Whehe. Kostelijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:36 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Rock 'n roll!
F*ck je collega's gewoon uitdoen die radio of op een andere zender zetten.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wel op je werk met collega's![]()
Verkapt-ik-loop-de-hele-dag-in-een-halterhempje-door-mijn-huis-postquote:Op woensdag 20 december 2006 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
Verkapt ik-heb-werk topic
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:36 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Rock 'n roll!
Waarom dat?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Verkapt-ik-loop-de-hele-dag-in-een-halterhempje-door-mijn-huis-post
Jaloers op een gloryhole?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat je jaloers bent dat ik werk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heeft ene Giel Beelen op het einde van zijn ochtendshow een stukje van de muppet show... Dus...?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef Hephaistos. het volgende:
i]Maar tot die tijd, een spannend muziekje! hahaha [/i]
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaloers op een gloryhole?
De helft van je 20 klaagtopics per week gaat over iets op je werk, moet ik daar jaloers op zijn?Je zou willen dat je daar werkte. Echt een feest daar met al die metaalbewerkers enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
OEee Oeeequote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Allure_ het volgende:
Bij "duchtig" ben ik gestopt met lezen.
Met een mes?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit er aan te denken om een substantieel bedrag te gaan afgeven, ALS ik het huis in mag...
Dudequote:
NB: Gerard Ekdom draaide dit stukje altijd toen hij nog in de nacht werkte (paar jaar terug al)quote:Op woensdag 20 december 2006 20:37 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Zo heeft ene Giel Beelen op het einde van zijn ochtendshow een stukje van de muppet show... Dus...?
Je vergeet 'holy fucking cow'.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
DIE LUCHT!!!!
Ja mensen, ik ruik die dennennaalden al!
Veenstra Veenstra!
Rock 'n Roll!!!!
Nou, dat pik je toch effe mee
DIE LUCHT!!!!
Dé Ekdom one-liners.
Giel toch?quote:Op zondag 24 december 2006 12:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRIJZEN MENSEN PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIJZEN
JA GADVERDAMME!!!!!quote:Op zondag 24 december 2006 16:14 schreef greatgonzo het volgende:
DIE LUCHT!
Nog niet in de gaten dat 3FM inmiddels ook tot de grijze massa behoort samen met 538, Q-Music, Caz, en nog wat van die kutzenders?quote:Op zondag 24 december 2006 16:23 schreef Repeat het volgende:
3FM
Wie luistert daar nou naar, behalve hippies en alto's ?
Enige zender die ik in de auto nog langer dan een kwartier aan kan hebben staan (naast Studio Brussel dan, maar dat is boven de Maas niet meer te ontvangenquote:Op zondag 24 december 2006 16:23 schreef Repeat het volgende:
3FM
Wie luistert daar nou naar, behalve hippies en alto's ?
Nah, 3FM draait in elk geval nog een luisterbaar deel van de grijze prut. Al komt dat gekwijl van Justin Timberlake bijvoorbeeld ook te vaak voorbijquote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef BrauN het volgende:
Nog niet in de gaten dat 3FM inmiddels ook tot de grijze massa behoort samen met 538, Q-Music, Caz, en nog wat van die kutzenders?
XFM voor den overwinning! Helaas regionaal, dus als ik buiten m'n geliefde provincie kom moet ik noodgedwongen naar dat prut van 3FM of 538 luisteren.
Nationaal FMquote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nog niet in de gaten dat 3FM inmiddels ook tot de grijze massa behoort samen met 538, Q-Music, Caz, en nog wat van die kutzenders?
XFM voor den overwinning! Helaas regionaal, dus als ik buiten m'n geliefde provincie kom moet ik noodgedwongen naar dat prut van 3FM of 538 luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |