quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef __Saviour__ het volgende:
kolere, ff opgezocht. dokkum is wel érg ver wegdaar ga ik niet heen hoor
wel in emmenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef =HellFire= het volgende:
Is die Wii Play + wiimote ergens te vinden in Groningen/Assen?
Geef linebear eens een schop. Die jankt dattie er 1 wil maar nie te ver weg wil. En hij werkt in r'damquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Dutchdjho het volgende:
Ik werd net gebeld door intertoys Rotterdam!!! Ze hebben een Wii voor mij, maar ik heb het net al mn wii gekocht bij een ander zaak. Dus laat ff weten als iemand mijn order wil. schilom.ho@gmail.com.
check! Internet lag er even uit, heb ook een PM gestuurd naar je..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef Qwea het volgende:
BoA! Melden!
En check je PM.
Ik hou een tijdslimiet van 15:00 aan. Als er dan niet gereageerd is ben jij aan de beurt fjodjont. Emmen is tot 21u geopend vanaaf
Done,en je hebt de gegevensquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef BoA het volgende:
[..]
check! Internet lag er even uit, heb ook een PM gestuurd naar je..
* mschol heeft em ook gehaald in Den helderquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:14 schreef linebear het volgende:
ja je moet er wel wat voor over hebben hoor....
anders ben je een huillie
Heb n.a.v. bovenstaande de Videoland in Almere Buiten gebeld, maar die gast snapte niet eens waar ik het over had, en toen ik zei dat het een spelcomputer is bleek hij alleen PS2 en XBOX te verkopen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef Steffy het volgende:
Snelle bellers hebben kans bij de Videoland in Dokkum, voor 95% van de Nederlanders niet naast de deur maar er waren er vanochtend nog dus opschieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |