Overigens kan zaterdag ook. Geen probleem. geldt niet alleen voor jou,ook voor anderenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb morgen helaas écht geen tijd, anders had ik je er graag vanaf geholpen!
Maar veel plezier aan diegene die m wel krijgt

nogmaals : de intertoys. Gewoon in het centrumquote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef sjimz het volgende:
Waar ergens in Emmen?

Ja de intertoys had ik ook wel gelezen maar misschien heeft Emmen wel meer Intertoys..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
nogmaals : de intertoys. Gewoon in het centrum

Emmen heb er maar 1quote:Op donderdag 21 december 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja de intertoys had ik ook wel gelezen maar misschien heeft Emmen wel meer Intertoys..
Ik woon in Amsterdam dus ik ben gewend dat er meerdere intertoys enzo zijn![]()

Ik had Emmen op minimaal 2 intertoys ingeschatquote:Op donderdag 21 december 2006 19:20 schreef linebear het volgende:
wow, slimme opmerking Paris Hilton;)

Tis ook niet klein. Maar ook niet grootquote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had Emmen op minimaal 2 intertoys ingeschat
Wist niet dat het zo'n klein gehucht was![]()

je bent net te laat. Den helder heb ik net iemand heen gestuurdquote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die in omg. alkmaar nog een plekje weet waar ze te krijgen zijn ?

Heb je deze nog?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef realbase het volgende:
Mensen uit Den Haag,... ik heb nog een pre-order bij Dynabite (#10 vorige week)
Mocht hij er zijn zal ik et ff hier zetten. Ik heb er namelijk al 1.

Helaas. Volgende keer meer gelukquote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bent net te laat. Den helder heb ik net iemand heen gestuurd

Ik heb er misschien zaterdag een extraquote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die in omg. alkmaar nog een plekje weet waar ze te krijgen zijn ?

Dat zou mooi zijn. mail me maar als het zo isquote:Op donderdag 21 december 2006 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er misschien zaterdag een extrain de buurt van alkmaar!

ik hoor het waarschijnlijk morgen of zaterdagquote:

Vroeg je dat of zag je gewoon ergens wat Wii's liggen?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:27 schreef xswords het volgende:
ik kom net van de mediamarkt in alexander (rotterdam) en daar hadden ze nog zeker 5-6 wii's dus...

Vroeg het eerst, toen zag ik dat ze gwoon bij de balie stonden (2e verdieping waar je cd's kan luisteren in het hoekje).quote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Vroeg je dat of zag je gewoon ergens wat Wii's liggen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |