quote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef angelfist het volgende:
al had ik haar met alle liefde zo hard in haar kut geschopt dat ze niet meer kon lopen...
Ik zei al, ik had het liever gewoon gezegd, maar omdat ze in een auto zat die heel hard voorbij reed, ging dat niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
middelvingers opsteken en dan klagen dan andere mensen asociaal zijn
Nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:53 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
lemmegues....zwarte golf 3?
waar lees je dat ze ergens oversteekt waar het niet mag?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is wat. ergens oversteken waar 't niet mag en dan de automobilist de schuld maar geven.
tis wat, zeggen dat ik daar niet mag oversteken terwijl dat wel mag.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is wat. ergens oversteken waar 't niet mag en dan de automobilist de schuld maar geven.
Maar wel een golf? Maareh, best aso eigenlijk zo tussen de auto's uitschieten. Foei. Maar verder netjes afgehandeld hoorquote:
Heb ik niet gedaan, ik was al midden op straat toen zij de hoek om kwam scheuren.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Maar wel een golf? Maareh, best aso eigenlijk zo tussen de auto's uitschieten. Foei. Maar verder netjes afgehandeld hoor
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:53 schreef Zosk het volgende:
Nouja zeg, je vecht liever niet buiten midden op straat maar zeker wel ergens anders?wie is er nou een viswijf dan
![]()
hahaha lolquote:Op woensdag 20 december 2006 12:03 schreef rieski het volgende:
En nu? Standaard een blaffer in je tas?
[afbeelding]
Je was er allang overheen, aanstellerige sufkut. En dan zo fokking asociaal met die middelvinger omhoog, maar wel hier de schijnheilige kakteef uithangenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:56 schreef angelfist het volgende:
[..]
tis wat, zeggen dat ik daar niet mag oversteken terwijl dat wel mag.
Tis jammer dat je niet kan rijden maar anders had je het zeker wel snel gevonden.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je was er allang overheen, aanstellerige sufkut. En dan zo fokking asociaal met die middelvinger omhoog, maar wel hier de schijnheilige kakteef uithangen
Ik weet waar je woont!
Geniaal plan.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:11 schreef simmu het volgende:
voor de diehards hier: als je als voetganger een automobilist wenst te zieken, gewoon oversteken, en je laten overrijden: schade aan de auto, schade aan jou, en de automobilist is *altijd* aansprakelijk (geldt ook voor fietsers trouwens)
dusss: als je wraak wilt; laat jezelf overrijden!
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je was er allang overheen, aanstellerige sufkut. En dan zo fokking asociaal met die middelvinger omhoog, maar wel hier de schijnheilige kakteef uithangen
Ik weet waar je woont!
Ze stond zomaar een beetje op straat, je weet maar nooitquote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef N.icka het volgende:
En? Ben je een hoer?
Ik weet het wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Ze stond zomaar een beetje op straat, je weet maar nooit
heej, ik probeer alleen maar Darwin een handje te helpen. ik zeg toch niet dat het een handig plan is?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Geniaal plan..
Vooral omdat de automobilist gewoon verzekerd is tegen zulke nonsens en alleen volgend jaar 10% meer moet betalen aan de verzekering, en jij de rest van je (korte) leven een kasplantje mag spelen.
Whehe zoiets heb ik ook meegemaakt..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:11 schreef simmu het volgende:
voor de diehards hier: als je als voetganger een automobilist wenst te zieken, gewoon oversteken, en je laten overrijden: schade aan de auto, schade aan jou, en de automobilist is *altijd* aansprakelijk (geldt ook voor fietsers trouwens)
dusss: als je wraak wilt; laat jezelf overrijden!
Daarom misschien in het vervolg maar in ONZ openen, al kan ik je niet beloven dat het daar niet gesloten wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef Gripper het volgende:
En jammer dat ie dicht is, ik had er verdorie meer tijd in gestopt dan angelfist!
maarre, ontopic: heel naar natuurlijk, zulk rijgedrag![]()
Waarom denk je dat dat viswijf al in een auto zat?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef angelfist het volgende:
... al had ik haar met alle liefde zo hard in haar kut geschopt dat ze niet meer kon lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |