dat meen je niet, je moet de sd kaart functie activeren via internet???quote:Op donderdag 21 december 2006 08:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je een beetje beter op moeten letten toen je je geheugenkaart kocht. Zowel bij m'n miniSD die ik kocht als bij de microSD die ik heb gekocht zat een converter naar standaard SD.
Ow ja, gister mn nieuwe SD kaart geprobeerd, wilde ook niet werken. Ik analyseren "hmmm misschien moet SD geactiveerd worden ofz" en toen begon opeens een lichtje te branden. Dat rode papiertje wat je er bij geleverd krijgt, daarop staat dat je de SD eerst moet activeren op een of andere manier maar aangezien ik te benieuwd was naar de console heb ik dat achterwege gelaten
Fucking hell, dat moet weer online. Lekker is datHopen dat ik vanavond in Boekarest dan maar een onbeveligd lijntje kan vinden.
Stuur me maar een mailtje met je code en dan komt het goedquote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stond er al vanaf het begin in maar nu sta ik er niet meer in.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Sickert het volgende:
[..]dat ik hier op reageer
Wii is backwords compatibel
zitten zelfs 4 poorten op voor cube controlers en 2 mem card slots !!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien (heb niet alle post door gelezen dus heb misscien wat gemist), maar er zit toch gewoon wifi in de Wii zelf waarom me op een wifi netwerk kan? (Of jij moet een heel andere hebben als ik.)
Opgelostquote:Op woensdag 20 december 2006 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ja, maar misschien heeft hij (of zij) geen wireless router om op internet te kunnen.
volgens mij is die nog niet eens aangekondigd.quote:Wii Rainbow Six Las Vegas
Wordt 1 januari verwacht!
hier staat ie ook:
http://www.bestelspel.nl/(...)f00634678dae8d1fb3fb
In hun poging een internationaal gezochte terrorist aan te houden, komt Team Rainbow een groep terroristen op het spoor die Vegas bedreigen met een geheim massavernietigingswapen.
Je doet iets verkeerd. Je moet gewoon op de home-knop drukken op je wiimote.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:59 schreef Nollem het volgende:
Question ! :
Ik heb mijn cube spellen er ook al eens ingestoken, ik vind het jammer dat je eerst moet resetten voordat je weer in je Wii-menu terug kan komen. OF...... doe ik iets verkeerd ?![]()
Woot rainbow six voor de wii. Als er meer van dat soort spellen uitkomen wordt de wii echt een grote hit (als dat het nu al niet is). Ik denk dat je dan een hele groep mensen er weer bij krijgt.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:03 schreef depax het volgende:
zo dit weekend weer paar nieuwe games testen ( een vriend koopt ze allemaal de gek)
op het programma
marvel ultimate alliance
tony hawk downhill jam
happy feet
Splinter cell double agent
wat zie ik trouwens op de site van bart smit:
http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?menuID=89&quickSearch=&resultsByPage=5&sorting=name&page=2
[..]
volgens mij is die nog niet eens aangekondigd.
hmmm Bij Donkey Conga werkte het dus echt niet... of moet ik die home knop laaaaang in drukken ?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd. Je moet gewoon op de home-knop drukken op je wiimote.
Werkt volgens mij niet. Je wiimote valt meteen uit als je in Gamecube mode zit.... Gewoon resetten dus.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd. Je moet gewoon op de home-knop drukken op je wiimote.
hé ik ben een prutser maar zo erg is het nog netquote:Op donderdag 21 december 2006 10:07 schreef MilaNL het volgende:
Ga ik nog eens proberen dan.
Ik dacht dat je trouwens voor gewone wii games bedoelde en dat dat jij cube games hebt geprobeerd extra info was![]()
al RB6 op de wii komt wordt het alleen maar uitgelachen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Woot rainbow six voor de wii. Als er meer van dat soort spellen uitkomen wordt de wii echt een grote hit (als dat het nu al niet is). Ik denk dat je dan een hele groep mensen er weer bij krijgt.
De groep mensen die graag Rainbow Six spelen hebben denk ik weinig te zoeken op de Wii. Als ik zie hoe Far Cry uitpakt dan zou ik m'n geld er niet op willen zetten. Sowieso zijn FPSs op een console dramatisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef MilaNL het volgende:
Woot rainbow six voor de wii. Als er meer van dat soort spellen uitkomen wordt de wii echt een grote hit (als dat het nu al niet is). Ik denk dat je dan een hele groep mensen er weer bij krijgt.
wauw een typo van mij! wat ergquote:Op donderdag 21 december 2006 09:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]dat ik hier op reageer
Kan de Wii echt woorden van achter naar voor lezen
![]()
het is backwards![]()
als ze de fps goed maken nietquote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
De groep mensen die graag Rainbow Six spelen hebben denk ik weinig te zoeken op de Wii. Als ik zie hoe Far Cry uitpakt dan zou ik m'n geld er niet op willen zetten. Sowieso zijn FPSs op een console dramatisch.
Heb je de review van Far Cry gelezen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:29 schreef Sickert het volgende:
als ze de fps goed maken niet
Schandelijk! Schandelijk zeg ik je!quote:
Das waar, jij hebt wel ergere dingen op je contoquote:
Ja geloof het wel ja. Alhoewel,ik had tonks ge-add en hij mij,en ik kan nog steeds geen brief versturen naar tonksquote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef mrdjey het volgende:
ik snap het nog niet helemaal trouwens?
als ik iemand wil toevoegen moet de andere mij dan ook toevoegen voordat er iets gebeurt?
jaquote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef mrdjey het volgende:
ik snap het nog niet helemaal trouwens?
als ik iemand wil toevoegen moet de andere mij dan ook toevoegen voordat er iets gebeurt?
bull.. Kijk wat de gamecube heeft gedaan.. Resident Evil 4, Metroid prime.. Allemaal bloedmooie games. De wii kan dat + meer. Ok, geen 360 graphics, maar wel veel mooiere beelden dan Ubisoft nu laat zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je de review van Far Cry gelezen?
Rainbow Six draait al op PC en op de Xbox360 en tovert belachelijk mooie graphics tevoorschijn. De Wii kan dat simpelweg niet aan zoals je bij Far Cry kunt zien. Het zal niet meer worden dan een lachertje op graphics gebied en dat zullen de ontwikkelaars ook weten waardoor het waarschijnlijk niet meer dan een regelrechte port zal worden waardoor het spel helemaal ten onder gaat. Nee, ik zou het best dom vinden van Ubisoft als ze zich daaraan zouden wagen.
Misschien had ik t moeten wijzigen in dat het er nog niet uitgehaald wordt. RE4 kwam dik 4 jaar na de release van de GC pas uit. Metroid Prime ook pas na dik een jaar. Dan nog geloof ik er niet in dat het eenn succes kan worden maar goedquote:Op donderdag 21 december 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
bull.. Kijk wat de gamecube heeft gedaan.. Resident Evil 4, Metroid prime.. Allemaal bloedmooie games. De wii kan dat + meer. Ok, geen 360 graphics, maar wel veel mooiere beelden dan Ubisoft nu laat zien.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:08 schreef Oksel het volgende:
Mij valt de Wii qua games ook een beetje tegen. Weer zoveel van hetzelfde. Had meer verwacht van Q1.
Heb gisteren Rayman gekregen van mijn vriendin, maar misschien dat ik hem wel met iemand wil ruilen tegen Red Steel.
Zelfde als met de DS.. Pas na 6-8 maand beginnen de goede originele games te komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:08 schreef Oksel het volgende:
Mij valt de Wii qua games ook een beetje tegen. Weer zoveel van hetzelfde. Had meer verwacht van Q1.
Man, far cry is gewoon een wanproduct wat ook nog wel op de n64 had gekund. Dat heeft niks met de wii te maken maar met dat stelletje prutsers bij ubi. RS ziet er bv gewoon goed uit als je wat veder in het spel komt. Nee geen x360 gfx maar ik haat shooters met analoge sticks dus als ze een game maken die mooi is voor wii begrippen zal dat best wel voldoen kwa gfx.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien had ik t moeten wijzigen in dat het er nog niet uitgehaald wordt. RE4 kwam dik 4 jaar na de release van de GC pas uit. Metroid Prime ook pas na dik een jaar. Dan nog geloof ik er niet in dat het eenn succes kan worden maar goed
lulquote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Das waar, jij hebt wel ergere dingen op je conto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets ongeveer
ik heb ook een adolfquote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Al mijn mietjes die in mijn wii wonende rode en lichtblauwe aan het einde van de lijn zijn eigen probeersels en de rest van anderen
![]()
[afbeelding]
Ik heb jou net toegevoegd, dus voeg mij eens toe om te kijken of het nu eindelijk werkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja geloof het wel ja. Alhoewel,ik had tonks ge-add en hij mij,en ik kan nog steeds geen brief versturen naar tonks
Hoop het want weet echt niet meer wat ik moet kopenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef BMH het volgende:
Zelfde als met de DS.. Pas na 6-8 maand beginnen de goede originele games te komen.
whehehehe das mijn hitler.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Al mijn mietjes die in mijn wii wonende rode en lichtblauwe aan het einde van de lijn zijn eigen probeersels en de rest van anderen
![]()
[afbeelding]
Ga Metroid Prime kopen! Resident Evil 4! etc. Je hebt een backlog van 4 jaarquote:Op donderdag 21 december 2006 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoop het want weet echt niet meer wat ik moet kopenAlhoewel SMB en WW geen missers zullen zijn. Bij de 360 viel t me ook op. Daarvoor niet, toen was ik daar nog te jong voor denk ik
Hardcore gamers spelen alle games. Je mist heel wat ervaringen als je niet de gamecube games gaat spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef FJD het volgende:
Gamecube (net als alle andere consoles) zie ik meer als casual gaming en daar doe ik weinig aan en als ik dat doe dan is t op de PC. Online enzoDe Wii heb ik gekocht omdat de besturing zo anders is en me zo leuk leek. Dat is het ook, het is geweldig. Als ik dan echter normale spellen moet gaan spelen met normale controlls dan houdt t voor mij op. Ieder z'n ding zeg maar
Misschien als ik me straks enorm verveel met de huidige list dat ik alsnog wat GC games aanschaf om de tijd te doden
ook eensch..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Hardcore gamers spelen alle games. Je mist heel wat ervaringen als je niet de gamecube games gaat spelen.![]()
Beter je best doenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
* gebakken-koekje zit nog steeds in de eerste tempel van zelda![]()
Ik heb 2 bottlesquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat vind ik juist maar gay. Vooral omdat er zo weinig is waar je je geld aan uit kan geven. Ik heb bv maar 1 bottle om iets in te stoppen. Niet dat ik echt een lading potions nodig heb want heb net de goron mine's uitgespeeld en heb nou niet echt potions nodig gehad.
Tja, het enige "dure" wat ik heb gekocht was mijn nieuwe schild (mijn houten was weggefikt) en een bombbag met vulling), en dat was na de goron minesquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat vind ik juist maar gay. Vooral omdat er zo weinig is waar je je geld aan uit kan geven. Ik heb bv maar 1 bottle om iets in te stoppen. Niet dat ik echt een lading potions nodig heb want heb net de goron mine's uitgespeeld en heb nou niet echt potions nodig gehad.
Ik heb mezelf dan ook nergens hardcore gamer genoemdquote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
Hardcore gamers spelen alle games. Je mist heel wat ervaringen als je niet de gamecube games gaat spelen.![]()
Ik heb je BF2 sig wel eens gezien..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dan ook nergens hardcore gamer genoemdzulke spelen zijn vaak ook pas echt leuk als je het veel speelt en daar heb ik de tijd niet voor
Ik ben erachtere gekomen dat ik niet meer hard core benquote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het niet zo..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik ben erachtere gekomen dat ik niet meer hard core ben.
Heb je ook m'n statistieken van het afgelopen jaar gezien?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:08 schreef BMH het volgende:
Ik heb je BF2 sig wel eens gezien..echt geen tijd
Dat is ook gay, nu staan er overal kistjes die ik al een keer geopend heb. Ik wil gewoon alle kistjes weg kunnen werken in een dungeon. Geef dan in ieder geval de optie om de rupees weg te flikkeren of om ze toch te houden.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Kon dat niet in een spoilertag?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef Oksel het volgende:
Eigenlijk is Zelda homo, met die postbode samen. Aan het eind van het spel gaan ze samenwonen.
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef Oksel het volgende:
Eigenlijk is Zelda Link homo, met die postbode samen. Aan het eind van het spel gaan ze samenwonen.
gebruik je fantasie man!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Ik heb die geiten wel al binnen maar wat je erna moet doen weet ik niet
Avonturen game hequote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Het is dat ik van te voren wist wat ik moest doen anders had ik er ook niet gauw achtergekomen.quote:
Ik vind het geen kutspel! juist heel tof. Maar moet er zo nog even naar kijken heb nu koppijnquote:Op donderdag 21 december 2006 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit is een beetje hetzelfde als Notorious_Roy die Ocarina of Time maar een kutspel vind.
op de ranch:quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Bij de aller aller aller eerste Zelda, was het helemaal niet duidelijk wat je moest doen. Link werd gewoon midden in een veld gedropt en daarna moet je het ook maar uitzoeken.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef Lexie het volgende:
Beetje slecht dat iedereen moeite lijkt te hebben met het eerste stukej Zelda. Komt op mij ook een beetje afgeraffeld over. Leg dan even uit waar die vogel voor bedoeld is.
Je verdwaalt nu al? Oooh jeehquote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef Phonebone het volgende:
Ik ben nu nog op weg naar de Goron Mines, wordt het dan een beetje boeiender? De eerste dungeon en dat bij elkaar sprokkelen van die light spirits vond ik nog niet echt geweldig.
En zoals gewoonlijk verdwaal ik steeds in de overworld, wat me mateloos irriteert...
Misschien dat ik daarom alleen maar Wii Sports wil spelen als ik met Zelda bezig ben.
Nou ja zeg.. Ik wist niet dat ik geen infrarood kon zienquote:Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Had gisteren iets heel aparts.
Ik wou iemand mee laten kijken via de X360 webcam terwijl ik Zelda Tp speelde.
Toen de cam toevallig op de sensor van de Wii gericht stond, zag ik er lampjes in. Terwijl je ze met het blote oog niet kunt zien.
Haha dat is ook met de remote van mijn iMacquote:Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Had gisteren iets heel aparts.
Ik wou iemand mee laten kijken via de X360 webcam terwijl ik Zelda Tp speelde.
Toen de cam toevallig op de sensor van de Wii gericht stond, zag ik er lampjes in. Terwijl je ze met het blote oog niet kunt zien.
Ik wel!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. Ik wist niet dat ik geen infrarood kon zien
Ik had t pas door toen ik boven op de hoge toren dat kruid had gevonden en daarmee dat ene mannetje had bevrijd van zn prikkende aangelegenheid. Toen duurde het nog een half uur voor ik doorhad dat dat kruid ook te vinden was op de plek waar het staat. Dat was erg lastig te zien namelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
in het dorp:
rots > springen > plantjes > blazen > appie > mandje > hoer bij het water > hengel > vissen > katje dit moet voldoende zijn
ik had t bij die goron mines.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had t pas door toen ik boven op de hoge toren dat kruid had gevonden en daarmee dat ene mannetje had bevrijd van zn prikkende aangelegenheid. Toen duurde het nog een half uur voor ik doorhad dat dat kruid ook te vinden was op de plek waar het staat. Dat was erg lastig te zien namelijk.
Overigens wel de enige plek waar ik langer dan tien minuten een oplossing heb moeten zoeken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |