Is nu volgens mij assistent bij Aachen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:32 schreef Zwansen het volgende:
Erik is toch al gestopt?
Ja, zou goed kunnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Is nu volgens mij assistent bij Aachen.
Ik heb nog nooit iets tegen Bayern gehad. Grote club, met altijd veel grote spelers die ze zelf hebben opgeleid of al jong hebben gescout. Maar ik heb meer sympathie voor Aachen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn. Maar ik heb nu eenmaal symphatie voor Bayern. Dus hup Olli, Mark, Roy en zo
Nee hoorquote:
Die behoefte moet uitzichzelf komenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor
En Messenga heb ik maar gedwongen te kijken
Ja ik heb niks beters te doen dus ga hem idd kijken vanavondquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut
Morgen lopen al die Roda wankers weer met hun aachen sjaaltje
Aldus onze kerkraadse neus.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut
Morgen lopen al die Roda wankers weer met hun aachen sjaaltje
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef SuzukiSwift het volgende:
Roda und die TSV!!!!
Alemannia!!!!!!
Hehe... 3 - 0 !!!!!quote:
Gaat niet goed met het Duitse ajax hequote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut
Ja absurd dat ze in de rust niet doorvoetballenquote:
2006 updatequote:Op woensdag 20 december 2006 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
doe ook maar niet
Hopelijk halen ze niet Van der Vaart.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef assie het volgende:
In de 1e helft viel me trouwens op dat de commentator wist te vertellen dat Bayern op zoek was naar een nieuwe mid-mid. Schijnbaar waren er enkele blessures en bleek van Bommel niet de man van de ideeen (als mid-mid dan). 30 miljoen was hiervoor beschikbaar.....
Hoezo niet? Lijkt me een mooie club voor hem.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze niet Van der Vaart.
Ik zie van der Vaart liever in Spanje voetballen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoezo niet? Lijkt me een mooie club voor hem.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef fanneke het volgende:
Waarom keurt ie die goal af?
Van Buyten springt gewoon naar de bal.
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 20 december 2006 22:30 schreef zjroentje het volgende:
Mooi doelpunt van Schlaudraff, al werd oa Van Buyten voorbijgelopen alsof hij een lantaarnpaal was. Wat een overschatte verdediger is dat.
Bayern had anders de arbitrage niet mee. Die overtreding op Pizarro was een duidelijk penalty, en bij dat afgekeurde doelpunt van Van Buyten gebeurden eigenlijk geen klote.
quote:
Bayern is genaaidquote:Op woensdag 20 december 2006 22:30 schreef zjroentje het volgende:
Mooi doelpunt van Schlaudraff, al werd oa Van Buyten voorbijgelopen alsof hij een lantaarnpaal was. Wat een overschatte verdediger is dat.
Bayern had anders de arbitrage niet mee. Die overtreding op Pizarro was een duidelijk penalty, en bij dat afgekeurde doelpunt van Van Buyten gebeurden eigenlijk geen klote.
quote:
Hahaha niks aan de hand? De keeper is beschermd in het 5 meter gebied en bij elk contact tussen tegenstander en Keeper kan de scheidsrechter affluiten, speciale regel hiervoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:30 schreef zjroentje het volgende:
Van Buyten springt gewoon omhoog, niet naar de keeper.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Hahaha niks aan de hand? De keeper is beschermd in het 5 meter gebied en bij elk contact tussen tegenstander en Keeper kan de scheidsrechter affluiten, speciale regel hiervoor.
er was geen contactquote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Hahaha niks aan de hand? De keeper is beschermd in het 5 meter gebied en bij elk contact tussen tegenstander en Keeper kan de scheidsrechter affluiten, speciale regel hiervoor.
of jijquote:Op woensdag 20 december 2006 23:12 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Dan moet jij maar eens naar de Hans Anders gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |