*even zoektquote:Op donderdag 21 december 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Moet je op Ebay zoeken op Samurai Hanzo. Zijn er genoeg.
doe even slim,bel nog ff voor de zekerheid! ik zei namelijk dat ik hem na de kerst kwam halen. Dus bel nog ffquote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef mschol het volgende:
hmm ik ga zoo opweg een wii halen
Thank you SOOOOO much Qwea
ik moet alleen nog eff kijken wat ik er nog bij koop (een spel of een GC spel + controller of misschien een lan/wifi adapter)
er zijn maar 4 mietjes op je plein!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef SHOOOTO het volgende:
Wii zaal: (Aantal bekende Mii's en forumgangers)
[[url=http://xs210.xs.to/xs210/06514/DSC00627.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wii Plein: (die zwerven gewoon rond op mijn Wii!)
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06514/DSC00628.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
lol, die komen toch gewoon random op je Wii? (Heb mijn Wii nog niet zo lang...)quote:Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
er zijn maar 4 mietjes op je plein!
bij mij is het vollop chaos.stuk op 20 ofzo.
quote:
Ik post nog relatief weinig hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
blij zijn omdat je geen leven hebt...![]()
Nu ben ik wel benieuwd waarvoor je die ban heb gekregen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]moet ik niet weer een ban krijgen van dik een jaar,want dan doe ik weer 3 jaar over 10k
En dan zeggen ze dat ik geen leven hebquote:
slowchatten in het wii topic...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waarvoor je die ban heb gekregen.
Mhaw,google wil wel es helpenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waarvoor je die ban heb gekregen.
Duh gek!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef Nollem het volgende:
En morgen Opera binnen halen allemaal?
Ik dacht ik doe weer eens on-topic, ben namelijk wel benieuwd of het een beetje fijn werkt enzo....quote:
* BroesWillems heeft gegoogled...quote:
Yep, ik zie 'm wel verschijnen. Krijgen we ook een e-mail van Nintendo naar de Wii? (Dan gaat ie blauwe gleuf lekker gloeienquote:Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef Nollem het volgende:
En morgen Opera binnen halen allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |