Waaromquote:Op maandag 5 februari 2007 16:43 schreef Jumparound het volgende:
Jij bent hier nogsteeds de homo hoor
OK, helderquote:Op maandag 5 februari 2007 17:10 schreef Jumparound het volgende:
je mag er 70, iedereen zou 100 rijden als je er geen 70 mocht, en dan nog janken over een boete...
daarom
En van Maorijnissen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
Het is allemaal de schuld van Wouter Bos.
Ellenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef JanJanJan het volgende:
De ontvangstbevestiging van mijn bezwaar is binnen
Op welke grond heb je eigenlijk bezwaar gemaakt?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef JanJanJan het volgende:
De ontvangstbevestiging van mijn bezwaar is binnen
Da was ik niequote:Op maandag 5 maart 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Op welke grond heb je eigenlijk bezwaar gemaakt?
Kansloos dusquote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef JanJanJan het volgende:
Da was ik nie
En als ik het wel was, dan reed ik niet te hard
Kleine kansquote:
Da was ik nie geld niet bij flitsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Da was ik nie
En als ik het wel was, dan reed ik niet te hard
Same, in de stad altijd tussen de 60-70 waar je 50 mag en buiten de beboude kom meestal rond de 90. Niet onverantwoord, ik ben altijd heel alert in de auto.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:59 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik rijd al een jaar of 3 structureel te hard met sowieso rond de 30 km/u te hard buiten de bebouwde kom. Echter, nog nooit geflitst!
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgtquote:Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Same, in de stad altijd tussen de 60-70 waar je 50 mag en buiten de beboude kom meestal rond de 90. Niet onverantwoord, ik ben altijd heel alert in de auto.
Goed opletten bespaard je boetes! (en aanrijdingen)
Ik heb ook nog nooit boetes gehad, terwijl ik ook over de A12, A27, A2 enzovoort vaak te hard rijd. Gewoon een kwestie van goed opletten, en vooral de flitsinfo op de radio in de gaten houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgt
Je reactie geeft al blijk van het reeds groeiende gevoel van onoverwinnelijkheid en dat komt je vroeg of laat duur te staan.
Overigens wil ik jullie hardrijders wel eens zien op de A10, A2, A4, A14, etc etc ... fijn met de flitspalen, trajectcontroles, files, drukte en dan ook nog eens meerdere keren per week KLPD-controles.
Neu, als je je durpje niet uit komt hou je het lang vol
Ah ja, wat is te hard?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit boetes gehad, terwijl ik ook over de A12, A27, A2 enzovoort vaak te hard rijd. Gewoon een kwestie van goed opletten, en vooral de flitsinfo op de radio in de gaten houden
Je moet wel weten waar de vaste palen staan, dat sowieso natuurlijk. En trajectcontrole in de gaten houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |