo noem. En toch komen we op dit punt kennelijk niet overeen. Is dat dan alleen een kwestie van definities?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, joh... Ik ben een einzelganger. Héérlijk!
Wat betreft mijn 'ziekte' kan ik dan ook niets dan clichés debiteren. Ze zijn allemaal waar.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, tuurlijk, Claudia. Vrees niet; dat is niet meer dan normaal.
Het zou zomaar een kwestie van definitie kunnen zijn, ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef broer het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik mijzelf ook vaak zo noem. En toch komen we op dit punt kennelijk niet overeen. Is dat dan alleen een kwestie van definities?
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat betreft mijn 'ziekte' kan ik dan ook niets dan clichés debiteren. Ze zijn allemaal waar.
Ik ben er wel van overtuigd, maar het doet me gewoon niets. Dat zou een pluspunt kunnen zijn. Maar anderen vinden het waarschijnlijk raar.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
Als je nooit iets ergs overkomt, dan zie je de mogelijkheid van je eigen dood gewoon niets als iets reeels. Ja, natuurlijk, je wéét wel dat er ooit een einde aan komt, maar eigenlijk ben je daar niet echt van overtuigd.
Omdat je weet dat het eindigt. Je wilt niet doodgaan zonder iets in je leven bereikt te hebben. Zoiets zei je toch?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben banger voor het leven, wyccie.
Dat zou je denken, he? Wist je dat veel mensen in een depressie belanden net na zoiets als een longembolie? De aandacht van anderen ebt weg, de controles houden op en de vanzelfsprekendheid van het bestaan is weg. Je hebt het idee dat je met deze nieuwe ervaring een nieuw levenlicht zou moeten zien, maar je ziet hem niet. En je voelt je bij lange na niet de oude.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent aan de dood ontsnapt, Claudia.
Dat cliche zou je juist op weg moeten helpen.
Als je eigen dood je niets doet, dan heb je er vast niet heel serieus bij stilgestaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigd, maar het doet me gewoon niets. Dat zou een pluspunt kunnen zijn. Maar anderen vinden het waarschijnlijk raar.
Een snelle dood is de oplosing.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, waar ik bang voor ben, is voor het scenario op het einde.
Dat ik niet dat schilderij heb gemaakt. Of dat gedicht. Of die liefde heb gevonden.
De dood an sich is de verlossing ervan, he.
We weten allemaal dat het zo makkelijk niet is.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Of je zou ook gewoon kunnen denken en leven alsof er geen dood is. Leven zonder angst, om dood te gaan, of om iets te missen.
Integendeel, er zijn momenten dat ik denk: "Als ik nú dood ben, zou ik dat niet eens erg vinden."quote:Op donderdag 21 december 2006 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
Als je eigen dood je niets doet, dan heb je er vast niet heel serieus bij stilgestaan.
Ik zit niet in een diep gat, hoor. Integendeel. Maar het gaat wel heel wisselvallig. Soms heel goed, dan heb ik veel energie en allerlei voornemens. En natuurlijk, alles is belangrijker geworden. Maar juist doordat het allemaal belangrijker is, neem soms ook de angst toe. Als je écht wilt leven, wordt de dood nog enger.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij vindt je energie wel weer, Claudia. Jij vindt jezelf wel weer.
En wanneer jij jezelf weer vindt, ben je sterker dan ooit.
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wat is jullie plaat van het jaar?
Of had ik dat al gevraagd?
Je bent nog steeds thuis aan het herstellen?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit niet in een diep gat, hoor. Integendeel. Maar het gaat wel heel wisselvallig. Soms heel goed, dan heb ik veel energie en allerlei voornemens. En natuurlijk, alles is belangrijker geworden. Maar juist doordat het allemaal belangrijker is, neem soms ook de angst toe. Als je écht wilt leven, wordt de dood nog enger.
Dus ik slaap weer slechter, want ik wil zeker weten dat de zon nog een keer opgaat, en ik wil het meemaken.
Precies.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
Als je écht wilt leven, wordt de dood nog enger.
Straks, als je oud, grijs en gelukkig bent -quote:Dus ik slaap weer slechter, want ik wil zeker weten dat de zon nog een keer opgaat, en ik wil het meemaken.
Wat was jouw plaat van het jaar dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ja.
Vraag de volgende keer wat onze plaat van ons leven is.
Ik doe wel weer dingen. Ik werk, ik studeer wat. Na drukte krijg ik het meestal wat moeilijker. Vooral vervelend is het als ik het moeilijker krijg tijdens de drukte (vandaar dat ik de meeting afgezegd heb). Het leven staat dus niet stil; het gaat wel met horten en stoten. Mijn geest kan nog zoveel willen, maar mijn lichaam laat het dan wel afweten.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Je bent nog steeds thuis aan het herstellen?
Omdat je het accepteert?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
Dit is erg verhelderend, zo'n LPT. Ik snap nu waarom ik niet bang ben voor de dood. Dank jullie.
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Straks, als je oud, grijs en gelukkig bent -
en je kijkt vanaf je veranda naar de opgaande zon, dan, ja dan, zal je om deze opmerking hartelijk lachen.
'9'.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat was jouw plaat van het jaar dan?
Geen idee, maar ik vind het zo ook grappig.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, ik zag laatst een episode van die kok...Hoe heet ie? Gordon?
Daar zat zo'n vrouwtje bij die te pas en te onpas het woordje 'fuckin'' gebruikte...
Alsof ze wilde zeggen 'Kijk, Gordon, ik kan het ook...'
Dat was echt heel treurig...En daarom fuckin' grappig, dus.
Iemand enig idee waarover ik het heb?
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik doe wel weer dingen. Ik werk, ik studeer wat. Na drukte krijg ik het meestal wat moeilijker. Vooral vervelend is het als ik het moeilijker krijg tijdens de drukte (vandaar dat ik de meeting afgezegd heb). Het leven staat dus niet stil; het gaat wel met horten en stoten. Mijn geest kan nog zoveel willen, maar mijn lichaam laat het dan wel afweten.
Maar hey, als ik me geweldig voel, zit ik natuurlijk niet te slowchatten over de dood.![]()
Ja, daar hoop ik op.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:48 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent dood voor je er erg in hebt.![]()
Nee, het is ook wel goed om je ervan bewust te zijn dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Daardoor doe je meer je best.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:50 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ergens wil je natuurlijk helemaal niet dat het wegebt, wyccie.Ach, het is allemaal zo tegenstrijdig.
Dat heb ik ook. Vind ik heel vervelend, ik wil consequent zijn. Maar ik snap het ergens wel van mezelf.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, tegenstrijdigheid...Daar ben ik een vol vat van.
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ook.
Je weet toch wel dat ik helemaal niet drink, hè?quote:
De luisterpaal is hartstikke handig. Hele cd bij elkaar, zonder te moeten wachten op het loaden. Hij staat daar niet toevallig op?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb je geen SoulSeek, of zo?
Ik heb het uitstekend gepland dit jaar: ik mag alle dagen doorwerken.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Vakantie.
Tsss... Lui ding.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef Lienekien het volgende:
O, dat mag ik ook wel. Ik doe het alleen niet.
Ja. En van dat knipperen word je horendol. Heerlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Verschrikkelijk.
Ik wel iig.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef broer het volgende:
Ik ga er voor het gemak even van uit dat jullie het allebei niet tegen mij hebben.
Het zou nog mooier zijn als het ook muziek zou maken. 'Jingle bells', of zo. Of 'All I want for christmas is you'.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, daar lenen zulke dagen zich uitermate goed voor; zelfpijniging.
Oh, je had het tegen mij.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook als jij versierd wordt?
Waarom ik kerstversiering heb?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wel iig.
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:44 schreef broer het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn als het ook muziek zou maken. 'Jingle bells', of zo. Of 'All I want for christmas is you'.
En je kijkt daar zeker ook nog de hele dag tegenaan?quote:
Ja. Behalve als de computer uit staat.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
En je kijkt daar zeker ook nog de hele dag tegenaan?
Dankje broerquote:
Zo ongeveer wel, het loopt allemaal een redelijk tijdje natuurlijk maar toch het lijkt zich vandaag zo ongeveer op een presenteer blaadje te presenteren. Vooral met dat laatste ben ik blijquote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Allemaal op 1 dag, Bosbeetle?
het is het contrapunt van 2 jaar werkquote:Op donderdag 21 december 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou echt een prestatie van wereldformaat zijn.
Inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan kan 2007 eigenlijk alleen nog maar tegenvallen...
Ik leid een nogal 1 dimensionaal leven. Wel een sterke ober die dat kan presenteren trouwens.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Netjes, hoor. Een heel leven gepresenteerd op één blaadje.
Ik hou het op 2 artikels als alles meezitquote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien gaat hij in 2007 wel trouwen, of komt er een kindje.
Gefeliciteerd, Bb.![]()
Post Menstrual wat ?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zijn jullie allemaal aan 't PM'en, of zo?
Da's ook een goed jeukwoord, trouwens; 'PM'en'.
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien gaat hij in 2007 wel trouwen, of komt er een kindje.
quote:
Ik PM alleen jou.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zijn jullie allemaal aan 't PM'en, of zo?
Da's ook een goed jeukwoord, trouwens; 'PM'en'.
Met mate. Ik luister nu XTC ook engelsquote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Houd jij van The Smiths, Bb?
Making Plans for Nigelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Met mate. Ik luister nu XTC ook engels
Ja, nu ben jij zeker aan het PM'en.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh?
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, nu ben jij zeker aan het PM'en.
quote:
Die ken ik in de Nouvelle Vague versiequote:
Juist.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
maar ik luister nu de cd skylarking met het nummer grass
Ik kende hem al maar ben XTC gaan herwaarderen naar verschillende covers door Primusquote:Op donderdag 21 december 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik in de Nouvelle Vague versie!
Die latere cds zijn ook meer collecties met uitgebrachte demo'squote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
XTC heeft goede shit, ja. Skylarking is daar een prima voorbeeld van.
XTC heeft ook slechte shit. Het laatste album is daar een goed voorbeeld van.
Ik zou niet durven, Do2.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of was dat een uitnodiging, broer?
dat kan ik ook wel weer eens doen maar ik ben niet in zo'n active buiquote:Op donderdag 21 december 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga mijn avatar opzetten.
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
En niet eens een muziekje voor me achtergelaten.
Ik bedoel een oud hotmailadres, of zo. Een adres waarbij het niet erg is dat je spam krijgt. Maar misschien is YouTube inderdaad beter.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een spamadres?
Ja. Je moet er wel op klikken, he.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Borat?
Ik was al aan het luisteren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja. Je moet er wel op klikken, he.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, jullie zijn helemaal niet bekend met Wire? Jeetje.
Zo klinkt het ook. Maar nieuwe Engelse muziek klinkt ook zo, vandaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oud, broer.
Dat is al het zoveelste gat in mijn opvoeding dat ik ontdek.quote:Oh, jullie zijn helemaal niet bekend met Wire? Jeetje.
Ja, nee...Zo gek is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
We kunnen niet allemaal zo hip zijn.
Ze waren, en zijn, hun tijd ver vooruit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef broer het volgende:
[..]
Zo klinkt het ook. Maar nieuwe Engelse muziek klinkt ook zo, vandaar.
Auw.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het is wel typisch zo'n bandje dat je behoort te kennen, als je in to music bent.
Ja, ja...quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh. Sorry. Ik bedoelde het goed. Echt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:18 schreef broer het volgende:
Als ik het komende half uur niet post, ben ik even mijn muziekkennis op peil aan het brengen.
Dát zou een flinke domper zijn, zeg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
Toeval.
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga voor de kroeg. Maar da's de optimist in me.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Do, mag ik een nieuw liedje? Na zo'n 7 repeats wil ik wel eens wat andets.
Zo heel af en toe van deze muziek vind ik leuk, maar drie cd's red ik niet. Dan begint het me stierlijk te vervelen, geloof ik. Sorry.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
De eerste 3 albums van Wire. Daar gaat het allemaal om, broer.
Als je die hebt, heb je Wire.
Daar geloof ik niks van, eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
Zo heel af en toe van deze muziek vind ik leuk, maar drie cd's red ik niet. Dan begint het me stierlijk te vervelen, geloof ik. Sorry.
Ik geloof best dat Wire erg goed is. Maar dat Engelse, jaren-tachtig-gewave heeft me nooit zo bijzonder aangesproken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar geloof ik niks van, eigenlijk.
Wire is daarvoor veel te goed, broer.
Ja, zie je.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef broer het volgende:
Alleen die kutpopups op die site, zeg!
Ja, hallo! Ik bepaal zelf nog wel even wat ik leuk vind, ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
En vele grote bands zullen het beamen.
Zeg gewoon dat je geen cadeautjes hebt, omdat je bent gaan slapen en zo jezelf gezondheid cadeau hebt gedaan. Dat moet iedereen waarderen. En jij bent ervan af.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Ik ben moe. En nog steeds niet alles af.
Het heeft te maken met die punkerfenis die je in elk nummer terughoort. Ik hou meer van inventiviteit en (gemakkelijke) schoonheid dan van de ongepolijste rauwheid van dit soort bands.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat begrijp ik broer...Maar alles wat écht goed is heeft tijd nodig, jongen.
Neem dat maar van mij aan.
Ja, maar.......!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:57 schreef broer het volgende:
Zeg gewoon dat je geen cadeautjes hebt, omdat je bent gaan slapen en zo jezelf gezondheid cadeau hebt gedaan. Dat moet iedereen waarderen. En jij bent ervan af.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
De volgende muziekles staat in het kader van The Smiths. Hoofdstuk 2.
Je praat niet eens met mij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik praat met analfabeten.
Gewoon een keer proberen. Als het één keer lukt, ben je er voor de rest van je leven vanaf. Lukt het niet, dan ben je er toch mooi één Kerst tussendoor geglipt.quote:
Ik heb mijn eigen cadeautje vandaag al gekocht.quote:Zondag is het weer koopzondag. De laatste kans om cadeautjes te kopen.
Vroeger, ja. Dat geloof ik onmiddellijk. Maar de melodieën zijn inmiddels al aardig afgesleten, vind ik. Terwijl de 'mooie' liedjes - met inventieve melodieën - nu nog steeds fantastisch zijn en niet gevolgd kunnen worden door bands van vandaag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je houdt van inventiviteit? Jezus, broer...Wire = Inventiviteit, man.
Kom op, zeg.
Nou, laatste poging: uniek in hún tijd, of nog stééds uniek?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wire is echt uniek, broer. Dat vind ik niet. Dat is zo.
Ik heb het grootste deel van de cadeautjes al gekocht. Moet het alleen nog inpakken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:07 schreef broer het volgende:
Gewoon een keer proberen. Als het één keer lukt, ben je er voor de rest van je leven vanaf. Lukt het niet, dan ben je er toch mooi één Kerst tussendoor geglipt.
Ik heb mijn eigen cadeautje vandaag al gekocht.
Geheel per toeval krijg ik de New York-trilogie van Paul Auster. Geen idee wat ik daarvan vind, maar een experiment is wel eens leuk.quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef broer het volgende:
Geheel per toeval krijg ik de New York-trilogie van Paul Auster. Geen idee wat ik daarvan vind, maar een experiment is wel eens leuk.
Ik dacht trouwens dat jij niet aan Kerst deed...
Dat zullen we afwachten als ik meer informatie krijg van een van de twee personen in mijn msn.quote:
En wat krijg jij van de kerstman?quote:Ik doe zelf ook niet aan kerst. Maar als anderen het gezellig vinden om mij daarbij te betrekken vind ik het prima.
Ik krijg van mezelf een nieuwe Canon.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef broer het volgende:
Dat zullen we afwachten als ik meer informatie krijg van een van de twee personen in mijn msn.
En wat krijg jij van de kerstman?
En een maand vrij om de natuur in te gaan om te fotograferen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg van mezelf een nieuwe Canon.
Zo lang dat ik dat niet meer weet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Hoe lang heb je daar nou over gedaan? En kun je dan het verhaal nog wel volgen?
Altijd je taakjes afmaken, wycciequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Oh, Maanpaleis heb ik bijna uit! (Nog steeds niet dus.)
Nog maar een paar pagina's..... maar de laatste paar dagen had ik het zo erg druk dat ik niet meer dan 2 pagina's kon lezen.
Morgen neem ik het mee naar mijn werk. Lees ik het daar in de pauze. Want vannacht lukt het niet meer.
Ik ben geen ornitholoog.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:21 schreef broer het volgende:
En een maand vrij om de natuur in te gaan om te fotograferen?
Ja, papa.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:22 schreef OllieA het volgende:
Altijd je taakjes afmaken, wyccie
De flaptekst sprak me wel aan. Maar ik begrijp dat jij het minder goede boeken vond?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
Anders dan de New York-trilogie. Dat waren wat vreemde, haast onaffe verhalen over vervreemding, verlies van realiteitszin.
Nee! Anders. Met onaf bedoel ik dat het een semi-open einde heeft.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:25 schreef broer het volgende:
De flaptekst sprak me wel aan. Maar ik begrijp dat jij het minder goede boeken vond?
Dat lieg je.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef broer het volgende:
O, je komt wel over als een ornitholoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |