als je te lang wacht worden ze vanzelf boos. Als je het te vroeg doet krijg je vanzelf een corrigerende headingquote:Op maandag 22 januari 2007 19:58 schreef Repeat het volgende:
wat ik trouwens ook niet snap aan die headings....
ze geven je een heading op, maar als je parallel aan de route zit volg je de goede heading, maar zit je toch helemaal naast de "goede lijn".
Als je bv heel laat pas je koers aanpast, of juist heel vroeg. Op welk moment moet je dit nu doen?
Het is een 787 van abacusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:04 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
sexy geilie!!!! waar haal je die 787 vandaan?!?!!?!?
Typisch Amerikaans jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:46 schreef Secretus het volgende:
Ergert niemand zich trouwens, net zoals mij, aan de -in mijn ogen dan- gefaalde grappen die die instructeur de hele tijd zit uit te kramen ?
Jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:54 schreef Fatihtjuh het volgende:
Zal dit runnen op een Core 2 Duo 2.16ghz, Ati x1600 256mb, 1GB ram?
geen moederbord? ¤?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:26 schreef Fillipe het volgende:
Zo, mijn nieuwe systeempje is besteld.
Mét directX 10 kaart:
Asus 8800 GTS 640 MB PCI
Intel Core 2 Duo E6400
2 GB DDR2 geheugen
Kan ik weer vliegen!
Nee m'n geld was opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kom op 1228,- uit. (Norrod)
Videokaart, HD, geheugen, proc, moederbord, cooler, voeding...
[ Bericht 8% gewijzigd door Fillipe op 02-02-2007 12:26:32 ]
Uiteraard, dan ben ik nu wel verplichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe FSX draait met een Directx 10 kaart. Maak je tzt screenshots?.
Vol verwachting klopt ons hart.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Fillipe het volgende:
Uiteraard, dan ben ik nu wel verplicht
Ga maar vast sparen......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart.
Ik ben wel benieuwd of het echt zo mooi is als MS wil doen geloven. Nadeel is als het echt zo mooi is dat ik ook een DX10 kaart wil.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee m'n geld was op
tering.. dat je het er voor over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kom op 1228,- uit. (Norrod)
Videokaart, HD, geheugen, proc, moederbord, cooler, voeding...ik zou echt niet meer zoveel geld in mn pc willen steken hoor
maar goed, als je het zaakje eenmaal in je kast hebt hangen, ben je er wel erg blij mee natuurlijk
Ik heb een jaar terug oid een P4 erin gehangen.. Daarvoor deed ik het nogsteeds met mn 1800+ dingMaar vind het onzin om nu alweer te gaan upgraden
Alleen een nieuwe videokaart mss, dat ie toch weer iets beter mee kan
![]()
Klopt, maar die patch was toch aangekondigd zodra Vista op de markt verschijnt? Dus ik denk dat we daar niet al te lang meer op hoeven te wachten. Het komt er sowieso aan, kwestie van wanneer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef Derice het volgende:
Een DX10 kaart heb je op dit moment nog geen reet aan.
Er zijn geen Nvidia drivers voor (geen WHQL althans) en FS-X is nog NIET compliant met DX10.
Dat komt past als de patch uit is. Eerder niet.
Tsja het is echt een laatste upgrade voor een hele lange tijd. En inderdaad zit het eenmaal, kan ik er lang mee en heb ik er veel lol meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tering.. dat je het er voor over hebtik zou echt niet meer zoveel geld in mn pc willen steken hoor
maar goed, als je het zaakje eenmaal in je kast hebt hangen, ben je er wel erg blij mee natuurlijk
Ik heb een jaar terug oid een P4 erin gehangen.. Daarvoor deed ik het nogsteeds met mn 1800+ dingMaar vind het onzin om nu alweer te gaan upgraden
Alleen een nieuwe videokaart mss, dat ie toch weer iets beter mee kan
Tering, jouw processor is nog beter dan diegene die ik nu ga bestellen en jij gaat me doodleuk vertellen dat het met deze config, nog steeds niet perfect draait?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:25 schreef Derice het volgende:
Ik heb FS hier op draaien.
FS2004 gaat helemaal soepel, FSX heeft nog wel wat hardware upgrades nodig voordat het helemaal goed werkt. Of ze moeten gewoon een keer multi core support ondersteunen in FS.
Mainboard: ASUS P5B Deluxe iP965, SATA2 RAID, GLAN
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz FSB1066 4MB Box
CPU Cooler: Zalman CNPS9500-AT S775
RAM: Corsair 2x1GB DDR2 SDRAM PC5400 CL4.0 TwinX - dual Channel
HDD1: Western Digital 36GB Raptor 10.000 rpm SATA
HDD2: Western Digital 80GB 7200 rpm SATA
HDD3: Western Digital 150GB Raptor 10000 rpm SATA
FDD1: Sony 1,44MB
DVD-ROM: Plextor PX-130A
DVD-RW: Plextor PX-716A
Soundcard: Creative Labs X-Fi XtremeGamer 7.1 OEM
Videocard: XFX PCI-e GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 2xDVI/HDTV