Wat hij zegt!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja hoi tvp doei.
Ik verdeed 3 seconde van me leven aan jou post.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja hoi tvp doei.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Ipho het volgende:
Zodra ik me ding heb.
31 december weet niet wanneer er dan ruimte voor is zou ik morgen eens bellen anders?quote:
Wehehe, wat hij zegt.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik verdeed 3 seconde van me leven aan jou post.![]()
BIER@!!!@!@!!!@~~@@!#!@#$#(@!$!@^"e:Op woensdag 20 december 2006 21:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi bier.
Fucker wat doe, men vader keek net mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:05 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook eene fapper.Ga me derbi er denk ik op in ruilen weer.
wij rijden toch puch.. we zijn wel wat gewend manquote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die quad is kut want de fusees zijn uit de voorwielophanging, dus die is onbestuurbaar.Je zit echt helemaal te zweten als je daarmee ff een stukje rijdt.
![]()
nog erger..quote:Op woensdag 20 december 2006 20:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee Sawa, ma das allemaal 1 pot nat.![]()
Oh ik vind 't goed zat, ik slip er niet echt mee ofzo.. Kan wel beter ma op mijn nieuwe velgen komen toch pilot sporty's denk ik.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verkapte kijk mij stoer zijn ik scheer me post.
dat wordt een qoutequote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Fucker wat doe, men vader keek net mee.![]()
Hij heeft vlinders in zijn buikje Joy.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
En Ivo die klaagde er ook over ma die dacht het alleen.![]()
iddquote:Op woensdag 20 december 2006 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verkapte kijk mij stoer zijn ik scheer me post.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
wij rijden toch puch.. we zijn wel wat gewend man
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:18 schreef no1uknow het volgende:
Komt er een dom blondje bij de kapper.
Op een gegeven moment is het domme blondje aan de beurt, zegt de kapper, ga maar zitten.
Doet het domme blondje d'r broek naar beneden, zit die dokter van omgwtfbbq1!1en vraagt waarom ze dat doet.
Zegt dat domme blondje: Een vriendin van me zij dat u een kutkapper bent![]()
EN VOOR JOU: DOEN ALSOF JE PADDOS DOET IS STOERquote:Op donderdag 21 december 2006 16:39 schreef Ipho het volgende:
Paddo'en is stoer.
Ik wil het altijd nog een keer doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
EN VOOR JOU: DOEN ALSOF JE PADDOS DOET IS STOER![]()
heul niet woar!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef Zuen het volgende:
Mdma wint van paddo's
sanders... wil je nou echt beweren ontopic te gaan?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef no1uknow het volgende:
Ja leuk paddo's en wiet maar daar heb je andere topics voor
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
sanders... wil je nou echt beweren ontopic te gaan?![]()
![]()
![]()
Hoe oud is bazzie?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:14 schreef Ipho het volgende:
Jongens bazziek heeft zijn politie keuring gehaald.
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef no1uknow het volgende:
LOLLER123
Ik ben DJ bij van de PUB Radio![]()
Brommes Kiek'ng!!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef Sloavink het volgende:
Goede OP trouwens, brommers kieken!
Een ivo is genoeg.quote:
Dat is waar natuurlijk.quote:
Maar Ivo heb je ook een brommert?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Neu dat niet hoor, hou me vriendin liever voor mezelf als je t niet erg vind.
edit://
![]()
Jupquote:Op donderdag 21 december 2006 22:33 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Ik hebt geen brommert helaasch, kep wel een scheetboard waar ik altijd hard op plankhebt jij een brommert?
Ja zo iets is inderdaad ook wel leuk zo honda c50 vind ik ook wel leuk.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:37 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Zo, die is serieus best wel heel erg gaaf
[afbeelding]
Ik vind zo 1 wel heeeeel tof![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Jaaa en dan zo'n dikke dukes of hazard toeter er op bouwen![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Jaaa en dan zo'n dikke dukes of hazard toeter er op bouwen![]()
Is wel vet jaquote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik krijg een autoclaxon van mijn schoonbroer, die zijn auto na de sloop brengt.
Das wel gangster..Toetert tenminste beetje door.
![]()
Claxonquote:Dimitri Sandra, Hou van je! zegt:
krijg nieuwe claxon btw
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik dacht er opeens aan.
Dus toen dacht ik, ff op msn melden.
Jou wel jaquote:Op donderdag 21 december 2006 18:19 schreef Zuen het volgende:
wordt hij zo'n motorwout die je continue lastig valt met de meest zinloze dingen? Wat een carriere maak je dan zeg...
Mwah viel wel mee voor mij. Maar het enige waar je voor kan trainen is de conditietest de rest is taal, intelligentie, inzicht, psychologisch e.d. En dat heb je of heb je nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:43 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Was het moeilijk om door de keuring heen te komen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
BazzieK doe eens een nieuwe ondertitel.![]()
Was toen ik weer begon en een nieuw char maakte binnen 5 dagen 60quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:25 schreef Ferrox het volgende:
welk level ben je inmiddels Bazziek?
ik ben écht blij dat ik weer gestopt ben, kost me te veel tijd, en mn leven![]()
ik ga 50 in me 2.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
ik ga 50 in mijn 3. Met een heleboel lawaai, dat wel.![]()
Dimitri heeft er 6 ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:36 schreef Zuen het volgende:
Ja maar hoeveel versnellingen heb jij Sloavink en hoeveel heb jij er Dimitri? Ik ga op top zo'n 65-70. Maarja met dat fragiele brommertje van mij durf ik ook niet harder
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik 50 ga ben ik mijn koppeling nog aan het laten opkomen joh
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom terug bassie ik heb je gemist.
Kut voor jequote:Op vrijdag 22 december 2006 17:48 schreef Zuen het volgende:
Ik ga op mijn R1 die ik net gekocht heb 110 in zijn 1!!
Wat voor een heeft die pa van je eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kut voor jeMijn vaders toerhok red nog meer en een ZX10R gaat 170 in zijn 1
![]()
![]()
Zijn pa zit ook op fok! pas op hoor.quote:
FJR 1300A 2006, kan je nog hendig sjiek bochten mee boekenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:51 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat voor een heeft die pa van je eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker joh, als jij geen kanker krijgt later weet ik het ook niet meer
Die is viesquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:30 schreef no1uknow het volgende:
Hee FS, weet jij misschien wat voor cilinder dit is?
Is dit gewoon een std 50cc?
[[url=http://img169.imagevenue.com/loc502/th_08629_DSC00166_122_502lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img171.imagevenue.com/loc422/th_08631_DSC00167_122_422lo.JPG]afbeelding][/URL]
Die zit dus onder die 2e puch, die gele.
Triestquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo ben weer terug van kerstborrel.![]()
Had me spatbordje dus binnen, ma moest nog ff gaten erin boren.. Ik met me zatte kop dikke kras op me spatbord gemaakt met boormachine.![]()
![]()
Mjah, xenon lichtje is ook wel grappig.
Maa verder was de kerstborrel wel royaal.![]()
@ Sander.. tis geen echt xenon..quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:25 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Triest![]()
Ik ga binnekort ook zo'n spatbord kopen denk ikvind m mooier dan dat standaard ding.
Ga je vandaag even de stad in met je vriendin, kom je terug, hebben ze de crossbril van je helm afgepikt.![]()
Gelukkig gewoon zo'n simpel Scott ding.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
@ Sander.. tis geen echt xenon..
@ Wilco.. Idd wel grappig spatbordje, zal morgen wel even pics maken.. Ma dat van je bril is idd wel zuur.. Wat voorn had je?
Ja dat had ik ook wel door dimi, echte xenon heeft al iet wat meer volt nodig dan een puch levert en kost wel een veetje beelquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
@ Sander.. tis geen echt xenon..
@ Wilco.. Idd wel grappig spatbordje, zal morgen wel even pics maken.. Ma dat van je bril is idd wel zuur.. Wat voorn had je?
ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:14 schreef Ipho het volgende:
Maar nee moet weer werken..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo ben weer terug van kerstborrel.![]()
Had me spatbordje dus binnen, ma moest nog ff gaten erin boren.. Ik met me zatte kop dikke kras op me spatbord gemaakt met boormachine.![]()
![]()
Mjah, xenon lichtje is ook wel grappig.
Maa verder was de kerstborrel wel royaal.![]()
katten zijn de poownquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Silvertje en Loes.Een perzische kat, en een normale huis tuin en keuken kat.
![]()
Stereotype +1quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:47 schreef C2C het volgende:
moeilijk hoor, meisjes....
vandaag lekker de kroeg in weet je wel, met wat maten... .ik eerst lekker een meter bier genuttigt met een maat van me, daarna ff een hamburger eten in de mac... zit ik daar met 2 vriendinnen en die maat van me... looop de hele tijd zo'n meisje naar me te kijken, echt gewoon doorstaren....
wat moet ik daar nou mee
naja daarna toen ik dat ophad lekker naar een andere kroeg gegaan, ik wist dat er 3 vriendinnen van me zaten, lekker biertje besteld en wat voor hun natuurlijk...
was wel gezellig, later komt er nog een vriend van me aan, was leuk... toen gingen we het dorp in... begint er weer een meisje met me te kloten, het probleem was dat het helemaal geen lelijk meisje was, in tegendeel zelfs.... en ik had dr vorige week ook al gezien, donker haar, bruine ogen, slank, mooi figuurtje enz enz...
kudtik heb echt een moeilijk leven
magoed ik heb al een lievert
Ik snap ook niet waarom die nou zo stoer moet doen.quote:
past wel goed in dit topic opzichquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:47 schreef C2C het volgende:
moeilijk hoor, meisjes....
vandaag lekker de kroeg in weet je wel, met wat maten... .ik eerst lekker een meter bier genuttigt met een maat van me, daarna ff een hamburger eten in de mac... zit ik daar met 2 vriendinnen en die maat van me... looop de hele tijd zo'n meisje naar me te kijken, echt gewoon doorstaren....
wat moet ik daar nou mee
naja daarna toen ik dat ophad lekker naar een andere kroeg gegaan, ik wist dat er 3 vriendinnen van me zaten, lekker biertje besteld en wat voor hun natuurlijk...
was wel gezellig, later komt er nog een vriend van me aan, was leuk... toen gingen we het dorp in... begint er weer een meisje met me te kloten, het probleem was dat het helemaal geen lelijk meisje was, in tegendeel zelfs.... en ik had dr vorige week ook al gezien, donker haar, bruine ogen, slank, mooi figuurtje enz enz...
kudtik heb echt een moeilijk leven
magoed ik heb al een lievert
Noway, honden ownen de scenequote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
liedje.![]()
Ken je toch wel? Oe ie oe a-a, ding dang wallawalla beng beng ofzoeits.![]()
Mjah ben vriendin tegenmoet fiesten, die komt hierheen..![]()
Mijn stufi is over 2 jaar ook maar 50 euroquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:35 schreef alsem het volgende:
fuck, ik moet me brommer vanuit eefde naar zutphen vervoeren, hij rijdt niet en ik heb geen aanhanger.. zo'n ding huren is 25 euri, dat is de helft van me stufi..
ik ga je slaan!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Noway, honden ownen de scene
Kheb vorige week nog een kat doodgereden![]()
Op wat voor gehandicaptenschool zat/zit jijquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef Ferrox het volgende:
[..]
kheb em ff afgekeken, er ging me wel een lichtje branden, dat we dit met de hele klas tegelijk zongen
Jeugdsentiment![]()
![]()
![]()
Misschien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:12 schreef Ferrox het volgende:
ff een vraagje: stel ik haal mn luchtfilter er af, ga ik dan harder ?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Mijn stufi is over 2 jaar ook maar 50 euro![]()
Ja ffs lach maar niets geen pretje. Kan ik nog geen game van kopenquote:
kelk powerrrr!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Misschien.
Én je verneukt je carb+zuiger
Die slijt toch..quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
kelk powerrrr!!!en je carb verneuck je er niet mee..
![]()
Hoe kan het eigenlijk dat je maar zo weinig krijgt? Ga je MBO doen oid? Want op het hbo (zelfs op de havo mits je 18 bent) krijg je altijd minstens 90 euro ofzo..quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja ffs lach maar niets geen pretje. Kan ik nog geen game van kopen. Me broer heeft er ook niets aan.
75 bij HBO, zowiezo fout aangezien sommige mensen er blijkbaar games van willen kopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:19 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat je maar zo weinig krijgt? Ga je MBO doen oid? Want op het hbo (zelfs op de havo mits je 18 bent) krijg je altijd minstens 90 euro ofzo..
Het gaat naar het inkomen van je ouders.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:19 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat je maar zo weinig krijgt? Ga je MBO doen oid? Want op het hbo (zelfs op de havo mits je 18 bent) krijg je altijd minstens 90 euro ofzo..
Wat moet je er dan van kopen? Schriften? Pennen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
75 bij HBO, zowiezo fout aangezien sommige mensen er blijkbaar games van willen kopen![]()
![]()
Schoolgeld van betalen, boeken enzquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat moet je er dan van kopen? Schriften? Pennen?![]()
quote:De hoogte is in het schooljaar 2006-2007 afhankelijk van de klas waarin je zit en het inkomen in 2004 van je ouders.
Ouders?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schoolgeld van betalen, boeken enz![]()
Geef het dan aan je ouders, die gaan er vast verantwoordelijker mee om dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geef het dan aan je ouders, die gaan er vast verantwoordelijker mee om dan jij.
Je moest eens weten wat ik kut vind wat er allemaal met mijn belastings centen word gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Ja ik ook zo'n beetje alles maarja dit was toevallig een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik kut vind wat er allemaal met mijn belastings centen word gedaan.
Daar kan ik niks aan doen, Ipho kan er wel wat aan doen wat ie met zijn stufi doetquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:13 schreef Ferrox het volgende:
bwehehehe, true, daar is stufi niet voor bedoeld
Maar Bazziek, beetje jammer dat je nu zo'n voorbeeld moet geven, de politie is ookl niet zo heul efficient met belastingcenten![]()
![]()
Ik zou niemand aanhouden voor 140 op de snelweg rijden en dat doet de politie ook niet als er voor de rest niks aan de hand isquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Ferrox het volgende:
haha ja das wel zo
maar, stel nu: je ziet je pa met 140 over de snelweg rijden, zou je em dan aanhouden?
want ik heb echt het gevoel dat de politie 1 corrupte bende is![]()
Mwah ik denk dat je dan constant 250+ zou moeten rijden en alles daar onder kunnen ze sneller, beter en veiliger dan zo'n beetje iedereenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:45 schreef Zuen het volgende:
Nee maar stel je hebt zelf een motor.. ik ben benieuwd in hoeverre ze je bij kunnen houden
Zijn er nog niet zo veel in omloop, zul je binnenkort vaker zien waarschijnlijk. Vanaf 2007 kunnen alle politiekorpsen kiezen uit 5 motoren waarvan 1 Bmw toerder en de FJR als zware variant.quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef Zuen het volgende:
tering das wel hard man. Trouwens nog nooit een politie op een FJR gezien eigenlijk
Op een 460 of 660 ga ik rijden komend voorjaarquote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Voor de mensen die nog een harde fapper wilden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al bijna 18 dan?quote:Op zondag 24 december 2006 16:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Op een 460 of 660 ga ik rijden komend voorjaarof die snelwagen nu heeft in de OP staat die
fappers.
Nee Snelwagen heeft er een.quote:
preciesquote:Op zondag 24 december 2006 17:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En hij is gek genoeg om jou op zijn nieuwe motor te laten rijden?
quote:Op zondag 24 december 2006 17:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En hij is gek genoeg om jou op zijn nieuwe motor te laten rijden?
waar wacht je op?quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef no1uknow het volgende:
dus.
Ik wil eerst zorgen DAT 'ie rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |