quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef Oksel het volgende:
Eigenlijk is Zelda Link homo, met die postbode samen. Aan het eind van het spel gaan ze samenwonen.
gebruik je fantasie man!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Ik heb die geiten wel al binnen maar wat je erna moet doen weet ik niet
Avonturen game hequote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Het is dat ik van te voren wist wat ik moest doen anders had ik er ook niet gauw achtergekomen.quote:
Ik vind het geen kutspel! juist heel tof. Maar moet er zo nog even naar kijken heb nu koppijnquote:Op donderdag 21 december 2006 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit is een beetje hetzelfde als Notorious_Roy die Ocarina of Time maar een kutspel vind.
op de ranch:quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Bij de aller aller aller eerste Zelda, was het helemaal niet duidelijk wat je moest doen. Link werd gewoon midden in een veld gedropt en daarna moet je het ook maar uitzoeken.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef Lexie het volgende:
Beetje slecht dat iedereen moeite lijkt te hebben met het eerste stukej Zelda. Komt op mij ook een beetje afgeraffeld over. Leg dan even uit waar die vogel voor bedoeld is.
Je verdwaalt nu al? Oooh jeehquote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef Phonebone het volgende:
Ik ben nu nog op weg naar de Goron Mines, wordt het dan een beetje boeiender? De eerste dungeon en dat bij elkaar sprokkelen van die light spirits vond ik nog niet echt geweldig.
En zoals gewoonlijk verdwaal ik steeds in de overworld, wat me mateloos irriteert...
Misschien dat ik daarom alleen maar Wii Sports wil spelen als ik met Zelda bezig ben.
Nou ja zeg.. Ik wist niet dat ik geen infrarood kon zienquote:Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Had gisteren iets heel aparts.
Ik wou iemand mee laten kijken via de X360 webcam terwijl ik Zelda Tp speelde.
Toen de cam toevallig op de sensor van de Wii gericht stond, zag ik er lampjes in. Terwijl je ze met het blote oog niet kunt zien.
Haha dat is ook met de remote van mijn iMacquote:Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Had gisteren iets heel aparts.
Ik wou iemand mee laten kijken via de X360 webcam terwijl ik Zelda Tp speelde.
Toen de cam toevallig op de sensor van de Wii gericht stond, zag ik er lampjes in. Terwijl je ze met het blote oog niet kunt zien.
Ik wel!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. Ik wist niet dat ik geen infrarood kon zien
Ik had t pas door toen ik boven op de hoge toren dat kruid had gevonden en daarmee dat ene mannetje had bevrijd van zn prikkende aangelegenheid. Toen duurde het nog een half uur voor ik doorhad dat dat kruid ook te vinden was op de plek waar het staat. Dat was erg lastig te zien namelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
in het dorp:
rots > springen > plantjes > blazen > appie > mandje > hoer bij het water > hengel > vissen > katje dit moet voldoende zijn
ik had t bij die goron mines.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had t pas door toen ik boven op de hoge toren dat kruid had gevonden en daarmee dat ene mannetje had bevrijd van zn prikkende aangelegenheid. Toen duurde het nog een half uur voor ik doorhad dat dat kruid ook te vinden was op de plek waar het staat. Dat was erg lastig te zien namelijk.
Overigens wel de enige plek waar ik langer dan tien minuten een oplossing heb moeten zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |