Dit is geen lemming.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:06 schreef Lod het volgende:
Users die lemmings maken zijn nog veel erger
of is dit ook al een lemming?
jaquote:Op woensdag 20 december 2006 13:06 schreef Lod het volgende:
Users die lemmings maken zijn nog veel erger
Kan je inderdaad niet altijd direct weten, maar bij de 2 voorbeelden boven genoemd was er al in het topic aangegeven dat het een lemming betrof.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef Lod het volgende:
Maar hoe moet je weten of iets een lemming is of niet?
Daarvoor moet je een doorgewinterde user zijn die geen topic aan zich voorbij laat gaan...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef Lod het volgende:
Maar hoe moet je weten of iets een lemming is of niet?
[HELP] Goudvis bijna verdronken.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is juist jammer als een TS z'n best doet om een goede lemming op te zetten, die al binnen 1 post een lemming - slotje reactie krijgt.
Mee eens.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:11 schreef Jordy-B het volgende:
Hoewel er doorgaans een andere indruk gewekt wordt, is Klaagbaak een serieus subforum en mag je juist verwachten dat gebruikers serieus reageren. Zet je lemming de volgende keer gewoon in onzin waar 'ie thuis hoort. Hoef je je ook niet te ergeren aan users die serieus reageren.
Niet mee eens, want in de desbetreffende topics wordt al vrij gauw aangegeven dat het een lemming betreft.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:11 schreef Jordy-B het volgende:
Daarvoor moet je een doorgewinterde user zijn die geen topic aan zich voorbij laat gaan...
De eerste serieuze reacties (ook die van 12.15) wisten nog niet dat het om een lemming ging... En sommige mensen zeiken gewoon graag. Niet gek dat je die juist in de klaagbaak tegenkomt...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Niet mee eens, want in de desbetreffende topics wordt al vrij gauw aangegeven dat het een lemming betreft.
Het gaat dus niet zozeer om de serieuze reactie an sich, maar dat daaruit blijkt dat het halve topic lezers zijn.
Het staat er nota bene direct boven.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste serieuze reacties (ook die van 12.15) wisten nog niet dat het om een lemming ging...
Ja... geplaatst om 12.13...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het staat er nota bene direct boven.
Zou kunnen idd, al lijkt het me sterk dat die user 2 minuten over zijn post doet.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... geplaatst om 12.13...
Da's maar twee minuten. Het gebeurt mij regelmatig dat me net het gras onder de voeten vandaan wordt gemaait terwijl ik nog met m'n post bezig ben en het is niet onwaarschijnlijk dat voor die post van 12.15 hetzelfde geldt.
Is het ook, serieuze reacties op lemmings zijn priceless.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Kiteless het volgende:
Het is altijd zonde als een mooie lemming verpest wordt.
Geniaal.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef Kiteless het volgende:
Dit moet wel m'n zieligste lemming ooit zijn
Users die serieus reageren op Worms
Maar hij is tenminste niet direct gespot
Had em in KLB gepostquote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef Kiteless het volgende:
Dit moet wel m'n zieligste lemming ooit zijn
Users die serieus reageren op Worms
Maar hij is tenminste niet direct gespot
Dan had er een slotje op gegaan omdat ie in ONZ had gemoeten...quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
2 voorbeelden van halve topic lezers.
pmensink kakteef :r
Luuk1983 kakteef :r
Ga jullie schamen, en in de hoek zitten.
Het resultaat is nu niet veel anders.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dan had er een slotje op gegaan omdat ie in ONZ had gemoeten...
Jawel, er is nu geen slotje op gegaan omdat ie in [ONZ] had gemoetenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het resultaat is nu niet veel anders.
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Wtf is een lemming
Het stadion van AZ.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Wtf is een lemming
tripodquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:11 schreef Gripper het volgende:
ik moest een compleet typetje bedenken.
Dit is precies wat ik bedoel. Je hebt blijkbaar dit topic niet goed doorgelezen, halve topic lezer.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef Bob-B het volgende:
Wat een ontzettende josti ben je ook. Als ik net op fok kom en ik lees een topic, hoe moet ik dan ruiken dat het een lemming is op een al bestaand topic. Dat jij met je hoofd elke seconde op de F5 knopt hangt in AT lijst.
Dan schakel je toch de dierenbescherming in?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Kiteless het volgende:
Het is altijd zonde als een mooie lemming verpest wordt.
moest je stiekem een beetje giechelen toen je op 'invoeren' drukte?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:12 schreef XpectorNL het volgende:
Sommigen zijn wel lachen, zoals deze lemming.
Ja man, zag die kop die je trok al voor me!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
moest je stiekem een beetje giechelen toen je op 'invoeren' drukte?
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
moest je stiekem een beetje giechelen toen je op 'invoeren' drukte?
Die kop van *zucht*. een newbie die denkt dat 'ie leuk is... toen ik aan de link in de statusbalk al kon zien dat het om de logout ging?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Ja man, zag die kop die je trok al voor me!![]()
Eens, klacht bij deze ingetrokken.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef angelfist het volgende:
het leuke van een lemming is nou juist dat er serieus op gereageerd wordt, en dat komt vaak omdat het maar half gelezen is, laat ze toch!(maar dat is mijn bescheiden mening)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |