Het is een forum waar mensen, voornamelijk oud Fok! leden, zich verzamelen om hun gal te spuien over dit forum en met name over specifieke personen alhier.quote:
Heb je het nog getroffen, de rest zijn pedo's, kinderlokkers, alcoholisten en inferieur.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:39 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond er ook een topic over mij, waarin werd geopperd dat ik een stalinist ben:
Ja, ik heb het zoal gelezen inderdaad. Maar waarom koesteren die mensen zo'n wrok? Mensen als sjun zijn hier toch ook altijd op een leuke manier bezig geweest?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je het nog getroffen, de rest zijn pedo's, kinderlokkers, alcoholisten en inferieur.
Uiteraardquote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zoal gelezen inderdaad. Maar waarom koesteren die mensen zo'n wrok? Mensen als sjun zijn hier toch ook altijd op een leuke manier bezig geweest?
Niet dusquote:
Volgens mij ben ik een homofiele maoïst, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je het nog getroffen, de rest zijn pedo's, kinderlokkers, alcoholisten en inferieur.
Welnee, oudere mannen van 50 die zo doen getraumatiseerd?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Niet dus? Oke, dan zal er wel iets voorgevallen zijn. In ieder geval lijken de leden van het Voorbij Fok! forum ernstig getraumatiseerd
.
Waarvan aktequote:Op woensdag 20 december 2006 10:57 schreef Monidique het volgende:
Het zijn mensen die het helemaal gehad hebben met Fok! en daarom elke dag posts op dit forum becommentariseren en af en toe weer eens zich hier aanmelden om zich te laten bannen.
Dan ben ik toch reuze nieuwsgierig... Hoe ontdekte je Voorbij Fok?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:39 schreef FuifDuif het volgende:
Onlangs ontdekte ik het Voorbij Fok! forum:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php
Het is een erg vermakelijk forum en mag er graag lezen. Veel oude bekenden zijn daar te vinden, zoals sjun en lucida.
Ik vond er ook een topic over mij, waarin werd geopperd dat ik een stalinist ben:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=1627
Maar ze maken zich juist niet druk over FOK!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef Pelgrim het volgende:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken over FOK dat ze zo'n forum gaan maken
Oe! Mooie vraag!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan ben ik toch reuze nieuwsgierig... Hoe ontdekte je Voorbij Fok?
Hehe, en dan gaan ze met zijn allen op een ander forum zitten, what's the difference.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ze maken zich juist niet druk over FOK!
Ze zijn blij dat ze hier niet meer zijn
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ze maken zich juist niet druk over FOK!
Ze zijn blij dat ze hier niet meer zijn
Hoe denk je zelf hoe ik het forum gevonden heb?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan ben ik toch reuze nieuwsgierig... Hoe ontdekte je Voorbij Fok?
Googelen op FuifDuif, had ik bedacht.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe denk je zelf hoe ik het forum gevonden heb?
Dat dacht ik welquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Googelen op FuifDuif, had ik bedacht.
Je mag alles vragen, en ik geef eigenlijk altijd antwoord. Maar ik zou het wel aardig vinden als jij ook mijn vraag beantwoordt, hoe jij Voorbij Fok gevonden hebt.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, dat je dat had bedacht. Mag ik vragen waarom je dat had bedacht?
Sjun herinner ik mij als een uitermate correcte user. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die zich aan onoorbare zaken schuldig heeft gemaakt.quote:
ik heb het ook nooit helemaal begrepen. maar ik dacht dat het iets te maken had met holocaust ontkennen. maar kan me vergassen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sjun herinner ik mij als een uitermate correcte user. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die zich aan onoorbare zaken schuldig heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het ook nooit helemaal begrepen. maar ik dacht dat het iets te maken had met holocaust ontkennen. maar kan me vergassen.![]()
maar daarom niet minder leuk.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het ook nooit helemaal begrepen. maar ik dacht dat het iets te maken had met holocaust ontkennen. maar kan me vergassen.![]()
Maar dat zegt hélemaal niks over deze jokers hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:57 schreef Monidique het volgende:
Het zijn mensen die het helemaal gehad hebben met Fok! en daarom elke dag posts op dit forum becommentariseren en af en toe weer eens zich hier aanmelden om zich te laten bannen.
ja maar dat is toch prima? dan valt er daar ook weer wat te beleven. ik ben ingelogd en heb net lemmeb weer gesproken. best wel leuk eigenlijk. je gaat ongewild toch bepaalde mensen op een of andere manier missen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef Pelgrim het volgende:
Dit topic is dus wel het soort aandacht dat dat forum juist wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |