Ze hebben gewoon geen keuze, misschien stoute dromen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij bent hier juist de achterlijke bosmongoolJij begrijpt kennelijk niet dat dit in vrijwel elk klaagtopic gebeurd
Denk je nou echt dat de mensen die hier reageren allemaal zo braaf zijn
![]()
Jeez, nerd![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen keuze, misschien stoute dromen.
Oh jeetje, dit had IK moeten weten als nerd, zoals jij.![]()
![]()
Ga maar je Puch weer opvoeren.![]()
Ach. Een volwassene zeurt niet als hij moedwillig de regels overtreedt en daarna gestraft wordt. TS wel en die krijgt de wind dan ook vol van voren. Ik rijd ook overal en altijd te hard (en fors te hard) en zeik ook niet als ik een boete krijg. Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dusquote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij bent hier juist de achterlijke bosmongoolJij begrijpt kennelijk niet dat dit in vrijwel elk klaagtopic gebeurd
Denk je nou echt dat de mensen die hier reageren allemaal zo braaf zijn
![]()
Jeez, nerd![]()
Je hebt geen carriere, je bent pas 20quote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dus![]()
vandaar dat het tussen " staatquote:Op woensdag 20 december 2006 17:45 schreef ANWB het volgende:
[..]
Je hebt geen carriere, je bent pas 20![]()
Tuurlijk, is ook zo. Mij hoor je ook nooit klagen over een boete, is toch altijd zwaar terechtquote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach. Een volwassene zeurt niet als hij moedwillig de regels overtreedt en daarna gestraft wordt. TS wel en die krijgt de wind dan ook vol van voren. Ik rijd ook overal en altijd te hard (en fors te hard) en zeik ook niet als ik een boete krijg. Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dus![]()
Hoi ijsmeis,quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:27 schreef vincent20166 het volgende:
Eigen schuld dikke boete (hoop ik dan) :-P
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
Tyfuslijers die agenten.
Klacht: Ik ben GVD geflitst door een stelletje naaiers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt iemand die in 1986 is geboren en dus krap 2 jaar zijn rijbewijs kan hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach. Een volwassene zeurt niet als hij moedwillig de regels overtreedt en daarna gestraft wordt. TS wel en die krijgt de wind dan ook vol van voren. Ik rijd ook overal en altijd te hard (en fors te hard) en zeik ook niet als ik een boete krijg. Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dus![]()
Knaap, je voldoet aan één van de omschrijvingen die ik gaf, niet? Vandaar deze 'reactie'.. laat me raden, je hebt nog geen rijbewijs, maar wil o zo graag een Golf GTI?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Blokhut het volgende:
Ik wil even opmerken dat mensen met "knufknuf" in hun ondertitel ontzettend homofiel zijn en wat mij betreft de blafhik mogen krijgen. Dank u.
Amen.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:10 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zegt iemand die in 1986 is geboren en dus krap 2 jaar zijn rijbewijs kan hebben.
Poehoe goed hoor, succes met de rest van je carriere...![]()
Hoi vosss,quote:Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi ijsmeis,
er hoort eik een apostrofe tussen de n en de t in couldnt
groetjes,
vosss
Makkelijk he, inkoppen, ik zal jou deur ook ff intrappen:quote:Op woensdag 20 december 2006 18:10 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zegt iemand die in 1986 is geboren en dus krap 2 jaarbijna drie zijn rijbewijs kan hebben.
Poehoe goed hoor, succes met de rest van je carriere...![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:45 schreef Diego27 het volgende:
Ik ben geen verkeersduivel,
heb 3 jaar mijn rijbewijs en heb nog nooit een boete gehad in die tijd.
Iedereen doet wel eens iets stoms dus ga alsjeblieft niet zeggen, eigen schuld dikke bult dat weet ik namelijk ook wel.
Uit ervaring (niet m'n eigen ervaring godzijdank) kan ik melden dat dat het resultaat ongeveer is als je met 70 km/h op een andere auto knalt. Feitelijk maakt het dus geen zak uit dat TS harder heeft gereden, dood ben je toch welquote:Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef drugsgebruiker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |