Ze is nu in beeld op gate 3quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
is Sylvia al in beeld geweest vandaag? of vindt de regie haar te saai?
Neuh, denk ik niet hoor, ze willen of mógen hier niet meer zovaak reageren (denk dat het nog maar een enkeling was die hier zo nu en dan een reply gaf, maar de meeste medewerkers zich houden aan het regelement en dus in principe niet mogen reageren op een publiek forum)quote:Op donderdag 21 december 2006 14:07 schreef demins het volgende:
Misschien is DGK_REDACTIE al naar huis gestuurd! Het zou me niet verbazen...
In dat geval zou deze ex-werknemer dat al lang zijn komen melden hier.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:07 schreef demins het volgende:
Misschien is DGK_REDACTIE al naar huis gestuurd! Het zou me niet verbazen...
Ik stem gewoon op de mensen die ik het leukst vind. Lijkt me vrij logisch. Als ik op Natasia of nathanael had moeten stemmen, zou de vraag moeten zijn geweest "wie vind jij is het beste voor het programma".quote:Op donderdag 21 december 2006 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar jij stemt in allerlei polls konsekwent vóór beschaafde, aardige mensen en tégen rotzakken. Wat wil je nu eigenlijk dan?
Ik heb in het kijkcijfertopic trouwens een link naar een artikel in Elsevier geplaatst. Er gingen natuurlijk al langer geruchten, maar ze worden nu wel heel sterk: Sjonnie staat op het punt de stekker uit Tien te trekken.
Ik hoorde zelfs iets over een 2e zenderquote:Op donderdag 21 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik stem gewoon op de mensen die ik het leukst vind. Lijkt me vrij logisch. Als ik op Natasia of nathanael had moeten stemmen, zou de vraag moeten zijn geweest "wie vind jij is het beste voor het programma".
En de stekker uit tien trekken? Dat geloof ik niet, nadat hij zoveel geld nog voor de naam 'tien' heeft betaald. De zender gaat binnenkort 24 uur uitzenden. Dus nee, daar geloof ik helemaal niets van.
Ik heb jou, en veel anderen, ook vaak genoeg zien posten dat bepaalde mensen z.s.m. weg moeten uit dat huis. Dat zijn nooit de bedaarde bewoners, maar altijd de etterbakken. Nicolaas vond je helemaal niets en moest weg, Nathanael is om te kotsen en wil je het huis uit hebben, voor Nataasia geldt hetzelfde. Tja, dan wordt het er allemaal niet enerverender op in het huis.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik stem gewoon op de mensen die ik het leukst vind. Lijkt me vrij logisch. Als ik op Natasia of nathanael had moeten stemmen, zou de vraag moeten zijn geweest "wie vind jij is het beste voor het programma".
Volgens het artikel zou het een 24-uurs herhaalzender worden.quote:En de stekker uit tien trekken? Dat geloof ik niet, nadat hij zoveel geld nog voor de naam 'tien' heeft betaald. De zender gaat binnenkort 24 uur uitzenden. Dus nee, daar geloof ik helemaal niets van.
Ah, dat wist ik niet eens. Talpa staat hier steeds vaker de hele avond aan trouwens, dus best goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Scanman01, sinds maandag 18 december 24 uur uur.
Daar heb je gelijk aan, maar we hebben het hier dan ook wel over vrij extreme figuren. Nathanael en Natasia zijn gewoon echt soms té erg om aan te kunnen zien. Zulke figuren heb je idd wel nodig voor het programma, maar ze zorgen er in mijn geval ook voor dat ik de streams soms uitzet. Dus een beetje dubbel zegmaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb jou, en veel anderen, ook vaak genoeg zien posten dat bepaalde mensen z.s.m. weg moeten uit dat huis. Dat zijn nooit de bedaarde bewoners, maar altijd de etterbakken. Nicolaas vond je helemaal niets en moest weg, Nathanael is om te kotsen en wil je het huis uit hebben, voor Nataasia geldt hetzelfde. Tja, dan wordt het er allemaal niet enerverender op in het huis.
Ik kon juist studio sport niet goed verdragen. Nu Wilfred het presenteert is het wat mij betreft een stuk beter geworden en kijk ik zo goed als iedere zondag.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Gert het volgende:
Overigens gun ik JdM ook wel een flinke douw, wegens het om zeep helpen van een traditite van tientallen jaren: een leuke sport-uitzending zondagavond om 19:00 uur. De wedstrijden is een verschrikking, ik ben gestopt met kijken.
Wat is er erg aan dat stemmen dan? Ja, het levert een paar contactpunten op, maar verder boeit het niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef farceman het volgende:
Waarom niet gewoon de saaiste eruit en kappen met dat stemmen? Daar krijg je alleen maar geglij van..
Sylvia goodby !
OK, dat klopt wel. Ik schakel vaak ook over als Nataasia weer met haar misselijkmakende stemgeluid en dito smoelwerk de streams komt vervuilen. Maar de uitzendingen, tja, zo'n moment als gisteren, waarin mevrouw Stijvetepel doodleuk Nathanael op zijn ouderlijke verantwoordelijkheid wijst, is weer onbetaalbaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk aan, maar we hebben het hier dan ook wel over vrij extreme figuren. Nathanael en Natasia zijn gewoon echt soms té erg om aan te kunnen zien. Zulke figuren heb je idd wel nodig voor het programma, maar ze zorgen er in mijn geval ook voor dat ik de streams soms uitzet. Dus een beetje dubbel zegmaar.
ik heb 'm sowieso elke avond tot half negen op staan, niks slechter als een boel andere zenders.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet eens. Talpa staat hier steeds vaker de hele avond aan trouwens, dus best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |