Nee, die mogen ze van mij ook een boete gevenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef tong_poh het volgende:
Vind alleen sommige reacties hier wel triest. Zullen wel van die sukkels zijn die 60 rijden waar je 80 mag. Zodat ze geen boete krijgen.![]()
Niet heilig maar niet van die godvergeten jankerds.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:54 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind nog steeds veel reacties hier best triest.
Alsof iedereen heilig is.
Ja, maar jij laat ook je kut flitsenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind geflitst worden ook maar kut.
Die heb ik nog niet gezien, waar waarquote:Op donderdag 21 december 2006 09:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, maar jij laat ook je kut flitsen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:30 schreef ANWB het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, waar waar![]()
Alle flitspalen in je navigatie?quote:Op donderdag 21 december 2006 07:27 schreef Soepoog het volgende:
Lol, ik ben nog nooit van mijn leven geflitst
Ik rijd al 19 jaar auto....
Kan niet helemaal kloppen wat je zegt.. want, wij rijden per definitie NOOIT meer dan 10km te hard dan de max aangegeven snelheid. En uuhhh de correctie had ik er al bijop geteldquote:Op donderdag 21 december 2006 06:52 schreef Sakura het volgende:
[..]
bekeuring 10km te hard, is 6 km correctie afgegaan, zit je al op 16 km. 99% van de kilometertellers wijken rond de 8km naar beneden af, heeft je vriendje dus 24 km te hard gereden.
Altijd dat gelul dat je een bekeuring krijgt voor maar een paar kilometer te hard
Nee, maar dit is wel klaagbaak Klagen is hier een recht ( eigenlijk ook meer een plichquote:Op donderdag 21 december 2006 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet heilig maar niet van die godvergeten jankerds.
Heb er ook genoeg liggen en kreeg ze ook met enige regelmaat binnen maar je weet dat je te hard rijdt. Ga dan niet lopen zeiken als je geflitst wordt maar neem het gewoon als een man: Betaal de boete en rem de volgende keer eerder.
a. Dan kunnen we beter allemaal 20 gaan rijden, dan staan we in 3 meter stilquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, dat komt daarvan. Stel, je rijd 50. Noodstop heb je 17 meter voor nodig. (De gemiddelde automobilist het dubbele, maar dat terzijde) Rijdt je 60 dan knal je met ongeveer 40 km/h door die auto heen die 17 meter verder stond.
Ben je ook zo'n zwarte golfjes rijdende malloot die oude omaatjes dood rijdt?
Uiteraard. Ik vloek ze ook helemaal de tering in als ik weer een bon krijg maar schuld afschuiven zie je mij niet doen of roepen dat de politie boeven moet gaan vangen ofzo.. Ik weet dat ik te hard rijd, dat doe ik bewust en daarvoor kan ik dus gepakt worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef tong_poh het volgende:
Nee, maar dit is wel klaagbaak Klagen is hier een recht ( eigenlijk ook meer een plich). Je rijdt te hard en je accepteert de boetes. Kun je toch alsnog kwaad worden als je op een "naai" plek geflitst wordt.
Ik denk dat het een beetje uit de frustratie komt, dat justitie zegt dat ze alleen op gevaarlijke plekken flitsen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
U rijdt gewoon te hard, hou je aan de regels of gaat heen en wordt geflitst.
Sinds wanneer wordt je bekeurd om hoeveel je op je teller hebt staan?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:58 schreef FJD het volgende:
8km is wel wat veel maar een km of 5 haal je met groot gemak als je 120 op de teller rijdt. Praat je dus al snel over 15 extra km/u op de teller.
Nee, MAAR IK MAG ER TOCH GVD WEL OVER KLAGEN OF IS DAT OOK AL VERBODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
is toch niet echt moeilijk te begrijpen, toch?
niet verboden, wel sneuquote:Op donderdag 21 december 2006 14:47 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, MAAR IK MAG ER TOCH GVD WEL OVER KLAGEN OF IS DAT OOK AL VERBODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
niet verboden, wel sneu
edit
net zo sneu als je shifttoets vast patex-en
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
niet verboden, wel sneu
net zo sneu als je shifttoets vast patex-en
Ik heb pas navigatie sinds een half jaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:58 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Alle flitspalen in je navigatie?
Zelf alleen een boete omdat ik mijn rijbewijs niet bij me had. (wel mijn paspoort/autopapieren)
50 euro, dat is pas een naaistreek
Maarja, die agente zei nog: "We moeten speciaal boetes geven aan mensen die geen rijbwijs bij zich hebben."
Ik:![]()
Stond ik half uur in de wachtrij om een boete te ontvangen
Goeie tip, ruimt gelijk een lading kansloze bestuurders op!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Je kan beter door rood rijden dan te hard rijden. Bij slechts 0,1% van alle stoplichten staat een flitspaal. Op bijna elk stuk rechte weg, zowel binnen als buiten de bebouwde kom staan snelheidsflitspalen. De pakkans is veel kleiner en de tijdwinst veel groter.
De kans dat je een kansloze_veertiger wordt is dan ook wat kleiner.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Je kan beter door rood rijden dan te hard rijden. Bij slechts 0,1% van alle stoplichten staat een flitspaal. Op bijna elk stuk rechte weg, zowel binnen als buiten de bebouwde kom staan snelheidsflitspalen. De pakkans is veel kleiner en de tijdwinst veel groter.
Jammer dat je nergens tegenaan bent gereden en je hier nog kan postenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
Tyfuslijers die agenten.
Staan ze weer te flitsen. Je mag er 70, de weg nodigt uit tot minimaal 90.
De mensen die zich op dat stukje weg aan de snelheid houden, doen dat puur vanwege de regel.
Als je daar de snelheid zou vrijgeven rijdt iedereen er 100.
(en nee heus geen 200)
Klacht: Ik ben GVD geflitst door een stelletje naaiers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi, jij bent genomineerd voor de domste opmerking 2006. Een bank mag je niet overvallen omdat dat niet mag, omdat je niet mag stelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 06:54 schreef Sakura het volgende:
[..]
Een bank overvallen is ook niet gevaarlijk, maar wet is nou eenmaal wet.
Blijkbaar houden zich toch teveel mensen aan de snelheid want de accijns voor brandstof gaat wel weer omhoog, gelukkig was die nog niet hoog genoeg.quote:Maar ik ben weer blij met jouw vrijwillige bijdrage aan de staatskas. Hoe meer van dat soort vrijwillige bijdrage's hoe lager de kans dat de belastingen weer omhoog gaan.
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:27 schreef IBAZ het volgende:
[..]
De kans dat je een kansloze_veertiger wordt is dan ook wat kleiner.
Helaas geldt ook dat kansvolle_kleuters geen kansvolle_tieners worden. En dat kansvolle_tieners geen kansvolle_twintigers worden etc..
Golf TDI plus van november 2006 met 1500km op de teller, VW Touran 2.0 TDI van Oktober 2006 met 2000KM op de teller, Mercedes transporter van juni 2006, VW Caddy van ergens rond 2000, Opel Astra van 2004, Volvo V40 van ergens rond 2003, nog een Golf TDI van rond 2003, Ford Mondeo van rond 2000, kortom, tot nu toe alle auto's waar ik in gereden heb, met als topper nog wel de Volvo V40, die week maar liefst 15 km af naar beneden.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:55 schreef Onlyy het volgende:
[..]
En ik weet nie wat voor auto jij hebt, die 8km per/u afwijkt????![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:06 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
a. Dan kunnen we beter allemaal 20 gaan rijden, dan staan we in 3 meter stil
b. Als ik met 50 had moeten remmen, was ik er als ik 60 reed al voorbij geweest
Op welke grond zou je dan in beroep moeten gaanquote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef JanJanJan het volgende:
GVD kost me 60 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga wel in beroep natuurlijk. Laat die homo's van justitie ook eerst maar werken voor hun geld.![]()
Da was ik nie, da was een negerquote:Op maandag 5 februari 2007 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op welke grond zou je dan in beroep moeten gaan
Ik denk dat het voor jou meer moeite is dan voor justitie
Bespaar je zelf dan de moeitequote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat het gaat lukken hoor![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:52 schreef rashudo het volgende:
Te hard rijden moet kunnen.
Zeiken om een bekeuring voor te hard rijden niet.
Vastquote:Op maandag 5 februari 2007 14:30 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Hoezo, misschien lukt het wel?
Niet geschoten is altijd mis.
Nee, ik geef je alleen geen kansquote:Op maandag 5 februari 2007 14:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de eerste zal zijn die wint?![]()
Kans is klein, maar het kan best.quote:
Waaromquote:Op maandag 5 februari 2007 16:43 schreef Jumparound het volgende:
Jij bent hier nogsteeds de homo hoor
OK, helderquote:Op maandag 5 februari 2007 17:10 schreef Jumparound het volgende:
je mag er 70, iedereen zou 100 rijden als je er geen 70 mocht, en dan nog janken over een boete...
daarom
En van Maorijnissen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
Het is allemaal de schuld van Wouter Bos.
Ellenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef JanJanJan het volgende:
De ontvangstbevestiging van mijn bezwaar is binnen
Op welke grond heb je eigenlijk bezwaar gemaakt?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef JanJanJan het volgende:
De ontvangstbevestiging van mijn bezwaar is binnen
Da was ik niequote:Op maandag 5 maart 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Op welke grond heb je eigenlijk bezwaar gemaakt?
Kansloos dusquote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef JanJanJan het volgende:
Da was ik nie
En als ik het wel was, dan reed ik niet te hard
Kleine kansquote:
Da was ik nie geld niet bij flitsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Da was ik nie
En als ik het wel was, dan reed ik niet te hard
Same, in de stad altijd tussen de 60-70 waar je 50 mag en buiten de beboude kom meestal rond de 90. Niet onverantwoord, ik ben altijd heel alert in de auto.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:59 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik rijd al een jaar of 3 structureel te hard met sowieso rond de 30 km/u te hard buiten de bebouwde kom. Echter, nog nooit geflitst!
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgtquote:Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Same, in de stad altijd tussen de 60-70 waar je 50 mag en buiten de beboude kom meestal rond de 90. Niet onverantwoord, ik ben altijd heel alert in de auto.
Goed opletten bespaard je boetes! (en aanrijdingen)
Ik heb ook nog nooit boetes gehad, terwijl ik ook over de A12, A27, A2 enzovoort vaak te hard rijd. Gewoon een kwestie van goed opletten, en vooral de flitsinfo op de radio in de gaten houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgt
Je reactie geeft al blijk van het reeds groeiende gevoel van onoverwinnelijkheid en dat komt je vroeg of laat duur te staan.
Overigens wil ik jullie hardrijders wel eens zien op de A10, A2, A4, A14, etc etc ... fijn met de flitspalen, trajectcontroles, files, drukte en dan ook nog eens meerdere keren per week KLPD-controles.
Neu, als je je durpje niet uit komt hou je het lang vol
Ah ja, wat is te hard?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit boetes gehad, terwijl ik ook over de A12, A27, A2 enzovoort vaak te hard rijd. Gewoon een kwestie van goed opletten, en vooral de flitsinfo op de radio in de gaten houden
Je moet wel weten waar de vaste palen staan, dat sowieso natuurlijk. En trajectcontrole in de gaten houden.
Lekker he. Ik rijd ook overal véél en véél te hard, vooral met de motor. De eerste week na m'n rijbewijs twee boetes gehad, daarna nooit meer. Die berm waar een hert of fietser uit kan komen kan ook een flitspaal staan. Als je goed op let sla je twee vliegen in een klapquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef Socios het volgende:
Verkapt kijk-mij-weer-eens-stoer-te-hard-gereden-hebbentopic.
Ik heb geen groeiend gevoel van onoverwinnelijkheid, ik heb een groeiend gevoel van vertrouwen in mijn auto en mijzelf. Ik neem geen overbodige risico's en ik krijg geen kick van hoge snelheden.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgt
Je reactie geeft al blijk van het reeds groeiende gevoel van onoverwinnelijkheid en dat komt je vroeg of laat duur te staan.
Overigens wil ik jullie hardrijders wel eens zien op de A10, A2, A4, A14, etc etc ... fijn met de flitspalen, trajectcontroles, files, drukte en dan ook nog eens meerdere keren per week KLPD-controles.
Neu, als je je durpje niet uit komt hou je het lang vol
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Rijd ik na het stappen op een provinciale weg met 120 km/h oid (je mag er 80) En dan word je met een noodgang ingehaald, terwijl je zijwegen hebt enzo. Altijd jonge gasten en vaak (denk ik) onder invloed...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb geen groeiend gevoel van onoverwinnelijkheid, ik heb een groeiend gevoel van vertrouwen in mijn auto en mijzelf. Ik neem geen overbodige risico's en ik krijg geen kick van hoge snelheden.
Kijk eens naar het echte gevaar op de weg, dat zijn niet de jongeren, maar de ouderen. Daar heb ik veel vaker last van. Houd je vooroordelen over jongeren lekker bij je, het is niet een pot nat.
ouderen die 50 tuffen waar je 80 mag is ook gevaarlijk...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Rijd ik na het stappen op een provinciale weg met 120 km/h oid (je mag er 80) En dan word je met een noodgang ingehaald, terwijl je zijwegen hebt enzo. Altijd jonge gasten en vaak (denk ik) onder invloed...
Zegt..........quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef -Muse- het volgende:
-insert opmerking die al 67565465keer gebruikt is, en nergens op slaat-
Er is een verschil tussen iets harder dan de maximum snelheid en racen heurquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef monaldo het volgende:
Waarom gaan jullie niet op circuits rijden als je per se hard moet rijden. Dat jij goed kan rijden betekent niet dat je geen ongeluk kan veroorzaken, aangezien een ander een fout kan maken en bij jouw hoge snelheid kan je heus niet zo goed manouvreren. Tenzij je schumacher bent
Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef monaldo het volgende:
Waarom gaan jullie niet op circuits rijden als je per se hard moet rijden. Dat jij goed kan rijden betekent niet dat je geen ongeluk kan veroorzaken, aangezien een ander een fout kan maken en bij jouw hoge snelheid kan je heus niet zo goed manouvreren. Tenzij je schumacher bent
Ja maar ik reed maar 3 km per uur te hard. Ok als dat zou mogen, waarom mag dan 6 km p/u niet, en dan 9 en dan 12 etcetera etcetera.....?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:01 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets harder dan de maximum snelheid en racen heur![]()
Bij oranje moet je dan ook niet acceleren, maar stoppen als dat zonder gevaar kan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...
En mbt het fabeltje dat hardrijden je geen tijdswinst oplevertVoor ieder weldenkend mens moge het duidelijk zijn dat dat wel zo is. Als ik - veilig maar doorrijdend - naar een bepaalde plek rijdt doe ik dat in een minuut of 10. Houd ik me keurig aan de snelheid dan is het 18 minuten...
Dat zou betekenen dat je in de stad 90 rijd en op de snelweg 216.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...
En mbt het fabeltje dat hardrijden je geen tijdswinst oplevertVoor ieder weldenkend mens moge het duidelijk zijn dat dat wel zo is. Als ik - veilig maar doorrijdend - naar een bepaalde plek rijdt doe ik dat in een minuut of 10. Houd ik me keurig aan de snelheid dan is het 18 minuten...
Niet op elke snelweg is 216 levensgevaarlijk hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je in de stad 90 rijd en op de snelweg 216.
Belachelijke snelheden dus die levensgevaarlijk zijn.
60 km lang 120 rijden of 60 km lang 140 levert je echter slechts een tijdswinst op van 4 minuten.
De wereld is groter als de randstadquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je in de stad 90 rijd en op de snelweg 216.
Belachelijke snelheden dus die levensgevaarlijk zijn.
60 km lang 120 rijden of 60 km lang 140 levert je echter slechts een tijdswinst op van 4 minuten.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De wereld is groter als de randstad![]()
Een groot deel van de binnenwegen in Zeeland zijn 60. Dan hebben we het over een dubbele weg, met midden as en aparte fietspaden, géén bomen, dus maximaal zicht en bekend zijn met de plaatselijke situatie. Dan is 140 km/h een prima snelheid buiten de bebouwde kom![]()
Op de nederlandse snelweg wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Niet op elke snelweg is 216 levensgevaarlijk hoor.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De wereld is groter als de randstad![]()
Een groot deel van de binnenwegen in Zeeland zijn 60. Dan hebben we het over een dubbele weg, met midden as en aparte fietspaden, géén bomen, dus maximaal zicht en bekend zijn met de plaatselijke situatie. Dan is 140 km/h een prima snelheid buiten de bebouwde kom![]()
Wat is er niet duidelijk? We hebben het over perfect geasfalteerde wegen, niet over polderweggetjes. (Niet dat ik daar wel onder de 100 rijdt hoor, maar daar ging de discussie niet over)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
Ik woon zelf in een boerengat
En dat soort landweggetjes zijn vaak juist wegen met verradelijke kuilen en hobbels.
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik bij iemand in de auto zat die reed er 90. Na een flinke kuil zaten we toch bijna tegen een boom.
Ach, wat is te hard. Ik rijd wel eens 170 als ik zeker weet dat het kan, maar meestal gewoon 130~140 op plekken waar ik weet dat het goed is. Het is genoeg voor een boete, maar ik heb er nogsteeds geen gehad.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ah ja, wat is te hard?
Heb zelf in 8 jaar 1 bekeuring te pakken, terwijl ook 'iedereen' denkt dat ik onwijs hard rijd. Maar de praktijk is dat je 75% van de tijd toch tussen de rest rustig op je beurt mag wachten, dus dan rijd je sowieso niet te hard. Ten slotte zijn daar dan soms de stukken dat je lekker door kan rijden, maar voor je dan daadwerkelijk ranzig had gaat...
Maargoed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |