mooiquote:
Fixedquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Chen het volgende:
Uitdagingen: 1
sporting amsterdam
Aanvangstijd: 17-01-2007 om 17:05
Speelterrein: Job on top Arena, Normaal. Intrekken!
Festgelegt!!!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:23 schreef Robar het volgende:
Challenges: 1
Dieptriest
Kick-off: 17-01-2007 at 17:05
Venue: Grumpalace, Normal. Withdraw!
Dat is dus gewoon dom...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
Godver
ik was mn compu opnieuw aan t instellen en heb zonder op FOK te kijken een oefenduel voor volgende week aan genomen! Nou loop ik dus de 1e wedstrijd mis.
![]()
Sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
In het stadion van Grumpey, op naar de 60.000 toeschouwersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ga mij er niet eens meer druk om maken, shit happens en je dupeerdt alleen jezelf ermee.
Geregeld:
Robarka - Dieptriest (17-01-2007)
ik hoef nu dus niet Kein Geloel uit te dagen, maar kan gwn zelf een tegenstander uitzoeken??quote:[...]
FC AITG en Kein Geloel mogen een nieuw friendly regelen
Als jij een van die 2 teams bent, mag datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:35 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
ik hoef nu dus niet Kein Geloel uit te dagen, maar kan gwn zelf een tegenstander uitzoeken??
*wilt niet dezelfde fout begaan als anderen voor hem...*
Ik was op wintersport, druiloor, vandaag teruggekomen en uiteraard gelijk wedstrijd geaccepteerdquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:14 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik was op wintersport, druiloor, vandaag teruggekomen en uiteraard gelijk wedstrijd geaccepteerd![]()
heb je dr last van?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef maniack28 het volgende:
FC RKDEO is niet de eerste keer WO... die heb ik al minstens 3x een WO zien veroorzaken
Jep, dan heb je iig al 3 puntenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Happel het volgende:
Lekker makkelijk zo een eerste wedstrijd...
Leuk is anders. Ik heb de vorige cup niet meegemaakt, maar als het veel vaker dan eenmalig voorkomt dan bevordert dat de lol natuurlijk niet.quote:
ben ik met je eens, en het word echt wel bij gehoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk is anders. Ik heb de vorige cup niet meegemaakt, maar als het veel vaker dan eenmalig voorkomt dan bevordert dat de lol natuurlijk niet.
Maak je borst maar nat want ook jij heb niks in te brengenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:13 schreef Yankee_One het volgende:
kan niet wachten tot ik tegen foetre mag
zal wel moeten met een selectie van 17 man hequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Lennox het volgende:
Ik zie hem er wel voor aan om te A-lamen
Tja sommige mensen hebben ook wel eens wat anders te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom...
Sommige mensen zijn zo dom
Klikken zonder te kijken... net zoiets als een contract ondertekenen zonder de voorwaarden te lezen.
1e 2 keer was vorige fok cup en toen ben ik eruitgestapt (omdat mn toenmalige vriendin toen net met foetre het bed had gedeeld en er vervolgens met hem vandoor is gegaan)quote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef maniack28 het volgende:
FC RKDEO is niet de eerste keer WO... die heb ik al minstens 3x een WO zien veroorzaken
don't know, wat a spelers krijgen rust, en mijn super spits, omdat ie pleister is. 0-0 teken ik voorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ben ik met je eens, en het word echt wel bij gehouden
Heeft je vriendin dat serieus gedaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja sommige mensen hebben ook wel eens wat anders te doen.(Behalve Fokken) Als je dan net je compu opnieuw hebt geinstalleerd denk je niet altijd aan alles.
![]()
Zo was ik de FOK cup vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D@MN
[..]
1e 2 keer was vorige fok cup en toen ben ik eruitgestapt (omdat mn toenmalige vriendin toen net met foetre het bed had gedeeld en er vervolgens met hem vandoor is gegaan)
Deze keer is gewoon een fout (zie boven) en dat zal niet meer gebeuren.
Spank me!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Foetre moet klapjes krijgen dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schaam je!!!!
![]()
Welk kanaal?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:54 schreef Ruudt het volgende:
OMG nu snap ik eindelijk die boosheid!
Zit iedereen massaal op irc?
That'll be mequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:53 schreef komrad het volgende:
ik speel tegen YMFC, welke fokker is dat?
kijk weer wat geleerd, tip voor de volgende OP van de cup, bij de teamnamen ook de foknamen vermelden?? just an ideaquote:
Ja, of gewoon eens in een sig van iemand kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:56 schreef komrad het volgende:
[..]
kijk weer wat geleerd, tip voor de volgende OP van de cup, bij de teamnamen ook de foknamen vermelden?? just an idea
#fokhattrickquote:
tsja maar dan moet ik alle sigs gaan bekijken. Maar het was ook maar een gedachte hoor. Ik denk dat we niets te klagen hebben met de organisatie namelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, of gewoon eens in een sig van iemand kijken![]()
Eens!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:08 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja maar dan moet ik alle sigs gaan bekijken. Maar het was ook maar een gedachte hoor. Ik denk dat we niets te klagen hebben met de organisatie namelijk
Ben je al.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef twi het volgende:
Ja, maar jij zit in de heldencup, ik in de kneuzencup en moet toch eindelijk wel eens omhoog gaan kijkenAnders blijf ik de eeuwige kneus
Dat is serieus gebeurt ja. foetre na 22 jaar vriendschapquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heeft je vriendin dat serieus gedaan![]()
![]()
Foetre moet klapjes krijgen dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schaam je!!!!
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef Yankee_One het volgende:
jeuj, eerste 3 punten zijn binnen
gefeli.. met je overwinning... Ik had de hoop met mijn pressievoetbal jouw counter de kop in te drukken.. Helaas is dit niet gelukt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef Yankee_One het volgende:
jeuj, eerste 3 punten zijn binnen
Ik had in de 2e helft toch zeker 15% balbezit hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
Destron Elsloo FC - Waterwijk FC 1 - 3
bijna op alle punten overtref ik mijn tegenstander maar nog verlies ik BAH
Suijk van harte
Dat wordt rellen dan, ik speel tegen Outpostquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:10 schreef foetre het volgende:
[..]
de mijne Stadion: Foekje Arena (819607)
Haha doe maar niet dan nee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt rellen dan, ik speel tegen Outpost
ohwjjaaaahhhhquote:Op dit moment kunnen er geen uitdagingen aangenomen worden. Internationale vrienschappelijke wedstrijden kunnen alleen van donderdag tot dinsdag geregeld worden.
Bedanktquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Heb al voor het stadion van Ruudt gekozen
Vulture's Nest (1358836) is ook beschikbaar
wel geen stoeltjes gaan gooien oid he!!quote:
Twello en ik hebben hem gekaapt, we zullen ons gedragen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BedanktHet waren geen rellen geworden hoor mijn suporters weten wel wat normen en waarden zijn!
![]()
Vulture United 1980
Aanvangstijd: 24-01-2007 om 17:05
Speelterrein: 't skupveldje, Normaal. Geregeld!![]()
![]()
Niet meer beschikbaar : FC RKDEO Arena (1005210)
nou mensen probeer mijn score maar te verbeterenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:11 schreef Ruudt het volgende:
Ben jij de stoere ploeg die denkt heelhuids van 't skupveldje (501946) te kunnen komen, dan stel ik m'n stadion beschikbaar voor jou!
Blessures tijdens de Fok!-cup op 't skupveldje:
+3
+4
Accepted, mon ami.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Suijk het volgende:
Uitdagingen: 1
Kein Geloel
Aanvangstijd: 24-01-2007 om 17:05
Speelterrein: Het Malle Gat, Normaal. Intrekken!
Bij jou ook al? Komrad dacht dat de Fok!Cup ook telde voor de VinnieJones-award denk ik....Gelukkig allemaal +1 bij mij, 25, 32 en 33 jaar oud ofzo...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef maniack28 het volgende:
Schopt er eentje ff 3 kapot, tering man... moet dat nou?
ho ho, volgens viel dat best mee. Jouw spelers schoppen met name in de grondquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Komrad dacht dat de Fok!Cup ook telde voor de VinnieJones-award denk ik....Gelukkig allemaal +1 bij mij, 25, 32 en 33 jaar oud ofzo...
Zelfs dan schoppen ze mis...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef komrad het volgende:
[..]
ho ho, volgens viel dat best mee. Jouw spelers schoppen met name in de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |