dankjewel!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de omslachtige methode:
Het adres copiëren, plakken in een post, previewen en die link opslaan als...
Ja dat werkt dan weer nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dankjewel!!
[url=http://www.wikiupload.com/file_store/upload_1/32893967345be87a7daf7e.mp3]
mochten anderen hem willen hebben...![]()
![]()
Maar waar staat de prijs dan? Want op http://www.adriaan-homepage.nl/ bij 'Video/DVD' staat de prijs niet. En hoe moet je dan bestellen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
ze staan op de bassie en adriaan site voor 7 of 9 euro per deel...
misschien kan je ze op marktplaats goedkoper krijgen
De oude versies zijn uit de handel gehaald omdat ze nieuwe aan het produceren zijn. De nieuwe zijn echt van baggerkwaliteit, echter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dankjewel!
O jammer bij 'De verdwenen kroon' staat 'Niet meer leverbaar'.![]()
Bestellen is lastig, omdat ze niet meer geleverd worden. De kwaliteit van de Kroon op DVD is trouwens om te huilen, ik weet niet wat ze daarmee hebben zitten doen, maar het is echt slecht. Geen zin om geld uit te geven waarschijnlijk... Zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
O maar waar kan je de beste kwaliteit dan bestellen?
Ja, de 1-DVD doosjes zijn goed. Het is de "nieuwe verpakking" waar je voor uit moet kijken. Ze hebben er een stel amateurs opgezet en geen aandacht besteed aan het overzetten. Bijvoorbeeld, de oude Europa serie was 6 DVDs met twee afleveringen elk. De nieuwe versie is drie DVDs, maar slechts de helft van de afleveringen hebben aftiteling, omdat ze gewoon de oude bestanden hebben gebruikt in plaats van netjes opnieuw te snijden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn deze van goede kwaliteit?: http://www.clownbassie.nl/dvd.htm En ziet de verpakking en de DVD er precies hetzelfde en even goed uit als in de winkel? Maar hoe zou ik dan aan de goede kwaliteit van 'De verdwenen kroon' kunnen komen?
Wrom niet? Kutkotersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Kom op. Nu moet je geen vijfjarigen gaan beledigen.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
Het verschil tussen de hoesjes is wel heel groot. De nieuwe ziet eruit alsof een vijfjarige met Word heeft lopen kloten, de oude hebben gewoon een mooiere inlay. Vanaf clown bassie kun je ze gewoon bestellen. Je betaalt meer dan in de winkel (plus vijf euro verzendkosten), maar het zijn wel de goeie.
Maar ik zou eerst een paar FreeRecordShops aflopen, kijken of daar nog wat ligt. Bart Smit kan ook, of V&D...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Kom op. Nu moet je geen vijfjarigen gaan beledigen.![]()
Ik herrinner me meer iets van een mooie blauwe scania waar al die autotjes op stondenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef GSi het volgende:
Die met de plaaggeest, waar bij ze op een gegeven moment bij een Opel dealer zijn en daar allemaal mooie groene en oranje Manta's en Ascona's staan op een trailer gloedje nieuw, dat was wel dik.
Of het een Scania is , weet ik niet, maar dat zat inderdaad ook in de plaaggeestquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik herrinner me meer iets van een mooie blauwe scania waar al die autotjes op stonden![]()
Of vergis ik me nu
Hoe kan je nou wegzappen voor 1 van de beste programma's ooit????? Wat zeg ik? Het beste (samen met Samson & Gert).quote:
Ik ben bang voor clownsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou wegzappen voor 1 van de beste programma's ooit????? Wat zeg ik? Het beste (samen met Samson & Gert).![]()
Die snene hebben ze echt heel vaker over moeten doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef Nega het volgende:
Een van de laatste Europa-reis-afleveringen, waarin Bassie en Adriaan boven de boeven in een bos lopen, en Bassie dan op een steen trapt, en die op het hoofd van een boef (handlanger) valt .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De scene die 37 keer over moestquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef Nega het volgende:
Een van de laatste Europa-reis-afleveringen, waarin Bassie en Adriaan boven de boeven in een bos lopen, en Bassie dan op een steen trapt, en die op het hoofd van een boef (handlanger) valt .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh! Ik dacht dat je de auto-oplegger bedoelde (die er wel degelijk was). Die staat echter niet op mijn site en ik heb geen flauw idee wat voor merk het wasquote:Op zondag 4 februari 2007 17:51 schreef glasbak het volgende:
[afbeelding]
Stoere auto's.. Zou er nu best nog wel eentje willen hebben. Jammer dat je ze nooit meer ziet
[afbeelding]
En ach.. zo erg slecht is mijn geheugen ook nog niet. Er staan alleen geen manta'tjes achterop
Ja, die bedoel ik ook wel degelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je de auto-oplegger bedoelde (die er wel degelijk was). Die staat echter niet op mijn site en ik heb geen flauw idee wat voor merk het was
Vriendjes worden?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Acryl het volgende:
alle scene's met Adjudant van der Steen
Die is helaas niet meer leverbaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef Urquhart het volgende:
De Kroon is de beste serie natuurlijk
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die is helaas niet meer leverbaar.![]()
Dat weet ik niet. Het is alweer een tijdje geleden dat ik daar iets heb besteld (en no way dat ik het ooit nog ga doen ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dankjewel.Ik heb nog 1 vraag
: Moet je het geld dan gewoon overmaken via internet?
Met de oude muziek nog?quote:
Jazeker. Ik heb trouwens toen die hele Bassie & Adriaan-reeks op het forum gevolgd een paar jaar terug, dus ben helemaal op de hoogte van Aad Klaris enzoquote:
Wat is er dan gebeurd bij het bestellen? Omdat je het nooit meer gaat doen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het is alweer een tijdje geleden dat ik daar iets heb besteld (en no way dat ik het ooit nog ga doen ook), maar je zal wel een mailtje terugkrijgen met betalingsgegevens enzo.
Coolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb trouwens toen die hele Bassie & Adriaan-reeks op het forum gevolgd een paar jaar terug, dus ben helemaal op de hoogte van Aad Klaris enzo
Niks. Ik gun Bas alleen die centen niet meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd bij het bestellen? Omdat je het nooit meer gaat doen?
Weet jij trouwens waarom ineens de stekker uit die reeks was?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool
Persoonlijk vind ik Smorenburg beter passen bij de Kroon, die gitaren tijdens de achtervolging zijn ongeevenaard, maar ik ben dan ook meer bekend met Smoor dan met Klaris. Die hele ophef heb ik nooit echt begrepen in ieder geval.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waarom ineens de stekker uit die reeks was?
Nou, het was altijd enorm populair. Er werden van die tochten georganiseerd, en sites gebouwd met informatie over de achtergrondmuziek. Maar volgens mij was dit ineens over, want daarna zag ik het topic eigenlijk nooit meer voorbij komen.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nou, het was altijd enorm populair. Er werden van die tochten georganiseerd, en sites gebouwd met informatie over de achtergrondmuziek. Maar volgens mij was dit ineens over, want daarna zag ik het topic eigenlijk nooit meer voorbij komen.
Serieus? Wat een ventquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh.
Bas dreigde met rechtszaken. Toen was voor ons de lol er wel een beetje af.
Yep. Het is een heel verhaal geweest, ik heb nog wel ergens een samenvatting liggen als je het helemaal wil weten (ooit geschreven voor het geval hij naar de pers zou stappen, zoals hij wel vaker doet).quote:
Dat was VOOR hij het idiote idee had opgevat dat we met hun naam bakken met geld verdienden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:04 schreef Urquhart het volgende:
Terwijl hij volgens mij eerst die belangstelling juist wel waardeerde. Hij werkte nog mee aan zo'n B&A-tour.
Geld, geld, geld....dat blijft toch een beetje jammer van hem. Ze hebben voor prachtige televisie gezorgd, maar je blifjt er altijd een bepaalde nasmaak aan over houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was VOOR hij het idiote idee had opgevat dat we met hun naam bakken met geld verdienden.
Yep. Vind het heel jammer, maar gelukkig kan ik nog steeds wel van de series genieten zonder dat ik daar steeds aan hoef te denken. Het personage Bassie blijft leuk, vooral in de middelste series, maar de man Bas is van een heel ander kaliber.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geld, geld, geld....dat blijft toch een beetje jammer van hem. Ze hebben voor prachtige televisie gezorgd, maar je blifjt er altijd een bepaalde nasmaak aan over houden.
Als jij geen problemen met hem hebt, gewoon doen hoor. Zoals het er nu naar uit ziet is het sowieso de enige manier om nog wat DVDs te krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje al die verhalen altijd.Nu durf ik bijna geen DVD's meer te bestellen.
![]()
Schopje naar TV?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:44 schreef glasbak het volgende:
Is dit topic eigenlijk nog wel ONZ waardig? Het begint meer informatief te lijken dan onzin
De man Bas houdt helemaal niet van kinderen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Vind het heel jammer, maar gelukkig kan ik nog steeds wel van de series genieten zonder dat ik daar steeds aan hoef te denken. Het personage Bassie blijft leuk, vooral in de middelste series, maar de man Bas is van een heel ander kaliber.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
De man Bas houdt helemaal niet van kinderen..
Mijn broer(tje) is 8 jaar jonger dan ik en toen ik een jaar of 14 was stond het circus (met B&A) bij ons in Amsterdam. Ik met mijn broertje ernaar toe (bloedzenuwachtig, zijn helden in het echt) en toen de voorstelling afgelopen was, liep mijn broertje Bassie tegen het lijf.
Mijn broertje : Bassie, Bassie, mag ik een handtekening?
Bassie's antwoord: krijg het aan je ribbekassie, en hij liep zo door..
Broertje ontroostbaar en huilen..![]()
![]()
![]()
Ik haat ze... maar de afleveringen vind ik toch nog steeds leuk..
Vraag ik me ook af. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij ook zo'n chagerijn is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe is Adriaan eigenlijk?
Die is wel ok geloof ik..maar die hebben we nooit in het echt ontmoet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe is Adriaan eigenlijk?
Adriaan is wel okee zolang je niet aan zijn "rechten" komt, dan wordt ie link. Bas gaat trouwens alleen over de centen van de optredens, Aad doet de video's enzo. Vandaar dat die in Spanje kan rentenieren en Bas nog steeds op de planken staatquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Die is wel ok geloof ik..maar die hebben we nooit in het echt ontmoet.
Volgens mij is dat een veel aardigere man als Bas. Bas is ook degene die over de centjes gaat en het zakenmannetje..
Kut Clown![]()
![]()
Duidelijk, ik had al uit dit topic begrepen dat je een betrouwbare bron bent, omdat je persoonlijk met ze te maken hebt gehad. Najah, de kindertijd van velen is er mee opgeleukd en dat is ook wat waardquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Adriaan is wel okee zolang je niet aan zijn "rechten" komt, dan wordt ie link. Bas gaat trouwens alleen over de centen van de optredens, Aad doet de video's enzo. Vandaar dat die in Spanje kan rentenieren en Bas nog steeds op de planken staat
ja die heb ik laatst ook weer gezien, Nostalgie is een mooi iets ...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef Urquhart het volgende:
Kan tegenwoordig ook nog steeds genieten van die series. Ik heb pas in een nostalgische bui de serie in Amerika en de Verzonken Stad gekeken
Ja, ik heb ze allebei vaker ontmoet en ook mailwisselingen gehad. Ook met een aantal andere acteurs trouwens (die een stuk aardiger zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Elounda het volgende:
[..]
Duidelijk, ik had al uit dit topic begrepen dat je een betrouwbare bron bent, omdat je persoonlijk met ze te maken hebt gehad. Najah, de kindertijd van velen is er mee opgeleukd en dat is ook wat waard
Maar hoe reageerde Bassie dan toen hij begon te huilen? En wat zeiden anderen die er bij stonden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
De man Bas houdt helemaal niet van kinderen..
Mijn broer(tje) is 8 jaar jonger dan ik en toen ik een jaar of 14 was stond het circus (met B&A) bij ons in Amsterdam. Ik met mijn broertje ernaar toe (bloedzenuwachtig, zijn helden in het echt) en toen de voorstelling afgelopen was, liep mijn broertje Bassie tegen het lijf.
Mijn broertje : Bassie, Bassie, mag ik een handtekening?
Bassie's antwoord: krijg het aan je ribbekassie, en hij liep zo door..
Broertje ontroostbaar en huilen..![]()
![]()
![]()
Ik haat ze... maar de afleveringen vind ik toch nog steeds leuk..
Bassie liep door..keek niet op of om, en de paar andere mensen die er stonden: die konden het ook allemaal niet begrijpen.. maar ja, wat moet je .. Het waren de jaren 80, tegenwoordig zou er vast iemand geweest zijn die hem staande had gehouden of misschien wel een paar rossen op zijn clownskop hadden gegeven....quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar hoe reageerde Bassie dan toen hij begon te huilen? En wat zeiden anderen die er bij stonden?
duidelijk mijn nummero 1quote:Bassie in 'Top 5 Belastingfraudeurs'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: zondag 4 februari 2007 @ 11:10
OpmerkelijkHet clown/acrobatenduo Bassie en Adriaan staat op plek 5 van een MSN-lijstje van 's werelds grootste belastingfraudeurs. De twee verkeren in hoog gezelschap want op plaats 4 staat de Amerikaanse acteur Wesley Snipes (die de belasting voor 9,6 miljoen tilde) en op 3 de voormalige Italiaanse premier Silvio Berlusconi.
Op nummer 2 prijkt de illustere crimineel Al Capone (groot geworden door de illegale handel in alcohol) en op één staat het Amerikaanse energiebedrijf Enron, dat in opspraak kwam door geknoei met cijfers.
Volgens MSN heeft het duo hun hoge positie te danken aan het feit dat zij in 1999 ongewenst bezoek kregen van rechercheurs van de FIOD. Het bedrijf van Bassie, Bassie Producties, zou gefraudeerd hebben met toegangskaarten. In 2002 werd Bassie veroordeeld tot 24.000 euro boete en 50.000 euro terugbetaling aan de belasting.
Een medewerkster van 'Bassie Producties' reageert in eerste instantie laconiek op het nieuws: Ik kan me een slechter gezelschap voorstellen'', zegt ze lachend. Bas van Toor is minder te spreken: ''Wat moet ik met die flauwekul? Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik lig net bij te komen van een knie-operatie en sterf nog van de pijn. Dag knul'', zegt Bassie voordat hij de verbinding abrupt verbreekt.
"Het Geheim van Sleutel" zag ik pas nog liggen bij de Bart Smit, dus daar kan je ook nog kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Yes ik heb ze net besteld!Ik moet voortaan gewoon geen dingen meer uitstellen want daar word je toch helemaal gek van.
Ik had er wel veel besteld maar ik had er voor gespaard.
In totaal 8.
'Het geheim van de sleutel' had ik niet besteld want die heb ik al op een video (ik had hem liever ook besteld want ik vind die DVD zo mooi) en 'De verdwenen kroon' is helaas niet meer leverbaar en die van al die landen had ik ook niet besteld anders werd het ook wel erg veel. Ik hoop dat de bestelling goed is gegaan.
Oke ik zal eens kijken als ik weer eens in de stad ben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Het Geheim van Sleutel" zag ik pas nog liggen bij de Bart Smit, dus daar kan je ook nog kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |