Niet te vergeets die hoorloosklok.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
mEt mOOi jasjuh. [afbeelding][afbeelding]
DiEe kNeuSz mOet dOOd.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Bedankt foor die blomen.
[afbeelding]
Jeweetz, ultra respect fur diesen Pwner!!
Jouw vrijgevigheid doet me denken aan een sterke leider zo'n 70 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:35 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding] vOr jii altijD, bikkeL. [afbeelding]
hAhAhA, whiieee dannggg?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw vrijgevigheid doet me denken aan een sterke leider zo'n 70 jaar geleden.
A.H. Je moet hem wel kennen. Nee, niet de kruidenier.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
hAhAhA, whiieee dannggg? [afbeelding]
AlDit hUnkAr?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
A.H. Je moet hem wel kennen. Nee, niet de kruidenier.:DD::D:D:d
Ja. Mooi trouwens dat je een kleurenfoto van haar hebt kunnen vinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
AlDit hUnkAr? [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Jah, meestAll dOen se by negurs swart-wit fOtO, sOdat se blank lijke.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Mooi trouwens dat je een kleurenfoto van haar hebt kunnen vinden.
Je zei toch zelf dat ik een apart topic moest openen omdat ik in dat andere topic offtopic ging?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Roosje...shit hee nu nog een topic dr over...shit hee, jij hebt echt een obsessie
![]()
Zou jij alsjeblieft al die offtopic berichten willen verwijderen?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:39 schreef nipeng het volgende:
Ok maar we hebben het hier over the hoff.
Die man is een fenomeen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 07:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Je zei toch zelf dat ik een apart topic moest openen omdat ik in dat andere topic offtopic ging?
Via mijn link of via ergens anders?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef DuranK het volgende:
Ik ken het nummer ook pas sinds vandaagHaha, geweldig. Best grappig ook het einde als blijkt dat dat meidje te ver weg woont
![]()
Kei oud?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:58 schreef -Mo- het volgende:
Oh, dit is geen ONZ.
Anyway, kei oud nummer, gek genoeg kende ik 'm al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |