Je bent toegevoegd aan de poule met 5 deelnemers, nu dus 6.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef Yankee_One het volgende:
Ik sta op de lijst met deelnemers in de OP, maar niet in de lijst op pagina 2 van dit topic. Hier had ik toen niet op gekeken, omdat ik al ingeschreven was.
Mijn team is dus ook niet ingelootIk zou graag meedoen dus JD of Mango, is er een oplossing?
Mijn voorstel: mijn team indelen bij de poule met 5 deelnmers en dan alleen de beste nummer 4 laten doorgaan naar de 8e finales?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:04 schreef Robar het volgende:
[..]
WAT???????
OP DE BRANDSTAPEL!
LIJFSTRAFFEN!
STENIGEN!
TERUG NAAR BARCELONA, MAAR DAN IN DE ZAK VAN SINTERKLAAS!![]()
Ik wist wel dat je onder de indruk zou zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 15:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd aan de poule met 5 deelnemers, nu dus 6.
Nogmaals onze excuses
Have fun!
[..]
![]()
In de jupiler cup kon je al geen potten brekenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik hoop het !Ik als 8e klasser hoop toch door te kunnen stromen naar de volgende ronde
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd aan de poule met 5 deelnemers, nu dus 6.
Nogmaals onze excuses
Have fun!
je bent gewoon nog steeds boos omdat ik je heb verslagen in de jupiler cup van 2 edities geledenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat ze hem wilden uitsluiten was niet meer als terecht.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:58 schreef Suijk het volgende:
Ik als 9e klasser die al 2 weken meespeelt ga deze cup maar eens winnen.
Naja ik heb nog niet echt een B-team en trainees omdat ik nog maar zo'n 2 seizoenen bezig ben en dus nog een beetje geld moet verdienen etc., heb nu maar 18 spelers om salariskosten in de handen te houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef Lennox het volgende:
Meeste mensen spelen met het B team hoor, sowieso met trainees natuurlijk.
Of je moet net een bot team die week hebben en hoge ogen willen gooien in de fokcup :p
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:07 schreef Amadeo het volgende:
Naja ik heb nog niet echt een B-team en trainees omdat ik nog maar zo'n 2 seizoenen bezig ben en dus nog een beetje geld moet verdienen etc., heb nu maar 18 spelers om salariskosten in de handen te houden
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef Lennox het volgende:
Meeste mensen spelen met het B team hoor, sowieso met trainees natuurlijk.
Of je moet net een bot team die week hebben en hoge ogen willen gooien in de fokcup :p
Ja en hoe zit dat met de opbrengsten... levert zo'n wedstrijd pegels opquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Chen het volgende:
Als je op neutrale grond speelt, moet de gene van wie dat stadion is de wedstrijd dan niet accepten?
nee dat hoeft hij nietquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Chen het volgende:
Als je op neutrale grond speelt, moet de gene van wie dat stadion is de wedstrijd dan niet accepten?
iik geloof dat spelen in een stadion van een club met veel supps wel meer toeschouwers trektquote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en hoe zit dat met de opbrengsten... levert zo'n wedstrijd pegels op
en de opbrengsten worden gesplit?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Yankee_One het volgende:
iik geloof dat spelen in een stadion van een club met veel supps wel meer toeschouwers trekt
Dus het verstandigst is om in een eredivisie stadion te spelen?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee dat hoeft hij niet
[..]
iik geloof dat spelen in een stadion van een club met veel supps wel meer toeschouwers trekt
hehe en dit jaar ga ik iedereen ff ownen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
In de jupiler cup kon je al geen potten breken![]()
ook jij gaat eraan!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je bent gewoon nog steeds boos omdat ik je heb verslagen in de jupiler cup van 2 edities geleden![]()
Laat ik nou net een WO hebben volgende week, mooi mijn A-team op de woensdag dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:57 schreef foetre het volgende:
[..]
hehe en dit jaar ga ik iedereen ff ownen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |