quote:
Twee totaal andere dingen.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:52 schreef mschol het volgende:
even spel vraagje:
wii play zijn toch andere spelletjes dan wii sports??
want op bartsmit.com staat als beschrijving bij wii play dat het wii sports is
hou oud ben je?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:48 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Tja, heb nu eenmaal nul komma niks aan richtingsgevoel. Dit heb ik dus altijd bij Zelda.
De map helpt wel een beetje, maar ik vergeet altijd waar wat ook al weer zat.
Wind Waker was ook een drama voor mij met dat varen. Heb je een half uur op die boot gezeten, kom je op een eiland uit, waar je niet moest zijn.![]()
Heb 'm ook nooit uitgespeeld en ik vrees nu al voor hetzelfde bij Twilight Princess.
De simpelheid van Sports is meer aan mij besteed denk ik.
het gaat me ook om die remote, ik heb morgen bijna zeker een wii, dan kan ik wii play erbij kopen dan heb ik 2x wii mote + een nunchuk (1tje onder kerstboomquote:Op donderdag 21 december 2006 13:53 schreef Nollem het volgende:
[..]
Twee totaal andere dingen.
Ik vind sports sowieso leuker, maar play is grappig om te wennen aan de remote (en je krijgt er een remote bij)
Wii play is 9 minigames om de controls van de Wii te leren kennen.. Niet voor heel erg lang boeiendquote:Op donderdag 21 december 2006 13:52 schreef mschol het volgende:
even spel vraagje:
wii play zijn toch andere spelletjes dan wii sports??
want op bartsmit.com staat als beschrijving bij wii play dat het wii sports is
Ik zou er sowieso een level spel bij kopen want ik was zelf al snel uitgekekn op wii sports. Het is leuk hoor, maar niet om de hele dag te spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het gaat me ook om die remote, ik heb morgen bijna zeker een wii, dan kan ik wii play erbij kopen dan heb ik 2x wii mote + een nunchuk (1tje onder kerstboom)
ik moet nog eff kijken hoe ik dan aan spellen ga komen, aangezien ik dan voorlopig blut ben
Hey, mijn Mii!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Al mijn mietjes die in mijn wii wonende rode en lichtblauwe aan het einde van de lijn zijn eigen probeersels en de rest van anderen
![]()
[afbeelding]
Nee idd, en er zijn nog niet genoeg mogelijkheden met de Wii zelf om je er uren mee te vermakenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso een level spel bij kopen want ik was zelf al snel uitgekekn op wii sports. Het is leuk hoor, maar niet om de hele dag te spelen.
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook eensch..
paper mario bv
metriod
dat zijn echt topgames
Wii Play is leuk als je voor het eerst gaat spelen, daarna kan het weer de kast in voor Wii Sports!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:53 schreef Nollem het volgende:
[..]
Twee totaal andere dingen.
Ik vind sports sowieso leuker, maar play is grappig om te wennen aan de remote (en je krijgt er een remote bij)
TheActraiseR, ik heb jou al toegevoegd in mijn lijst, iedereen btw!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef TheActraiseR het volgende:
En nog eens wat.. tot nu toe is floeperdepoep de enige die mij heeft toegevoegd van het MeZZiN lijstje..
(heb zelf ook nog niet iedereen toegevoegd) Heb nog een hele coole hitler Mii(al zag ik dat die al niet zo origineel meer is
en een coole alien
Ben bezig iedereen er in te zetten op het moment ^^.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef TheActraiseR het volgende:
En nog eens wat.. tot nu toe is floeperdepoep de enige die mij heeft toegevoegd van het MeZZiN lijstje..
(heb zelf ook nog niet iedereen toegevoegd) Heb nog een hele coole hitler Mii(al zag ik dat die al niet zo origineel meer is
en een coole alien
hmm okequote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso een level spel bij kopen want ik was zelf al snel uitgekekn op wii sports. Het is leuk hoor, maar niet om de hele dag te spelen.
ow die heette anders??quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Wind Waker op een Gameboy? Wat voor Gameboy had jij?
Hele goede Zelda inderdaad. En ook erg prettige graphicsquote:Op donderdag 21 december 2006 14:32 schreef Nollem het volgende:
Links Awakening op de GB was trouwens echt cool !
Ha we vragen precies hetzelfde!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hele goede Zelda inderdaad. En ook erg prettige graphics. Komt er ook een Gameboy emulatie op de Wii via de Virtual Console?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |