Gisteren liep ik over straat, naar de bushalte toe, komt er ineens zo'n asociale kut aanrijden die in een dertig km zone minstens 50 rijdt(en ik denk nog wel harder) maar goed, er staan daar een heleboel auto's geparkeerd altijd en je ziet dus niet goed of er mensen(denk:kinderen) willen oversteken. Ik moest me haasten om aan de overkant te komen, ik werd er op dat moment kwaad om en stak mijn middelvinger op(niet zo heel erg netjes, maar goed, ik kon moeilijk zeggen dat ze niet zo hard moest rijden, want dat had ze toch niet gehoord)
Ze remde, reed achteruit en begon tegen me te schreeuwen dat ik me niet met haar moest bemoeien en dat ik een hoer was, weet ik wat meer, dat ik moest komen en dat we het erover zouden hebben...
Ik ben trouwens niet naar haar toegegaan, al had ik haar met alle liefde zo hard in haar kut geschopt dat ze niet meer kon lopen...Ik houd niet zo van gevechten midden op straat.
Ik was erg kwaad en stond te trillen op mijn benen van woede, heb gezegd dat ze niet zo hard moest rijden, maar denk niet dat het geholpen heeft.
Mijn klacht: viswijven die op straat gaan staan schreeuwen terwijl ze zelf fout zijn!!!