abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46993466
Verkapt kijk-mij-weer-eens-stoer-te-hard-gereden-hebbentopic.
pi_46994776
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef Socios het volgende:
Verkapt kijk-mij-weer-eens-stoer-te-hard-gereden-hebbentopic.
Lekker he. Ik rijd ook overal véél en véél te hard, vooral met de motor. De eerste week na m'n rijbewijs twee boetes gehad, daarna nooit meer. Die berm waar een hert of fietser uit kan komen kan ook een flitspaal staan. Als je goed op let sla je twee vliegen in een klap
pi_46995349
Naar school gewoon structueel te hard.
Je weet gewoon waar ze staan.

En verder ogen beetje open houden, zie je ze al snel genoeg.
Vooral de parkeerplaatsen op de 80/100 wegen.
Onder bruggen op de snelwegen.

Trajectcontroles staan altijd aangegeven (toch?)
Als ik op de motor ga kijk ik altijd ff op internet en in de auto radio.
Ik zwaai naar dieren.
pi_46995376
gewoon uit je doppen kijken man, je ziet ze toch bijna altijd?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_46997911
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgt
Je reactie geeft al blijk van het reeds groeiende gevoel van onoverwinnelijkheid en dat komt je vroeg of laat duur te staan.

Overigens wil ik jullie hardrijders wel eens zien op de A10, A2, A4, A14, etc etc ... fijn met de flitspalen, trajectcontroles, files, drukte en dan ook nog eens meerdere keren per week KLPD-controles.
Neu, als je je durpje niet uit komt hou je het lang vol
Ik heb geen groeiend gevoel van onoverwinnelijkheid, ik heb een groeiend gevoel van vertrouwen in mijn auto en mijzelf. Ik neem geen overbodige risico's en ik krijg geen kick van hoge snelheden.

Kijk eens naar het echte gevaar op de weg, dat zijn niet de jongeren, maar de ouderen. Daar heb ik veel vaker last van. Houd je vooroordelen over jongeren lekker bij je, het is niet een pot nat.
pi_46998102
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Ik heb geen groeiend gevoel van onoverwinnelijkheid, ik heb een groeiend gevoel van vertrouwen in mijn auto en mijzelf. Ik neem geen overbodige risico's en ik krijg geen kick van hoge snelheden.

Kijk eens naar het echte gevaar op de weg, dat zijn niet de jongeren, maar de ouderen. Daar heb ik veel vaker last van. Houd je vooroordelen over jongeren lekker bij je, het is niet een pot nat.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Rijd ik na het stappen op een provinciale weg met 120 km/h oid (je mag er 80) En dan word je met een noodgang ingehaald, terwijl je zijwegen hebt enzo. Altijd jonge gasten en vaak (denk ik) onder invloed...
pi_46999212
Bij dat soort mensen mag de rijbevoegdheid wel ingetrokken worden, maar kijk ook eens naar al die ouderen die 30km/h onder de max. snelheid rijden, en compleet in hun eigen wereldje leven?
Maar scheer niet meteen elke jongere over dezelfde kam :s
pi_46999498
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Rijd ik na het stappen op een provinciale weg met 120 km/h oid (je mag er 80) En dan word je met een noodgang ingehaald, terwijl je zijwegen hebt enzo. Altijd jonge gasten en vaak (denk ik) onder invloed...
ouderen die 50 tuffen waar je 80 mag is ook gevaarlijk...

er zijn twee gevaarlijke groepen mijns inziens: de ouders (hogere kansen op lichamelijke klachten achter het stuur en slechter zicht en gehoor, en de jongeren die zichzelf onoverwinnelijk vinden...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47007735
Waarom gaan jullie niet op circuits rijden als je per se hard moet rijden. Dat jij goed kan rijden betekent niet dat je geen ongeluk kan veroorzaken, aangezien een ander een fout kan maken en bij jouw hoge snelheid kan je heus niet zo goed manouvreren. Tenzij je schumacher bent
pi_47007784
-insert opmerking die al 67565465keer gebruikt is, en nergens op slaat-
pi_47017842
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef -Muse- het volgende:
-insert opmerking die al 67565465keer gebruikt is, en nergens op slaat-
Zegt..........
pi_47019290
Moi
pi_47030281
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef monaldo het volgende:
Waarom gaan jullie niet op circuits rijden als je per se hard moet rijden. Dat jij goed kan rijden betekent niet dat je geen ongeluk kan veroorzaken, aangezien een ander een fout kan maken en bij jouw hoge snelheid kan je heus niet zo goed manouvreren. Tenzij je schumacher bent
Er is een verschil tussen iets harder dan de maximum snelheid en racen heur
*verwijderd door Admin*
pi_47041570
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef monaldo het volgende:
Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...

En mbt het fabeltje dat hardrijden je geen tijdswinst oplevert Voor ieder weldenkend mens moge het duidelijk zijn dat dat wel zo is. Als ik - veilig maar doorrijdend - naar een bepaalde plek rijdt doe ik dat in een minuut of 10. Houd ik me keurig aan de snelheid dan is het 18 minuten...
pi_47041604
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:01 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iets harder dan de maximum snelheid en racen heur
Ja maar ik reed maar 3 km per uur te hard. Ok als dat zou mogen, waarom mag dan 6 km p/u niet, en dan 9 en dan 12 etcetera etcetera.....?

Als jij het moeilijk vindt met doodnormale regels om te gaan dan zou ik als ik jou was die fout bij jezelf zoeken en niet bij anderen, verder zorgen mafketels zoals jij voor meer kosten en dus hogere boetes en zijn er leukere dingen te doen wanneer je een boete gaat betalen maar die ga ik jou dus niet vertellen.

Sterkte met je issues
pi_47042267
Veronica flitshoeren? Misschien win je wel wat
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:19:39 #192
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47042511
Dat die weg zich leent voor hogere snelheid, dat weten die agenten ook wel, anders zouden ze er niet gaan controleren.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:06:12 #193
65918 IBAZ
broeinest
pi_47053512
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 02:30 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...

En mbt het fabeltje dat hardrijden je geen tijdswinst oplevert Voor ieder weldenkend mens moge het duidelijk zijn dat dat wel zo is. Als ik - veilig maar doorrijdend - naar een bepaalde plek rijdt doe ik dat in een minuut of 10. Houd ik me keurig aan de snelheid dan is het 18 minuten...
Bij oranje moet je dan ook niet acceleren, maar stoppen als dat zonder gevaar kan.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:49:27 #194
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_47057697
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 02:30 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat je in de stad 90 rijd en op de snelweg 216.
Belachelijke snelheden dus die levensgevaarlijk zijn.
60 km lang 120 rijden of 60 km lang 140 levert je echter slechts een tijdswinst op van 4 minuten.
silence can say more than thousand words
pi_47057881
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef 61neorej het volgende:

[..]

60 km lang 120 rijden of 60 km lang 140 levert je echter slechts een tijdswinst op van 4 minuten.
Niet op elke snelweg is 216 levensgevaarlijk hoor.
*verwijderd door Admin*
pi_47058964
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef 61neorej het volgende:

[..]

De wereld is groter als de randstad

Een groot deel van de binnenwegen in Zeeland zijn 60. Dan hebben we het over een dubbele weg, met midden as en aparte fietspaden, géén bomen, dus maximaal zicht en bekend zijn met de plaatselijke situatie. Dan is 140 km/h een prima snelheid buiten de bebouwde kom
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:28:59 #197
69559 61neorej
pi_47059245
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Een groot deel van de binnenwegen in Zeeland zijn 60. Dan hebben we het over een dubbele weg, met midden as en aparte fietspaden, géén bomen, dus maximaal zicht en bekend zijn met de plaatselijke situatie. Dan is 140 km/h een prima snelheid buiten de bebouwde kom

Ik woon zelf in een boerengat

En dat soort landweggetjes zijn vaak juist wegen met verradelijke kuilen en hobbels.
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik bij iemand in de auto zat die reed er 90. Na een flinke kuil zaten we toch bijna tegen een boom.
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:30:00 #198
69559 61neorej
pi_47059289
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Niet op elke snelweg is 216 levensgevaarlijk hoor.
Op de nederlandse snelweg wel.
Is het niet voorjezelf dan wel voor je medeweggebruikers die bij een inhaalactie geen rekening zullen houden met auto's die bijna 2x zo snel als normaal naderen.
pi_47059335
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Ik woon zelf in een boerengat

En dat soort landweggetjes zijn vaak juist wegen met verradelijke kuilen en hobbels.
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik bij iemand in de auto zat die reed er 90. Na een flinke kuil zaten we toch bijna tegen een boom.
Wat is er niet duidelijk? We hebben het over perfect geasfalteerde wegen, niet over polderweggetjes. (Niet dat ik daar wel onder de 100 rijdt hoor, maar daar ging de discussie niet over)
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:34:31 #200
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_47059479
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:46 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ah ja, wat is te hard?
Heb zelf in 8 jaar 1 bekeuring te pakken, terwijl ook 'iedereen' denkt dat ik onwijs hard rijd. Maar de praktijk is dat je 75% van de tijd toch tussen de rest rustig op je beurt mag wachten, dus dan rijd je sowieso niet te hard. Ten slotte zijn daar dan soms de stukken dat je lekker door kan rijden, maar voor je dan daadwerkelijk ranzig had gaat...

Maargoed
Ach, wat is te hard. Ik rijd wel eens 170 als ik zeker weet dat het kan, maar meestal gewoon 130~140 op plekken waar ik weet dat het goed is. Het is genoeg voor een boete, maar ik heb er nogsteeds geen gehad.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')