En het is nog niet eens onverdiend ook....quote:
Die speelt echt dramatisch idd.. Niet de eerste keer dit jaar..quote:
Spelen ze serieus zo?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef AminBen het volgende:
Robinho voor Emerson
--Raul--Ronaldo-RVN--Robinho--
----------Guti---Becks--------------
Komt goed![]()
O, oke...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat 'komt goed' had geen betrekking op de wedstrijd, maar op de (niet zo nabije) toekomst
![]()
is nietquote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef venomsnake het volgende:
Atletico Madrid heeft nog wel eens de neiging te gaan mazzelen tegen Barca..![]()
Ik zei in 2 dagen. Morgen dus tegen Realquote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan zullen ze zondag wel belangrijker vindentegen Madrid
Eigenlijk wel ja..quote:
Ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie is er live aan het kijken ?
Barcelona is iets beter, 2 kleine kansjes gehad..quote:Op donderdag 21 december 2006 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En, En, wie is er beter tot nu toe. Kan je wat verslag uitbrengen ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef AminBen het volgende:
Ik kijk alleen Barca al Real heeft gewonnen![]()
Ow oke, hoop dat ze voor rust voor komenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barcelona is iets beter, 2 kleine kansjes gehad..
Overigens kan je hier de wedstrijd een beetje volgen..![]()
[..]
![]()
![]()
Je zit nog in de sfeer van gisteravondquote:Op donderdag 21 december 2006 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Bier en tieten jalalalala
Als het geld maar stroomtquote:Op donderdag 21 december 2006 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien zit ik er helemaal naast maar het is me al veel vaker opgevallen bij wedstrijden van Barcelona.
Wat een kutpubliek zeg daar.
Barca is beter maar het loopt stroef, uiteindelijk scoren ze wat toch wel een opluchting moet zijn maar het publiek "juicht" als dampubliek
Als ze maar winnen tochquote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Backdoorman het volgende:
inderdaad, geen reet aan die sfeer bij barca. beter gezegd: er is geen sfeer.
en ik word een beetje duizelig en misselijk van al die herhalingen/inzoomen/uitzoomen etc etc...mijn God wat een slechte regie! tweede helft sla ik over. zie dan nog liever eredivisie voetbal bij talpa ;-)
Een Spanjaard leeft 's avonds. Heel normaal om in Spanje om 10 uur te voetballenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef venomsnake het volgende:
Vergeet ff niet dat het stadion vanavond half leeg is omdat het een doordeweekse dag is en de wedstrijd niet echt vroeg begonnen is.
De sfeer zal mij even aan mijn kont roesten trouwens, 3 punten zou leuk zijn..![]()
Maar op een doordeweekde dag zitten er dan doorgaans minder mensen in het stadion..quote:Op donderdag 21 december 2006 23:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Een Spanjaard leeft 's avonds. Heel normaal om in Spanje om 10 uur te voetballen![]()
Ik heb het niet over de sfeer maar over enthousiasme na een doelpunt, daar staat een aanvangstijdstip los van natuurlijk en het is me al vaker opgevallen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef venomsnake het volgende:
Vergeet ff niet dat het stadion vanavond half leeg is omdat het een doordeweekse dag is en de wedstrijd niet echt vroeg begonnen is.
De sfeer zal mij even aan mijn kont roesten trouwens, 3 punten zou leuk zijn..![]()
Wie is er in de 2e helft beter ?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Vind het maar een matige wedstrijd, van beide kanten overigens.
Prima doelpunt idd..quote:
Iets met Puyol die te laat stapte ?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dus dat het afgelopen was, wat erg dit. Sjonge.
Een mooi uitgespeelde counter, is zo ongeveer het mooiste doelpunt wat je kan maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Counter is![]()
Barca nog 2 goals plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |