Floeperdepoepp, je had Mii Ronaldinho toch in de aanbieding? (in het vorige topic #161 had je erover)..quote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Yay ik sta er in
Direkt jullie ook ff toevoegen
Heb inmiddels al 10 Mii's gemaakt; van Jaap Stam tot Balkenende![]()
Idd.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:57 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Cool, moet toch naar w"friendcode"@wii.com ?![]()
Jazeker, om half 11 kan ik weer achter de Wii en dan ga ik de hele lijst toevoegen en dan zal ik je wel even Ronaldinho sturenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Floeperdepoepp, je had Mii Ronaldinho toch in de aanbieding? (in het vorige topic #161 had je erover)..
Yupquote:Op woensdag 20 december 2006 21:57 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Cool, moet toch naar w"friendcode"@wii.com ?![]()
Hoe regel ik datquote:Op woensdag 20 december 2006 22:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup. (Moet je wel eerst ff regelen dat je heen en weer mag mailen
).
Nice!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:00 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Jazeker, om half 11 kan ik weer achter de Wii en dan ga ik de hele lijst toevoegen en dan zal ik je wel even Ronaldinho sturen
Ah, zo dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:06 schreef Japppo het volgende:
[..]
moet je wel eerst dat e-mail adres toevoegen in je adresboek.
Zo idd ja. Dan krijg je een emailtje vanaf jouw Wii email adres, daar moet je op replyen en dan ken je heen er weer mailenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Ah, zo dus.
Ga ik doen, thx!![]()
^^ danke.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:12 schreef MilaNL het volgende:
nice gedaan WyriHaximus
ik zou toch zweren dat in de handleiding stond dat t niet kon
kun je die foto's nou ook opslaan op het geheugen en ze in photo channel bekijken?
Alles via internet duurt ongeveer een kwartierquote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, werkt dat mailen nou niet, of gewoon traag? Ik stuur een mailtje vanaf mn home account (ja, email alias toegevoegd in Wii adres boek) maar het komt niet aan!
omgquote:Op woensdag 20 december 2006 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles via internet duurt ongeveer een kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |