Ja! Dat was hetquote:Op woensdag 20 december 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Courgette?
Brad houdt ook niet van champignons dus die zijn allemaal voor mijquote:Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef maedel het volgende:
behalve die champignons klinkt het best goed
Die zuccini is een euh, euh, nou kom ik toch niet meer op het woord? Ik heb het verdorie vanavond gegeten zelfs![]()
edit: een courgette natuurlijk!
Gruwelijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:29 schreef Sebasser het volgende:
Wat een gruwlijke TT zeg.
En wat vinden jullie van mijn gruwlijke nieuwe avatar?
Nope.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, als je er veel mensen kent is het vast erg gezellig,
't Is pas vier uur, we eten pas om half zeven of zo hoorquote:
Mjah ik zie jou ook niet als een type die in dat soort gelegenheden rondhangt.quote:
Dan had je toch pas om 10 voor half 7 hoeven beginnen met koken!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is pas vier uur, we eten pas om half zeven of zo hoor
Nee, want het is een stoofding. Tien minuten preparatie en 4 uur in de crockpotquote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan had je toch pas om 10 voor half 7 hoeven beginnen met koken!!!![]()
Ja datquote:Op woensdag 20 december 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien isie wel richting de gemiddelde homo, maar juist wat verder van het stereotype af.
Ah zo!!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, want het is een stoofding. Tien minuten preparatie en 4 uur in de crockpot't kon ook acht uur (op low, nu staat ie op high), maar we hadden geen tomatenpuree. Tipje, als je van die kruiden of andere pakjes koopt, kijk dan even achterop wat je verder allemaal nog nodig hebt
Truste,quote:Op woensdag 20 december 2006 22:03 schreef soapie het volgende:
Ik ga slapen. Truste allemaal!!!!
Heb jij komend weekend wat toe doen?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Jeumig, begonnen rond 11 uur met schoonmaken van mijn slaapkamer.
2 afvalbakken vol aan afval
bureaublad schoongepoetst.
rond de 70 CD's gevonden die wegkunnen..
Verder alle overbodige bullshit in een la gestopt.
Nu na drie en een half uur pas klaar..
en dan moet ik ook nog stofzuigen morgen
Maar je kan nu overal (behalve de grond) vanaf eten
daar mist nog het het woordje Vietnam achterquote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Nirak het volgende:
gooooood morning!!!
de herkansing danquote:Op donderdag 21 december 2006 09:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar mist nog het het woordje Vietnam achter![]()
Heel goedquote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef Nirak het volgende:
[..]
de herkansing dan
Gooooooooooood morning Netherlands! (want tour of duty is echt zo jaren 80.. of was het nou 90...)
Aah,jij maakt je kamer ook 2x per jaar schoon?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Jeumig, begonnen rond 11 uur met schoonmaken van mijn slaapkamer.
2 afvalbakken vol aan afval
bureaublad schoongepoetst.
rond de 70 CD's gevonden die wegkunnen..
Verder alle overbodige bullshit in een la gestopt.
Nu na drie en een half uur pas klaar..
en dan moet ik ook nog stofzuigen morgen
Maar je kan nu overal (behalve de grond) vanaf eten
Ik ook,maar het moet echt vakerquote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef Nirak het volgende:
dat deed ik toen ik nog thuis woonde ook... en ik moet bekennen dat ik dat nu nog steeds doe...
Peru, Uganda Zuid Africaquote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef Nirak het volgende:
wrijf het erin..... nog meer mensen die mooie vakantielanden kunnen noemen waar ik de eerstkomende 5 jaar toch niet heen ga?
![]()
Ja ik liep daar zondag rond met plaatsvervangende schaamte, zo van zo kan het dus ookquote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef Sitethief het volgende:
Bij mij was dat voor mijn verhuizing ook het geval, maar nu is dat wel anders, mijn leven heeft echt een draai de goede kant uit gekregen,.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik liep daar zondag rond met plaatsvervangende schaamte, zo van zo kan het dus ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begleid gaan wonen,quote:Op donderdag 21 december 2006 10:55 schreef Nirak het volgende:
je moet me eens uitleggen hoe dat moet Sitehief, want dan ga ik dat de volgende keer dat we gaan verhuizen ook eens proberen
ja wrijf het er nog even in ookquote:Op donderdag 21 december 2006 11:08 schreef Sitethief het volgende:
[..], en het was nog niet eens officieel opgeruimd,
[..]
Begleid gaan wonen,.
Nou als ik hem een halve doos Port beloof vast welquote:Op donderdag 21 december 2006 11:14 schreef Nirak het volgende:
komt sebasser bij jou opruimen dan stroek?
Als je gaat verhuizen de complete inhoud van je zolder/berghok/whatever ongezien op een aanhanger laden en naar de milieustraat brengenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:55 schreef Nirak het volgende:
je moet me eens uitleggen hoe dat moet Sitehief, want dan ga ik dat de volgende keer dat we gaan verhuizen ook eens proberen
Ja inderdaad, ik neem ook zo moeilijk afscheid van spullen van vroegerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Als je gaat verhuizen de complete inhoud van je zolder/berghok/whatever ongezien op een aanhanger laden en naar de milieustraat brengen
-ik kan het ook niet hoor-
ik zal ze volgende week eens een keer opruimen jaquote:Op donderdag 21 december 2006 12:26 schreef Faithz het volgende:
nou de volgende verhuizing flikker ik toch errug veel op de aanhanger deze keer. Zeker alle dozen die er nog staan van de vorige verhuizing
Middag,quote:
Best lekker eigenlijk, alleen wel erg tomatig. Volgende keer het dure merk bliktomaten maar nemen, kijken of dat minder zurig smaakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe was het crockpot diner gisteravond ?
haaiquote:
Ik vind tomaten uit blik of pot altijd wat zurig... sommige tomatensauzen vind ik dus ook echt niet te eten. Verse tomaten gaat nog wel. Ik weet het dus niet ...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
haai![]()
en tomaten horen toch niet zurig te smaken?
maakt dat uit of je dan goedkope of duurdere koopt?
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
It ain't pretty.
http://xs.to/xs.php?f=Kannibaal580.jpg&h=xs210&d=06514
Oh, het was zeker wel te eten hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 17:00 schreef Nirak het volgende:
maar wonderer, als je tomaten niet lekker vind, waarom maak je het dan?
Wheheh. Cool.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
It ain't pretty.
http://xs.to/xs.php?f=Kannibaal580.jpg&h=xs210&d=06514
doe ik ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, weeg er niet te zwaar aan, Stroek, dat doe ik ook niet.
quote:Released ..... 20 Jun 2000
Genre ........ Electronic
Style ........ Psy-Trance
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Title Time 01 Bust A Move 8:21 02 None Of This Is Real 6:22 03 Sailing In The Sea Of Mushroom 8:18 04 The Shen 8:33 05 Disco Mushroom 8:46 06 Dracul 8:00 07 Nothing Comes Easy 7:26 08 Mush Mushi 7:36 09 The Missed Symphony 10:26 |
Yay!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Nirak het volgende:
ahhhh... jammer Erik, maar dan ben je op zijn minst de Mr. Lesbeau 2006
Bwhehe, laten we gewoon zo'n topic aanmaken.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Nirak het volgende:
ahhhh... jammer Erik, maar dan ben je op zijn minst de Mr. Lesbeau 2006
Maar jij bent wel mooi verdienstelijk een runner up gebleken op de 2e stekquote:Op donderdag 21 december 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Jerruh is Mr. FOK!, en ik vind het tof voor 'm en snap het erg goed.
Je wilt hier echt komen schoonmaken ????quote:Op donderdag 21 december 2006 23:46 schreef Sebasser het volgende:
Stroekie?
Heb je mijn vraag gelezen paar posts terug?
Schoonmaken?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je wilt hier echt komen schoonmaken ????
Jij zou wel Mr Mr Fok willen zijn?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Jerruh is Mr. FOK!, en ik vind het tof voor 'm en snap het erg goed.
Ja heerlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Sebasser het volgende:
Goeiemorgen allemaal, iedereen lekker geslapen?
Ben ik emo dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:59 schreef Rhanna het volgende:
Mieperd
Beetje emo, klagen over het weer.
Heb weer een wit bloesje en ruitenrokje aan, voor de geile emo meneren
Ik heb geen nachtrust kunnen nemen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk
maar het had wel even langer mogen duren![]()
Maar heb jij ook wel een paar uurtjes nachtrust kunnen nemen ?
Jij hebt de ID-T top 500 gevonden ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtrust kunnen nemen.
Ik heb nu wel achter elkaar 16 uur lang met oordopjes voor mijn computer gezeten
(al die geweldige muziek luisteren die ik gedownload had)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |