quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef PsyCha het volgende:
OMG! is dat op DVD? Die moet ik hebben.![]()
Kijk eens ff bij de free record shop, zijn wel beetje prijzigquote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef PsyCha het volgende:
Nee photoshopquote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef PsyCha het volgende:
OMG! ben jij echt? Ik moet je hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef PsyCha het volgende:
Volgens mij snap je 'm nietquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
MacGuyver roeleert!
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Wie denk je dat dat ding in elkaar gezet heeft?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:51 schreef Votz het volgende:
MacGyver eat this:
http://blogs.vertigosoftw(...)iss_Army_Knives.aspx
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie denk je dat dat ding in elkaar gezet heeft?
En hij heeft het gemaakt van een potje waspoederquote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ding weegt 2 pond.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:51 schreef Votz het volgende:
MacGyver eat this:
http://blogs.vertigosoftw(...)iss_Army_Knives.aspx
een tikje ouder is ie wel geworden ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik zag vandaag in Stargate? MacGyver met grijs haar
Dat project is al 4 jaar gaande ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 17:07 schreef DarkManta het volgende:
Er schijnt ook een film in de maakt te zijn, maar dan speelt de zoon van MacGyver de hoofdrol.
word succes geboektquote:Op donderdag 21 december 2006 17:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat project is al 4 jaar gaande ofzo, komt niets van terecht
![]()
Jah had het gezien, is al weer gecanceldquote:Op donderdag 21 december 2006 17:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat project is al 4 jaar gaande ofzo, komt niets van terecht
![]()
Zie je dat bed en die ton staan? Daar maakt hij een lasapparaat mee en snijdt hij zich een weg door de stalen muurquote:Op donderdag 21 december 2006 17:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe komt Macgyver uit deze benarde situatie????
Bouwer is niet dat mietje van Prison Break, je bent weer eens in de war, gekkie.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Macgyver klaart bouwer met 2 handen in zijn neus![]()
Ludoquote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
Toen ik dat keek wilde ik ook zo'n zakmes. Uiteindelijk had ik er een, kon ik er niets mee maken.
Ik ga hem laten chanteren zodat hij mij al die trucs leertquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ludo![]()
Jij hebt weer andere kwaliteiten...jij leeft nog na 4 schoten in je longen![]()
![]()
![]()
nooit meer macdonaldsquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[afbeelding]
Dat was toch die schurk...hij wilde Mac ombrengen
![]()
Ik ben blij dat de DVD een stoere MacGyver op de cover heeft met van vuur wegrennende mannetjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
DE HELD
Pure nostalgie![]()
[afbeelding]
Hier nog ff het intro'tje met dat geweldige muziek: klik
HELD !!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Die dikke baas van 'm was ook goed ja!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[afbeelding]
r.i.p. Pete Thorton![]()
Quote uit stargate over die besturingspanelen: "It took us years to MacGyver soemthing like this." Overigens is dat General Hammond figuur uit sg de stand-inn van Pete Thornton uit de MacGyver serie.quote:
Angus.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat was nu eigenlijk Mac's echte voornaam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |