quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook eensch..
paper mario bv
metriod
dat zijn echt topgames
Wii Play is leuk als je voor het eerst gaat spelen, daarna kan het weer de kast in voor Wii Sports!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:53 schreef Nollem het volgende:
[..]
Twee totaal andere dingen.
Ik vind sports sowieso leuker, maar play is grappig om te wennen aan de remote (en je krijgt er een remote bij)
TheActraiseR, ik heb jou al toegevoegd in mijn lijst, iedereen btw!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef TheActraiseR het volgende:
En nog eens wat.. tot nu toe is floeperdepoep de enige die mij heeft toegevoegd van het MeZZiN lijstje..
(heb zelf ook nog niet iedereen toegevoegd) Heb nog een hele coole hitler Mii(al zag ik dat die al niet zo origineel meer is
en een coole alien
Ben bezig iedereen er in te zetten op het moment ^^.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef TheActraiseR het volgende:
En nog eens wat.. tot nu toe is floeperdepoep de enige die mij heeft toegevoegd van het MeZZiN lijstje..
(heb zelf ook nog niet iedereen toegevoegd) Heb nog een hele coole hitler Mii(al zag ik dat die al niet zo origineel meer is
en een coole alien
hmm okequote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso een level spel bij kopen want ik was zelf al snel uitgekekn op wii sports. Het is leuk hoor, maar niet om de hele dag te spelen.
ow die heette anders??quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Wind Waker op een Gameboy? Wat voor Gameboy had jij?
Hele goede Zelda inderdaad. En ook erg prettige graphicsquote:Op donderdag 21 december 2006 14:32 schreef Nollem het volgende:
Links Awakening op de GB was trouwens echt cool !
Ha we vragen precies hetzelfde!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hele goede Zelda inderdaad. En ook erg prettige graphics. Komt er ook een Gameboy emulatie op de Wii via de Virtual Console?
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
volgens mij niet...
Ik vraag me af op welke planeet jij hebt geleefdquote:Op donderdag 21 december 2006 14:50 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg een nintendo newsletter,red steel is met zwaarden!
ik wil redsteel,ik geil op zwaarden
ik kom NOOIT in GAM. Enkel nu omdat we een wii hebben. Verder zit/zat ik nooit in gamesquote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik vraag me af op welke planeet jij hebt geleefd
Of heb je het gewoon niet allemaal zo gevolgd op fok.games ?
Wat had ik dan moeten kopen? Een zwaard?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Goh, ik ook! En als je op zwaarden geilt, waarom heb je dan een wii gekocht?![]()
Duhquote:Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten kopen? Een zwaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |