Ach... Dit is het spel. Eigenlijk druist het zelfs tegen de regels in dat Lesley niet meer zomaar mag komen... Als ik Bart was zou ik .nl Lesley laten uitnodigen, dat mag hij namelijk altijd en wil hij ook vast wel een keertje doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:31 schreef farceman het volgende:
[..]
Ah dank je.
Vind dat ze het Bart wel stukje moeilijker mogen maken hoor.
Hij krijgt altijd zijn zin, lijkt wel of niemand dat door heeft.
Vind het ook raar dat niemand er vragen bij stlet dat hij die afspraak met Brian heeft...in feite frustreert hij zo voor een groot deel de stemmingen lijkt me toch niet helmaaal eerlijk zo, als iedereen dat zo zou doen...
Ze hebben pas een probleem als een van hun twee onderaan de populariteitspoll komt testaan , ik neem aan dat ze dan gelijk eruit gestemd worden..?!
en dan is Bart nog beter dan Brianquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef Gigageil het volgende:
Word niks met Bart......geen ritmegevoel.....![]()
Heeft ballonbakkes al aan de DJ gevraagd of hij soms denkt dat drugs stoer zijn?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat een pillen-bek heeft die DJ......ogen als schoteltjes.....speciaal voor DGK![]()
Bart is een beetje dom.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef bosb het volgende:
[..]
. Eigenlijk druist het zelfs tegen de regels in dat Lesley niet meer zomaar mag komen...
Maar zelfs al zou hij het vragen, dan weet de DJ niet wanneer hij mag antwoorden, want je mag de UberBart niet onderbreken als hij aan het praten is.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ballonbakkes al aan de DJ gevraagd of hij soms denkt dat drugs stoer zijn?
Bart is iig weer fanatiek in de trainingquote:Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef ruby het volgende:
Brian en Nena liggen te vozen en NL, Bart en Natasia zijn aan het sporten. Wauwie.
het is weer mega-onduidelijk, maar ik geloof dat Nena een beetje bang is voor Má-Má van Brian.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:50 schreef snkr-xxx het volgende:
waarom is nena zo boos? het ging om iets wat brian altijd nog bij zich droeg ofzo? ik ben het ff kwijt...
Niet alleen dat, ook het scheldverbod doet het programma meer slecht dan goed imhoquote:Op woensdag 20 december 2006 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Saaie bende daar sinds die zondag dat Bart zo tekeer ging tegen Huub.
Die blaaskop helpt het hele programma om zeep.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook het scheldverbod doet het programma meer slecht dan goed imho
Zeker 2,5 kilo gewichtjes?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
Die Bart kan wel goed gewichtheffen trouwens
Nee, ik dacht 50KG aan beide zijden (dus gezamenlijk 50KG), maar dat weet ik niet al te wis en zekerquote:
Wat dus even spannend is en daarna word het nog saaier.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het "gezuip" heus weer eens gaat komen, maar wel met een ferme pauze, komende 2 weken niet iig, dus we moeten het nu even doen met alleen de ontslagronde qua hoogtepunt voor de komende week vermoed ik
Tja dat zit er dik in, denk ook dat de regie en de produktie tegen die tijd heus met hun handen in het haar zitten wat te doen, BB duurde maar 3 maanden alleen dit programma moet nog een tijdje door en dan kan het niet te lang saai blijven natuurlijk, wat moet je dan nog uitzenden wat een beetje spannend is?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat dus even spannend is en daarna word het nog saaier.
de spannendste mensen gaan eruit.
Blijft dat soep zooitje zonder ballen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |